• I love you. <3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:27 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oki mijn tiny bitcht hem xo

    oke op die site van livenation staan we nog niet eens tussen haha en op tickemaster ook nog niet.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ow laatmaar haha ik ben beetje blind ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Las net op Facebook een reactie van de Directioners waar ik mee om ging toen ik in Londen was, was ze in de klas aan het huilen omdat Little Things ''zooo zielig'' is. I'm judging you.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    IK WIL ZO GRAAG NAAR T CONCERT OP 3 MEI.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Paynepower schreef:
    (...)

    Eigenlijk geloof ik niet in die twee,
    als je dit topic weer levendig wil maken moet je dat doen met er tijd in te steken.
    iets dat ik graag wil doen maar niet als enige,
    ik was al blij met de tiny die we deze week deden,
    was naar mijn mening echt gezellig!
    Moeten we snel weerdoen moppies

    kusje kusje Chelsea


    Dat zou ik heel graag willen doen, maar het gaat niet met school.
    Ik zit iedere dag tot laat, en moet morgen zelfs in de avond naar school. -.-


    Some things are changing too much.

    HELLO BABES! (:
    WIE VAN JULLIE GAAT ER NAAR ANTWERPEN 1 MEI!?
    want ik twijfel of ik naar Antwerpen wil of naar Amsterdam. Antwerpen is volgens mij voor mij dichterbij.
    xxx


    every little thing is gonna be alright.

    IK GA WSS 3 MEI NAAR 1D, OMGGG. <3


    The sun will rise and we will try again.

    Hello derrrrrrrr <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Explore schreef:
    HELLO BABES! (:
    WIE VAN JULLIE GAAT ER NAAR ANTWERPEN 1 MEI!?
    want ik twijfel of ik naar Antwerpen wil of naar Amsterdam. Antwerpen is volgens mij voor mij dichterbij.
    xxx

    Ik, als ik aan kaartjes raak tenminste...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga naar Amsterdam, als we kaartjes kunnen krijgen. Dat is een uur minder rijden dan Antwerpen (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    IK HOU ZOVEEL VAN MIJN MOEDER OKE.
    Ik ben zaterdag niet thuis, want ik vertrek vanaf vrijdagavond op scoutsweekend, en zij gaat zorgen dat ik tickets heb. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mijn nieuwe verhaal btw. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HOI KATO!
    jou nieuwe verhaal klinkt echt top!
    ik wil ook een nieuwverhaal waar ik echt urenlang aan kan schrijven..

    Paynepower schreef:
    HOI KATO!
    jou nieuwe verhaal klinkt echt top!
    ik wil ook een nieuwverhaal waar ik echt urenlang aan kan schrijven..

    CHELSEA! <3
    Ja, ik was ooit eens eerder begonnen met het uitwerken van zo'n verhaallijn, maar ben er opeens mee gestopt toen, wat ik zo vaak heb. En ben nu dus opnieuw begonnen. :Y) Kheb al een deeltje klaarstaan om morgen te activeren. c:
    Noh, het komt wel. Ik heb een verhaal op Word staan, met mezelf in de hoofdrol, dat ik de jongens ontmoet, en dat Harry me beter wil leren kenne etc. Daar schrijf ik aan als ik me niet zo goed voel, en dan voel ik me al pakken beter. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."