• I love you. <3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:27 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LEEYUMPAYNE schreef:
    Maar ik had het dus totaal niet verwacht en ik trilde (nu nog) en heb nu wel geen aparte foto met Liam ): maar hij heeft mijn brief !


    Snap ik lieverd! Echt ik ben zo blij voor je echt niet normaal! (:


    What's so bad about being different?

    Dankjewel Lianne echt waar <33

    LEEYUMPAYNE schreef:
    Wel Marit het was geweldig echt, ik tril nog na.
    Ik en twee andere vriendinnen, die ik eigenlijk dankzij 1D beter heb leren kennen, kwamen dus rond half tien aan in keulen en da was echt ne freaky massa. Één van die meisjes zit in een rolstoel dus ja wij uit die menigte gegaan en dan zagen wij ineens een meisje me haar mama, da meisje kon ook in in de menigte omdat die ook een beperking had. Maar er was dus geen plek waar we konden wachten geregeld zoda die niet geplet ofzo werden. Dus we hadden het opgegeven maar dan kwamen we nog zeven andere meisjes tegen van twitter en dan zijn we met crew leden gaan aanspreken maar dus er was niets voor mensen met een rolstoel. Die jongens waren zo oud als ons ofzo en die hadden echt medelijden dus telkens als die voor bij kwamen wij lachen enzo en die keken altijd nerveus. en paar uur later kwam er eentje zeggen dat we gewoon hier moesten blijven dus wij alle zeven in de wolken en plots kwam er meisje aan en die vertelde ons da het meisje in de rolstoel een iemand mee mocht nemen en dan zo toch kon gaan dus na moeilijke beslissing koos ze mij dus gingen we met dat meisje mee bracht ze ons naar voor in de rij naast nog een ander meisje in een rolstoel. we kregen een bandje om en moesten naar een andere plek omda we het podium ni op kondne en da was zo een klein ruimte waar je net met vijf in kon staan. Wij al aant fantaseren en plots komen die zo voorbij een spleetje ik moest me nogal inhouden en daarna moesten we en vent volgen en bam vijf jongens kwamen op ons af. hebben we een praatje gemaakt, er ging niet veel uit maar het ging, we hebben dan onze spullen laten signen en foto's getrokken ook voor de pers enzo en ik heb ook chocolade gegeven daarna brachten ze ons weg recht voor het podium en dan hebben we daar heel de signing gezeten, ze maakte heel vaak oogcontact en deden zo belachelijk met ons daarna zwaaide ik nog met chocolade danettes naar Louis en die werd helemaal blij -al het eten word wel weggegooid maar toch, hij vond het jammer) en dan ja stonden ze op het einde vlak voor ons, i kheb hun konten goegecheckt ! en echt best day ever, ze zijn zo lief en perfect echt wow.
    Dat was het zo ongeveer wel



    omg omg omg. YOU ARE SO FUCKING LUCKY!! JE STAAT GEWOON METZE OP DE FOTO! 0.0
    ik ben zo blij voor jou. (:


    every little thing is gonna be alright.



    CHELSEA JIJ BENT OP 2.53 TE ZIEN!! ;DD


    every little thing is gonna be alright.

    Explore schreef:


    CHELSEA JIJ BENT OP 2.53 TE ZIEN!! ;DD


    HAHAHA I KZAG HET OOK XD

    Dat was dus mijn reactie toen ik hen het eerst zag :D

    I LOVE YOU BABAAAAS! (:

    dat wilde ik ff kwijt ;p


    every little thing is gonna be alright.

    lalala
    NIALL WAS NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKT

    HAHA CHELS <3
    We kunnen nu allemaal zeggen dat Niall gezegt heeft dat hij van ons houdt toen hij naakt was in bad ;D


    What's so bad about being different?

    the truth is, that I miss you girls.

    LEEYUMPAYNE schreef:
    the truth is, that I miss you girls.



    Same ):


    What's so bad about being different?

    Prosperi schreef:
    (...)

    Same ):


    Maar echt hoor,
    waar is de tijd dat we op een dag wel 3 topics vulden?
    Dat we we uren met elkaar praatten over alles en niets,
    gewoon omdat het kon?
    Zoveel momenten beleeft en ik wil er nog veel meer zoals we altijd zeiden.
    Want serieus, je moet eens weten hoe vaak ik hier zit, te staren en te refreshen, zonder resultaat. Achja, ik spam het na mijn huiswerk nog wel eens vol gewoon omdat het kan. & de twitcam is om 20.00 uur in België/Nederland right?
    Dan ga ik nu huiswerk maken zodat ik sneller hier kan zitten en spammen en een nieuw topic kan aanmaken, oh en de twitcam kan kijken ofcourse!
    <333333333333333333.

    LEEYUMPAYNE schreef:
    (...)

    Maar echt hoor,
    waar is de tijd dat we op een dag wel 3 topics vulden?
    Dat we we uren met elkaar praatten over alles en niets,
    gewoon omdat het kon?
    Zoveel momenten beleeft en ik wil er nog veel meer zoals we altijd zeiden.
    Want serieus, je moet eens weten hoe vaak ik hier zit, te staren en te refreshen, zonder resultaat. Achja, ik spam het na mijn huiswerk nog wel eens vol gewoon omdat het kan. & de twitcam is om 20.00 uur in België/Nederland right?
    Dan ga ik nu huiswerk maken zodat ik sneller hier kan zitten en spammen en een nieuw topic kan aanmaken, oh en de twitcam kan kijken ofcourse!
    <333333333333333333.


    Echt he.
    Ik mis het zo hard echt niet normaal.
    Alle gesprekeken en foto's posten en alles omg...
    We moeten gewoon weer een keer echt met z'n alle tiny doen. Maatr dan ook echt met iedereen <3


    What's so bad about being different?

    ik mis het op sommige moment ook zo erg, het was soms ook een toevlucht om even weg te gaan van school en alles. Maar ik krijg het tot half mei echt druk met school en werk. Al wordt het werk minden.


    It's like I'm finally awake - One Direction.