• Wow, ok, de laatste keer dat ik op Quizlet was was in mijn Tokio Hotel periode, maaaar, ik heb jullie nodig!

    http://www.onedirectionmusic.com/de/news/entry/1d_kommen_nach_deutschland/

    Die link, die is belangrijk!
    Misschien wisten jullie het al, misschien ook niet, maar One Direction doet op 22 september een signeersessie in Keulen. De signeersessie is alleen toegangkelijk voor de eerste 800 fans. Ik vroeg me af of jullie gaan en zo ja, hoe precies en hoe laat wil je gaan? (:


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik vind dat dat voor de Duitse fans is.
    Ik weet dat er op 5 oktober in Nederland ook Belgen waren, dus bij hun ga ik het wel verpesten. (Ze stonden in mijn rug te prikken, en ik dacht dat ik flauw zou gaan vallen over het hek van het balkon heen...)
    Maar, deze vind ik voor Duitsland. We moeten maar wachten.
    Plus, Duitsland is hoe veel groter dan Nederland...


    Food.

    Ik ga niet. Ik wou wel, maar ik mocht niet.

    Scharry schreef:
    Ik vind dat dat voor de Duitse fans is.
    Ik weet dat er op 5 oktober in Nederland ook Belgen waren, dus bij hun ga ik het wel verpesten. (Ze stonden in mijn rug te prikken, en ik dacht dat ik flauw zou gaan vallen over het hek van het balkon heen...)
    Maar, deze vind ik voor Duitsland. We moeten maar wachten.
    Plus, Duitsland is hoe veel groter dan Nederland...


    Dit. Er zijn heel veel Duitse fans, die verdienen dit ook. Ik wacht wel.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben naar Parijs gegaan voor een signing dus Keulen is niet echt heel erg ver...

    Ik kan helaas niet, ik moet werken die dag. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Svenka schreef:
    Uhm, ik ga niet, maar succes!


    26 - 02 - '16

    HARRYYISHOT schreef:
    Ik ben naar Parijs gegaan voor een signing dus Keulen is niet echt heel erg ver...

    Wow, dat is pretty gestoord.
    + ik zou niet eens mogen gaan naar een signing of concert,
    en je hebt een grote kans op doofheid en blauwe plekken van het duwen.
    Dus nee, dat wordt het niet(A)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    xPhaedra schreef:
    (...)
    Wow, dat is pretty gestoord.
    + ik zou niet eens mogen gaan naar een signing of concert,
    en je hebt een grote kans op doofheid en blauwe plekken van het duwen.
    Dus nee, dat wordt het niet(A)


    Ja, dat was wel raar dat ik mocht gaan maar in die rij staan is helemaal niet heftig ofzo. Niemand duwt of trekt omdat je nou eenmaal toch niet, of nauwelijks voor kunt dringen en je staat daar 14 uur in de rij dus je denkt dan niet echt aan voordringen en die doofheid valt wel mee. Het was het waard ^^. Als je wilt gaan, zou ik zeker gaan want het is echt super!

    prediction schreef:
    Wow, ok, de laatste keer dat ik op Quizlet was was in mijn Tokio Hotel periode, maaaar, ik heb jullie nodig!

    http://www.onedirectionmusic.com/de/news/entry/1d_kommen_nach_deutschland/

    Die link, die is belangrijk!
    Misschien wisten jullie het al, misschien ook niet, maar One Direction doet op 22 september een signeersessie in Keulen. De signeersessie is alleen toegangkelijk voor de eerste 800 fans. Ik vroeg me af of jullie gaan en zo ja, hoe precies en hoe laat wil je gaan? (:


    zucht.. ik ga alleen omdat niemand met me mee wil gaan. Ik ben benieuwd of ik het overleef, ik spreek geen woord Duits :(( ik neem waarschijnlijk de laatste trein naar Keulen op 21 september. En overnachten doe ik wel in het park ofzo. Noem me gek, maar ik doe er alles aan om bij de eerste 800 te komen! (wie wil er met me mee? :(

    Neeh , ik mag toch niet.. Ik moet dan de hele land overrijden en dan de eerste 800.. Neh , dat ga ik niet halen. Ik mag wel naar een concert van mijn ouders^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik woon in limburg dus is maar 100 km. ik ga met de auto (mijn moeder is zo lief om mee te gaan (: ) en 3 vriendinnen gaan mee. hoop wel natuurlijk dat we bij de eerste 800 zitten, en anders kun je ze nog altijd zien op een groot scherm :)

    De eerste 800 fans krijgen armbandjes en je mag daar niet kamperen. Je mag ook geen foto's maken op het podium.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    De eerste 800 fans krijgen armbandjes en je mag daar niet kamperen. Je mag ook geen foto's maken op het podium.


    Officieel mag het nergens maar het lukt de helft van de tijd wel... Ik doe dat wel gewoon.

    AnjulyC23 schreef:
    (...)

    zucht.. ik ga alleen omdat niemand met me mee wil gaan. Ik ben benieuwd of ik het overleef, ik spreek geen woord Duits :(( ik neem waarschijnlijk de laatste trein naar Keulen op 21 september. En overnachten doe ik wel in het park ofzo. Noem me gek, maar ik doe er alles aan om bij de eerste 800 te komen! (wie wil er met me mee? :(



    Ik wil wel met je mee, alleen ik mag niet met de trein alleen -_- ik haat het.. me moeder zei van " Ja we hebben het er morgen over dus ik helemaal blij en dan volgende dag.. NEE ik ga niet heen en weer rijden... nu ben ik dus zeer beledigt en SAD!!


    Dance on the beat of your heart, because your heart is a Boombox!!^^

    How's this.
    Ik ben fan.
    Keulen is voor mij helemaal niet zover rijden.
    Ik mag.
    Toch ga ik niet :Y)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:10 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.