• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Rafael Julián Gonzaléz
    Rusig loop ik door de lange gangen van de school opzoek naar wat buitenlucht. Ik had besloten het schoolterrein maar is verkennen. Mijn schoenen maken een piepend geluid wat de stilte die er hangt goed opvult. 'He!' roep ik naar een meisje dat ook bij de uitgang staat. Dan hoef ik hopelijk toch niet alleen te lopen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Hey, ik ben er!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "He !" hoorde ik iemand achter me roepen.
    Ik verschoot waardoor ik me omdraaide en zo tegen een muur aanliep.
    Ik knipperde even verbaasd me mijn ogen en keek om me heen.
    Dat was niet gebeurd.
    Toen ik de jongen in beeld kreeg kreeg ik vanzelf een ontblote glimlach op mijn gezicht.
    "Hi" zei ik vrolijk waarna ik een paar donkerrode plukken van voor mijn ogen veegde.

    Naomia schreef:
    [Hey, ik ben er!]


    [Okeaj, er is dus iemand bijgekomen xd]

    N4I5 schreef:

    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Links is een leuke kant" zei ik knikkend waarna ik hem grijnsend aankeek.
    Ik trok hem mee naar links en liep rustig door de gangen.
    "Ik ben je wel vergeten te vertellen dat als ik een kant kies, ik meestal er 4 uren overdoe om naar buiten te komen" zei ik.
    Mijn ogen dwaalden naar zijn gezicht af terwijl ik zachtjes op mijn lip beet.


    Josh Francisco Grey
    Ik grinnik en ze sleurt me mee naar links. 'Links dus.' zeg ik dan lachend en loop met haar mee. 'Ik wil er wel geen 4uur over doen en zo groot is het hier nou ook weer niet.' zeg ik dan lachend. En kijk haar aan en zie dat ze op haar lip bijt. 'Niet doen.' zeg ik dan zacht en glimlach dan naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe maar even of mijn reactie was voordat je tegen een muur aanliep, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Muren zij niet om te knuffelen. Toch?' Ik moest lachen om het gezicht van het meisje. 'Ik ben Rafael.' Stel ik mezelf voor waarna ik nog wat meer verdwaalde plukken haar van haar voorhoofd veeg. 'Jij loopt vast wel met mij mee naar buiten.' Vraag ik hoopvol en zet mijn meest zielige gezicht op.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik keek even naar Josh. "Waarom ?" vroeg ik zachtjes terug.
    Ik keek hem even vragend aan toen ik voelde hoe Rafael nog wat plukken van voor mijn gezichtsveld haalde.
    Ik begon te lachen door zijn gezicht en knikte, "Maar dan ben je wel verplicht om met mij, Penelope dus was ik vergeten te zeggen, en Josh hier" zei ik waarna ik Josh een por gaf, "Iets te gaan eten".

    Axelle Julia Jones
    Als iedereen uit de zaal verdwenen is, loopt Ashley naar me toe. 'Nou, waarom moest je me zonodig spreken?' vraag ik aan haar. Ashley antwoordt 'Oh, gewoon' Ik kijk haar raar aan zeg 'Je wou me gewoon wegkrijgen bij de les' zeg ik grinnikend. Ashley zegt 'Nu je het zegt, eigelijk wel' Ik lach even en kijk naar Ashley. Ashley zegt dan 'Kom we gaan ergens anders naar toe' Ik knik even en sta dan op. Ondersteund door Ashley lopen we samen de HipHop zaal uit. 'En waar gaan we naar toe?' vraag ik aan Ashley. 'Eh, naar buiten ofzo' beantwoord Ashley mijn vraag.

    [Wie wilt met de tweeling praten ;3?]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach. 'Dat had ik met paarden. Mijn beste vriendin wilde dat ik mijn angst ging overwinnen bij paarden. Dus wij daar als twee anti paardrijmeisjes heen. En er was zo'n bitch en die had een wortel in mijn jas gestopt. Dus kwamen opeens allemaal paarden op me af. Ik schrok me dood. Je hebt mij daarna niet meer op de paarden manege gezien.' Ik lach even. 'Niet omdat ik een hekel tegen ze had, maar gewoon omdat ik doodsbang coor ze ben,' grinnik ik en kijk hem lachend aan. 'Maar koeien vind ik nog enger.' Ik grinnik en dacht na. Hoe kon ik eigenlijk bang zijn voor paarden? Dat herinner ik me wel weer als ik voor ze sta.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Josh Francisco Grey

    Ik kijk naar Penelope en de jongen die zich net voorstelde als Rafael en zucht. 'De eetzaal is trouwens die kant op.' zeg ik dn grijnzend en wijs naar een bordje op de muur. 'Maar ik weet niet wat jullie nu gaan doen, maar ik ga nu echt wat eten.' zeg ik lachend en loop naar de richting die het bordje aangeeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Ik dacht dat we naar buiten gingen.' verzucht ik maar laat die houding ook snel weer varen. 'Maar ik heb wel honger dus ik ga met je mee.' Ik begin achter de jongen die blijkbaar Josh heet aan te lopen. 'Kom, kom kom.' En ik trek Penelope aan haar arm mee. 'Niemand blijft vandaag alleen.' Grinnik ik terwijl ik haar nog steeds mee sleep.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik keek hem voor een moment met open mond aan.
    "Misschien moet je me maar direct op de grond zetten en me zo meetrekken, waarschijnlijk een stuk handiger" zei ik sarcastisch.
    Uit het niets liet ik hem los en begon te lopen naar de eetzaal.
    Vanuit mijn aanloop sprong ik de lucht en en strekte mijn benen tot een sprong die wel vaak werd gebruikt in Ballet.
    "Die was ik nog vergeten doen voordat jij me bijna liet vallen" zei ik serieus toen Josh me aankeek.
    Ik keek even naar de dingen die gestalt lagen en begon te grijnsen, "BROODJES" riep ik vrolijk.
    Dat was het enige waarvan ik niet bang was om ziek te worden.


    Lucas Samuel Sadler.

    "AHA !" riep ik uit waarna ik naar haar wees.
    "Dus jij bent even raar" concludeerde ik uit haar verhaal.
    Ofja, een beetje toch. Zij had iets bij wat ook echt lekker was voor paarden, de koeien zagen mij waarschijnlijk als hetgene dat lekker was.
    Ik begon te grijnsen om mijn gedachtes. Ik een ego ? Nee hoor.
    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek even naar Rose.
    "Sorry, ik dacht na over iets" zei ik knikkend.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ja zal wel niet.' Ik girnnik. 'Misschien ben ik inderdaad even raar.' Ik lach en kijk hem aan. 'Je denkt altijd ergens overna, maar ik wil niet weten wat er in jouw koppie omgaat.' Ik grinnik. 'Vast hele rare dingen.' Ik tik tegen zijn hoofd en grijns. 'Waar gaan we heen,' zeg ik als ik nu pas echt om me heen kijk. Auto's reden langs ons heen en ik had echt geen idee waar we waren. Ik bijt op mijn lip en zet mijn pet weer even goed. 'Heb jij een idee?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne