• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    [ik moet strakjes eten, dan kijk ik awkward en vanavond so you think you can dance. Dus ben tussendoor nog wel paar keer online denk ik]


    even a white rose has a black shadowx

    [ben nou weg, ben later nog wel weer, doeidoeii!]


    even a white rose has a black shadowx

    [Oké, ik schrijf wel gwn wat (krul)]

    Zelda Marsile Acheson

    Ik liep dromerig door de gangen terwijl ik meezong met het lied "Murder, He Says" van Betty Hutton dat al een tijdje mijn hoofd niet uit wilde stromen. Ik zou wedden dat niet meer dan drie leerlingen hier op school ooit van dat lied gehoord hadden, heel misschien hadden de jazzdansers hier ooit op gedanst.
    Ik streek met mijn handen over mijn vlecht en keek om me heen om een nieuwsgierige blik op de verscheidene leerlingen die een conversatie voerden te werpen.

    [Wie wil Zelda even gezelschap houden?]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:22 ]


    Fuck the government.

    [Wat heb ik allemaal al gemist? Zodat ik kan verder schrijven xD]

    [Miss kan Zelda naar d'r kamer en ziet ze Nova zo liggen? OEH OEH, Noa snuuurrrrkt :Y)!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Miss kan Zelda naar d'r kamer en ziet ze Nova zo liggen? OEH OEH, Noa snuuurrrrkt :Y)!]

    [Ze komt eraan xD
    Alleen heb ik een klein vraagje: kennen kamergenoten elkaar al of niet?]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:52 ]


    Fuck the government.

    [Nup]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zelda Marsile Acheson

    Aangezien ik toch geen enkel amusement vinden kon, besloot ik naar mijn nieuwe kamer te gaan.
    Met de gedachte dat deze waarschijnlijk leeg was, liet ik de deur zorgeloos openvliegen waarna ik die met een onbedoelde, nogal harde klap weer deed sluiten. Ik merkte geschrokken een van mijn kamergenotes in haar bed op, die slaperig haar hoofd optilde.
    'Het spijt me, ik dacht niet dat hier iemand zou zijn,' ik deed beschermend mijn handen omhoog, het was een vreemde gewoonte. 'Ik ben Zelda trouwens,' glimlachte ik toen. 'Zelda Acheson.'

    [Ik moet eten, ben waarschijnlijk later weer terug. Doei!]


    Fuck the government.

    Brianna April Cole
    Ik lach over zijn opmerking. 'Omg, Pino en Gino rijmt!' roep ik uit. 'Nou, nu heb je pech, want vanaf nu ga ik je pino noemen.' ik steek mijn tong uit. 'Maar effe serieus. Brianna komt ook uit Sesamstraat, en Elmo komt uit London.' Ik steek mijn hand uit in een peaceteken. 'Vivaaah, la London!' zing ik op Viva Las Vegas van Elvis. 'Ik ken echt bijna alle liedjes van achteren naar voren, dus kijk maar uit.' zeg ik terwijl ik hem een scheve grijns geef. 'Oh ja. Vivaaa, la Bosnie.' zing ik lachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nova Jessica Martins

    Ik slenterde naar mijn kladblok en schreef er: "IK BEN NOVA MARTINS" op en liet het Zelda zien. Daarna glimlachte ik waterig en liet me op een stoel zakken. Ik was doodop en had totaal geen zin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben er weer, wat heb ik gemist en moeten moeten Josh en Audrey ergens op reager?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nou, Brianna en Gino zijn nu een gesprek, misschien kan Josh/Audrey daar bij komen ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    BlueHope schreef:
    Didier Jason Poel.

    ik kijk even voor me uit. "Tuurlijk weet ik dat nog. Ik bedoel zo snel vergeet ik het nou ook weer niet. Ik ben niet zo vergeetachtig en trouwens je heb de hele tijd hier bij me gezeten dus dan onthou je het ook sneller." Ik dcht na, ze heette Audrey toch? "Ik weet natuurlijk dat jij audrey heet."


    Audrey Olivia Lowell

    Ik kijk hem aan en grinnik even kort. 'Moest je nou echt even daarover nadenken.' zeg ik dan lachend. 'Maar ja, ik heet Audrey, dus je bent mijn naam niet vergeten Didier en ik weet de jouwe ook nog zo te horen.' zeg ik grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    N4I5 schreef:

    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Nu je het zegt ja" zei ik lachend.
    Ik nam deed mijn Roze broekkous uit en deed mijn shortje terug aan onder het kleedje.
    Ik keek even rond en liep naar hem toe.
    Ik nam zijn pols vast en trok hem naar binnen waarna ik de deur sloot, "Ogen naar de muur, niet kijken" zei ik met een serieuze blik in mijn ogen.