• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Didier Jason Poel.
    Ik knik. "Ja, het was even denken. Viel het zo op dat ik aan het nadenken was." Zeg ik en druk op wat knopjes. "En ja, Didier, maar zeg maar DJ want Didier klinkt echt heel stom." Zeg ik met gefronste wenkbrauwen. Ik zei tegen de meeste mensen altijd dat ik gewoonweg DJ heette of Jason.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Audrey Olivia Lowell

    Ik grijns. 'Eigenlijk vind ik Didier wel leuk, het is een apparte naam, dus ik blijf je didier noemen.' zeg ik dan glimlachend. 'En eerlijk gezegd, ja, het viel best op.' zeg ik dan grijnzend. 'Of ik noem je gewoon DJ Didier.' zeg ik dan bedenkelijk, maar grijns dan toch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zelda Marsile Acheson

    Ik keek naar de letters op het kladblok en knikte glimlachend. Ik nam plaats op mijn bed, trok mijn knieën op en keek haar aandachtig aan.
    'In mijn moedertaal betekent Nova "nieuw", maar dat in de vrouwelijke vorm,' ik zag haar blik en kreeg een vermoeden dat ze zich afvroeg wát mijn moedertaal was. 'Thuis spreek ik Portugees. Mijn moeder is Braziliaans, mijn vader komt uit Oxford. Waar kom jij vandaan?'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:55 ]


    Fuck the government.

    Josh Francisco Grey

    Ik kijk haar niet begrijpend aan maar word al snel naar een muur geduwt. Ogen naar de muur, niet kijken" zegt ze dan streng. 'Waarom?' vraag ik dan maar dtaai me toch om en doe toch wat ze zegt en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Didier Jason Poel.
    Ik schud grijzend mijn hoofd. "Maar dat is zo dubbel." Zeg ik nadenkend. En zo noemde niet veel mensen me, waardoor het dus wel eens een tijdje kon gaan duren voor ik erop zou regeren. "En toen zaten we hier." Zeg ik zuchtend, maar bedenk me een leuke vraag. "Waarom zit je op deze school? Of is het alleen die ik hou van dansen cliche?"


    We've lived in the shadows for far too long.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Ik moet mijn kleedje uitdoen" zei ik mompelend.
    Ik trok mijn kleedje uit en deed ze vlug mogelijk mijn bh aan.
    Ik deed het shirtje ook aan en bond mijn haren samen tot een staart.
    Ik liep naar mijn tas en deed mijn lichtblauwe Vans weer aan.
    "Oké, ik ben omgekleed" zei ik terwijl ik alles in mijn tas aan het steken was.

    [ben er weer]


    even a white rose has a black shadowx

    Gino Pedro Bujor

    'haha, elmo. Je doet maar!' zeg ik met een brede lach. 'Je hebt zeker geen pino pet, of wel soms?' zeg ik terwijl ik de snapback van mijn hoofd haal en hem weer op mijn hoofd zet. 'Dus je komt uit London? elmo.' zeg ik lacherig. Ik begin een deel van een liedje te zingen: 'Ah more e mi amor. I need you my love, come for you're love, ohoohoohoh. You know i mi amor. Mooi he' ik lach, ik kan namelijk niet zingen. ECHT NIET!


    even a white rose has a black shadowx

    BlueHope schreef:
    Didier Jason Poel.
    Ik schud grijzend mijn hoofd. "Maar dat is zo dubbel." Zeg ik nadenkend. En zo noemde niet veel mensen me, waardoor het dus wel eens een tijdje kon gaan duren voor ik erop zou regeren. "En toen zaten we hier." Zeg ik zuchtend, maar bedenk me een leuke vraag. "Waarom zit je op deze school? Of is het alleen die ik hou van dansen cliche?"


    Audrey Olivia Lowell

    'Dan is dat jammer, maar i noem je gewoon Didier en DJ Didier, ant dat is cool.' zeg ik dan standvast en steek mijn tong uit. 'Hmmmm, waarom ik hier op scool zit.' zeg ik dan bedenkelijk. 'Eigenlijk is het wel het ik hou van dansen cliche.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar nou ja, mijn ouders waren niet zo blij toen ze hoorde dat ik hierheen wilde.' zeg ikdanen bijt op mijn ip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    N4I5 schreef:

    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Ik moet mijn kleedje uitdoen" zei ik mompelend.
    Ik trok mijn kleedje uit en deed ze vlug mogelijk mijn bh aan.
    Ik deed het shirtje ook aan en bond mijn haren samen tot een staart.
    Ik liep naar mijn tas en deed mijn lichtblauwe Vans weer aan.
    "Oké, ik ben omgekleed" zei ik terwijl ik alles in mijn tas aan het steken was.


    Josh Francisco Grey

    Ik knik en draai me om en ze staat weer in gewone kleren voor me en kijk dan naar mijn kleren, wat op het moment bestond uit en joggingsbroek en shirt. En grinnik even en kijk haar dan weer aan. 'Wat nu?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik keek hem voor 2 seconde lang aan.
    "Wel ik had gehoopt dat jij dat wist" zei ik bedenkelijk waarna ik mijn iPhone uit mijn zak haalde en de tijd controleerde.
    Het was tegen de middag/avond -geen idee- en knikte toen.
    "Wel, ik heb een beetje honger gekregen, misschien is dat een idee ? Of heb je les ?".

    Didier Jason Poel.
    ik leun wat achter over. Fijn DJ Didier. Dat klonk nog wel leuk. Ik moesy het er denk ik maar mee doen, aangezien ze haar tong naar me uitstak. Ik steek me tong ook uit. Ze zegt helaas dat de reden dat ze hier is wel de 'ik-hou-van-dansen'-cliche is. "Yay, iedereen houd van dansen. Nou is dansen ook leuk, maar oke." Ik denk even na of ik wel door moet vragen en ik besluit dat het beter is van niet. Helaas wint mijn nieuwsgierigheid het van mijn verstand. dat deed het wel vaker. Ik was vrij standvastig tegenover andere, maar als het om mijn nieuwsgierigheid ging was ik nog veel erger, wat niet altijd even goed was. "Hoezo? houden je ouders niet zo van dansen en of dansers?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Josh Francisco Grey

    'Niet dat ik weet.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en grijns.
    'Maar ik begin ook wel wat honger te krijgen, dus laten we inderdaad maar wat eten.' zeg ik dan en wrijf even over mijn buik en grinnik dan en loop naar de deur toe en hou die open.'
    'Dames voor.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik begon te lachen en liep de deur door, "Wel dankje" glimlachte ik.
    Ik keek even door de gangen en trok mijn wenkbrauwen op.
    Voor eventjes tuitte ik mijn lippen en keek nog eens van links naar rechts.
    "Juist ja" mompelde ik zachtjes.
    Ik draaide mijn hoofd zijn kant op en keek hem aan met vragen Bambibruine ogen.
    "Jij weet de weg toch nog wel, toch ?" grinnikte ik.

    [Ff vlug douchen x]

    Audrey Olivia Lowell

    Ik kijk hem aan en grijns als hij ook zijn tong naar mij uitsteekt. En zucht dan. 'Nou mijn ouders verwachten van me dat ik het perfecte kind bent, die eindigt als advocaat, chururg, zijn best doetop school en zich niet bezig houd als iets onozels als dansen.' zeg ik dan zuchtend. Het gedeelte dat mijn ouders waarschijnlijk niet eens weten dat ik hier zit, laat ik maar even achterwegen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp