• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    [Sorry, sorry, sorry. Ik moest leren voor mijn wiskunde proefwerk. Daarom duurde het zo lang]


    That is a perfect copy of reality.

    Brianna April Cole
    Ik heb een erg vrolijke bui en het liedje Lollypop van Mika schalt dan ook door mijn oortjes. Ik doe een paar hiphoppasjes op dit liedje wat er volgens mij erg melig uit ziet. Ik huppel wat rond door de school. 'Ik wil een andere pet op.' zeg ik ineens. Toch niemand die het hoort. Ik snel naar mijn kamer. Wat was ik eigenlijk een raar kind, bedacht ik me toen ik in mijn kledingkoffer keek. Ik had petten van alle sesamstraatfiguren. Ik gniffelde even. Ik verruilde mijn Koekiemonsterpet voor eentje van Elmo en pakte daarna een rode sweater met coca cola erop uit de kast. Ik trok hem over mijn hemdje heen, die strak om mijn bovenlichaam zat en griste nog snel de mascara van een kastje. Ik deed wat nieuwe op en liep mijn kamer weer uit. Ik glimlachte breed toen ik het volgende liedje hoorde. Echt een heel raar kind. Ik had echt de gékste liedjes op mijn ipod staan. 'I'm elmo and i know it.' zong ik vrolijk mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry moet gaan! Reageer vanavond laat pas weer... Nog 1 reactie met Guy en Rosalie en dan ga ik]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Brianna is momenteel ergens in de school, weet niet precies waar...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik staar enkele seconde zwijgend naar de zakjes in zijn hand en dan kijk ik hem aan. Ik barst in lachen uit en grijp me vast aan de muur. 'Dit meen je niet,' lach ik. 'Hoeveel heb je er wel niet?' Ik kijk naar de zakjes en schiet weer in de lach. Oké, ik kende mensen die gek in hun hoofd waren. Zelf had ik ook mijn rare momenten, maar dit... Dit sloeg alles! 'Voor de prijs van 1?' Ik kijk hem verbaasd aan. Ik ga weer recht staan en grinnik. 'Nou mag ik ook een snoepje? Of wil je dat allemaal alleen op eten?' Ik kijk hem aan en glimlach even. Het lachen was gestopt, maar het bleef grappig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Guy Richard Campbell

    Na een tijdje werden mijn gedachtes weer rustig, al weet ik zeker dat dat moeilijker zou worden als ik Anna weer zag. Ik open mijn ogen en staar naar het plafond. Ik spring van mijn bed, pak mijn tas en loop de gang op. Ik loop naar de eetzaal en koop wat drinken. Van dit gepieker kreeg ik hoofdpijn. Ik slaak een diepe zucht, dump mijn tas voor de HipHop zaal, no way dat ik naar binnen ging als het niet nodig was en loop door naar buiten. De frisse lucht omarmd me. Ik sluit mijn ogen en geniet van het windje. Ik laat me op een tafel buiten vallen en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik bleef haar serieus aankijken met de zakjes in mijn handen.
    Af en toe sloot ik mijn ogen traag alsof ik heel traag knipperde en keek haar dan weer met dezelfde serieuze blik aan.
    "Blijkbaar houdt de machine van me want ik stak er geld in, duwde op het knopje en BOEM alles kwam naar beneden".
    Ik keek haar even moeilijk aan en nam toen 1 zakje uit mijn pak van zeker 15 zakjes.
    "Oké dan" zuchtte ik waarna ik haar het zakje gaf.

    [ze komt net uit d'r kamer eh? ik ben in me kamer. Ik kom je wel tegen in de gang (=]


    even a white rose has a black shadowx

    Gino Pedro Bujor

    Ik loop mijn kamer weer uit, er is toch niets te beleven daar. Ik sluit de kamer deur achter me en loop vervolgens de gang in, achter me hoor ik 'I'm elmo and i know it'. Niet echt het normaalste wat ik gehoord heb maar dat maakte niet uit. Achter me loopt een meisje, een rode coca cola sweater en een rode elmo pet. 'Ik zie dat je elmo bent inderdaad, is dat je echte naam?' vraag ik met een brede lach op mijn gezicht.


    even a white rose has a black shadowx

    Brianna April Cole
    Ik trek geschrokken mijn oordopjes uit. 'Ehm, ja.' ik doe alsof ik de jongen nu pas echt zie. 'Pino?' vraag ik. Dan kan ik mijn lach niet meer inhouden. Ik leun tegen een deur. Zo blijf ik een tijdje staan tot ik uitgelachen ben. Dan kijk ik de jongen aan. Ik hou zijn blik even vast, maar dan gaat de deur open waardoor ik er doorheen val. Een meisje van overduidelijk ballet kijkt me afkeurend aan. 'Oh my god, sorry.' giechel ik. De balletgriet huppelt snel weg en ik blijf giechelen. Ik stap naar de jongen toe. Als ik vlak bij hem sta kijk ik hem weer aan. 'Elmo houdt niet van ballet. Pino doet toch niet aan ballet?' zeg ik serieus. 'Oke, nee grapje, ik ben Brianna. Raar, hiphopfan en gek op muziek.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Coockies schreef:
    Guy Richard Campbell

    Na een tijdje werden mijn gedachtes weer rustig, al weet ik zeker dat dat moeilijker zou worden als ik Anna weer zag. Ik open mijn ogen en staar naar het plafond. Ik spring van mijn bed, pak mijn tas en loop de gang op. Ik loop naar de eetzaal en koop wat drinken. Van dit gepieker kreeg ik hoofdpijn. Ik slaak een diepe zucht, dump mijn tas voor de HipHop zaal, no way dat ik naar binnen ging als het niet nodig was en loop door naar buiten. De frisse lucht omarmd me. Ik sluit mijn ogen en geniet van het windje. Ik laat me op een tafel buiten vallen en sluit mijn ogen.


    Anna Bailey Miller
    Ik ga naast mijn tas zitten en kijk even naar de pet. Ik sta op en pak mijn tas en ga de zaal uit. Daar struikel ik bijna over een tas heen, die van hem zo te zien. Ik pak de tas en zet die nog maar even in de zaal voordat ie straks weg was. Ik loop de zaal weer uit en ga richting de slaapkamers. Ik loop door tot ik de naam van Guy erop zie staan en klop aan. Ik wacht even maar niemand doet de deur open. Ik loop richting mijn eigen kamer en laat mijn tas op het bed vallen. Ik had zin om te douchen dus pakte ik wat spullen en stapte onder een koude douche en probeer mijn gedachtes een beetje te ordenen. Ik kleed me aan en trek een joggingbroek met een simpel shirtje aan met sneakers eronder, aangezien ik me straks toch weer om moet kleden. Ik droog mijn haren nog wat met een handdoek en laat het dan los hangen. Het hangt een beetje warrig, maar niet dat het vreselijk zit. Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak en ook wat kleingeld en pak de pet. Ik loop naar de lerarenkamer (als die er is haha) en kijk of hij daar is, maar ook daar zie ik hem niet. Ik loop naar beneden naar de kantine en kijk of hij daar is. Ik kijk even rond maar zie hem niet. Ik loop naar de snoepautomaat en zie dat die leeg is en ik zucht even. Ik loop de gang weer op en verderop kom ik nog een snoepautomaat tegen waar wel wat in zit. Ik gooi er wat geld in en kies een zakje en pak die eruit. Door een raam zie ik dat het buiten mooi weer is. Die pet kan wel wachten en ik loop naar de deur. Ondertussen krijg ik een berichtje binnen en ik pak mijn mobiel uit mijn zak. Sanne.. natuurlijk.. Check up/reminder, kan helaas niet bellen, stomme baas, maar niks stoms doen! Ga niet ineens zoenen ofzo je weet wel. Als je iets stoms gaat doen of wilt doen, eerst mij even bellen zodat ik je er vanaf kan praten. Ik lees het berichtje en doe ondertussen de deur naar buiten open en ik moet lachen om haar berichtje. Tuurlijk, alsof ik hem zo zou bespringen ofzo. Ik kijk weer op voordat ik tegen een tafel aanloop en dan stop ik abrupt met lopen. Oke, waarom kwam ik op het idee om die stomme pet terug te gaan brengen. Wie gaat er nou speciaal iemand zoeken om hem zijn pet terug te geven. Stom Stom Stom, ik wil me omdraaien voordat hij me ziet, maar de deur valt met een knal dicht.

    [zo, ik ga ook :p even omkleden en dan eten en naar stal =) doeidoei]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:00 ]

    [Is er miss iemand die Zelda tegen wil komen? Ik heb nog niet echt de kans gehad om te schrijven en weet ook niet zo goed waar iedereen mee bezig is, but I'll give it a try :)]


    Fuck the government.

    [Moet eten, byee]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Moet eten, byee]

    [Bye! :)]


    Fuck the government.

    Gino Pedro Bujor

    Het meisje komt niet meer bij van het lachen, daarom schiet ik ook in de lach. Al lachend schut ik mijn hoofd, oh god. Ik begin harder te lachen met het feit dat ze me Pino noemde, 'Nee, pino doet niet aan ballet. Gino doet ook aan hiphop' lach ik. 'Dus Brianna, en waar komt Elmo dan vandaan? Ik lach even, ik ben slecht in namen, maar elmo onthoud ik wel. 'Pino komt uit bosnie, en ik kom uit sesamstraat?!' zeg ik met een grote lach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:05 ]


    even a white rose has a black shadowx