• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Josh Francisco Grey

    'Uhhhmm, goede vraag.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Eerlijk gezegd weet ik het ook niet.' zeg ik dan grijnzend en kijk om me heen. 'Dus welke kant zullen we dan maar op gaan?'vraag ik dan en bijt weer op mijn lip en kijk naar links en rechts.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Didier Jason Poel.
    ik knik even. "Niet alle ouders supporten hun kiinderen. En soms als ze zien hoe groots je bent geworden als je later volwassen bent, dan zien ze wel in dat ze trost op je hadden moeten zijn en at ze je hadden moeten steunen." Zeg ik schouder ophalend. Ik denk evenna en herinner me iets. "Zoals mijn oudershebben de eerste zes maandenmijn appatement hier betaalt. En toen zijn ze gestopt omdat ik een baan had, maar toch." alsik aan mijn ouders dacht kreeg ik een glimlach op mijn gezicht, wat hield ik toch van ze.


    We've lived in the shadows for far too long.

    N4I5 schreef:

    Lucas Samuel Sadler.

    Ik bleef haar serieus aankijken met de zakjes in mijn handen.
    Af en toe sloot ik mijn ogen traag alsof ik heel traag knipperde en keek haar dan weer met dezelfde serieuze blik aan.
    "Blijkbaar houdt de machine van me want ik stak er geld in, duwde op het knopje en BOEM alles kwam naar beneden".
    Ik keek haar even moeilijk aan en nam toen 1 zakje uit mijn pak van zeker 15 zakjes.
    "Oké dan" zuchtte ik waarna ik haar het zakje gaf.


    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Zijn serieuze blik maakte me een beetje zenuwachtig, maar ook wel weer aan het lachen. Ik grijns als hij me een zakje geeft en vlieg hem om zijn hals. 'Dank je dankje dankje!' Ik grinnik en open het snoepzakje enthousiast. 'Nou wat gaan we nu doen?' Ik kijk hem vragend aan, terwijl ik een snoepje in mijn mond stop en hem snel opeet, waarna ik de volgende in mijn mond stop. Ik hield van dit soort snoepjes. Ik lach naar Lucas. Voorlopig zou ik in zijn buurt blijven... Misschien niet alleen voor de snoepjes, maar de snoepjes waren een goed excuus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Links is een leuke kant" zei ik knikkend waarna ik hem grijnsend aankeek.
    Ik trok hem mee naar links en liep rustig door de gangen.
    "Ik ben je wel vergeten te vertellen dat als ik een kant kies, ik meestal er 4 uren overdoe om naar buiten te komen" zei ik.
    Mijn ogen dwaalden naar zijn gezicht af terwijl ik zachtjes op mijn lip beet.

    Lucas Samuel Sadler.

    Ik knuffelde haar terug en liet haar los als ze dat ook deed.
    De andere zakjes snoep dropte ik in mijn tas en zelf opende ik een een zakje waarna ik vrolijk begon te eten.
    "Ik weet het niet" zei ik waarna ik een sip gezicht trok, "We lopen gewoon naar buiten en zien wat er op ons afkomt, hopelijk geen gekke koe ofzo want dat heb ik al een keer meegemaakt".
    Ik keek haar aan met serieuze blik omdat het ook echt zo was.
    Waarom moest ik nou weer degene zijn die dat soort dingen overkwam ?

    Catherine Harmony Hope Smith

    Ik loop voor de zoveelste keer door de gangen, richting mijn kantoor. Het is er vrij stil en dat maakt me wat zorgen. In het kleine zaaltje hoor ik muziek en dat geeft me terug zin om te dansen. Het is echt veel te lang geleden en nu dat er te weinig leerkrachten zijn, twijfel ik om terug ballet te geven. Maar ja, ik durf het niemand te vertellen.....

    mismi schreef:
    (...)

    Anna Bailey Miller
    Ik ga naast mijn tas zitten en kijk even naar de pet. Ik sta op en pak mijn tas en ga de zaal uit. Daar struikel ik bijna over een tas heen, die van hem zo te zien. Ik pak de tas en zet die nog maar even in de zaal voordat ie straks weg was. Ik loop de zaal weer uit en ga richting de slaapkamers. Ik loop door tot ik de naam van Guy erop zie staan en klop aan. Ik wacht even maar niemand doet de deur open. Ik loop richting mijn eigen kamer en laat mijn tas op het bed vallen. Ik had zin om te douchen dus pakte ik wat spullen en stapte onder een koude douche en probeer mijn gedachtes een beetje te ordenen. Ik kleed me aan en trek een joggingbroek met een simpel shirtje aan met sneakers eronder, aangezien ik me straks toch weer om moet kleden. Ik droog mijn haren nog wat met een handdoek en laat het dan los hangen. Het hangt een beetje warrig, maar niet dat het vreselijk zit. Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak en ook wat kleingeld en pak de pet. Ik loop naar de lerarenkamer (als die er is haha) en kijk of hij daar is, maar ook daar zie ik hem niet. Ik loop naar beneden naar de kantine en kijk of hij daar is. Ik kijk even rond maar zie hem niet. Ik loop naar de snoepautomaat en zie dat die leeg is en ik zucht even. Ik loop de gang weer op en verderop kom ik nog een snoepautomaat tegen waar wel wat in zit. Ik gooi er wat geld in en kies een zakje en pak die eruit. Door een raam zie ik dat het buiten mooi weer is. Die pet kan wel wachten en ik loop naar de deur. Ondertussen krijg ik een berichtje binnen en ik pak mijn mobiel uit mijn zak. Sanne.. natuurlijk.. Check up/reminder, kan helaas niet bellen, stomme baas, maar niks stoms doen! Ga niet ineens zoenen ofzo je weet wel. Als je iets stoms gaat doen of wilt doen, eerst mij even bellen zodat ik je er vanaf kan praten. Ik lees het berichtje en doe ondertussen de deur naar buiten open en ik moet lachen om haar berichtje. Tuurlijk, alsof ik hem zo zou bespringen ofzo. Ik kijk weer op voordat ik tegen een tafel aanloop en dan stop ik abrupt met lopen. Oke, waarom kwam ik op het idee om die stomme pet terug te gaan brengen. Wie gaat er nou speciaal iemand zoeken om hem zijn pet terug te geven. Stom Stom Stom, ik wil me omdraaien voordat hij me ziet, maar de deur valt met een knal dicht.

    [zo, ik ga ook :p even omkleden en dan eten en naar stal =) doeidoei]


    Guy Richard Campbell

    Diep in gedachte verzonken kijk ik voor me uit, terwijl ik af en toe een slokje van mijn cola neem. Eindelijk, eindelijk heb ik mijn hoofd weer op orde. Ineens klinkt er een klap achter me. In een reflex draai ik me om. Ik zie Anna staan. Verbaasd kijk ik haar aan, maar besef dan dat iedereen buiten mag komen. 'Hoi,' glimlach ik en probeer zo normaal mogelijk te doen. Ik kijk haar even aan, maar niet te lang. Dan gaat het weer mis, weet ik. Ik draai me weer recht en neem de laatste slok van mijn koffie. 'Kom er maar bij hoor.' Ik glimlach. Normaal tegen een leerling doen, dat moest gewoon. Ook al was het zij... Ik dwong mezelf weer normaal te doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kleine samenvatting?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    [Kleine samenvatting?]


    [Niet veel gebeurd volgens mij ;3 Ashley is wel weg bij je]

    N4I5 schreef:
    (...)

    [Niet veel gebeurd volgens mij ;3 Ashley is wel weg bij je]


    [Dat is niet zo gek, maar goed waar kan ik heen?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    [Dat is niet zo gek, maar goed waar kan ik heen?]


    [Wel, Penelope en Josh gingen opweg naar buiten om iets te eten, maar lopen nu gewoon wat rond in de gangen, je kan ze tegenkomen ? Je zal het wel met Penelope alleen moeten stellen want Josh is weer offline ;s]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik stop met kauwen en kijk hem verbaasd aan. Dan slik ik mijn snoepje door. 'Hoe bedoel je? Kwam er serieus een koe op je af?' Ik loop richting buiten en grinnik dan. 'Wauw. Vind je het gek dat jij zo raar bent.' Ik kijk hem grijnzend aan en open de deur naar buiten. Daar zie ik mijn broer zitten en een meisje. 'Wacht even hoor.' Ik ren op Guy af en klim over de tafel en pak zijn schouders beet. Dat doe ik terwijl ik boe roep. Hij draait zich geschrokken om. Ik had hem vrolijker verwacht. 'Hallo Brother!' Ik grijns en hij glimlacht even. ik spring van de tafel en godzijdank kan ik goed op hakken lopen en blijf ik gewoon staan. 'Nou dan laat ik je maar weer met rust he.' Hij wilt een snoepje pakken, maar die scherm ik af. 'Nooo,' gil ik en ren snel terug naar Lucas. Ik grinnik en loop dan weer rustig verder. Ik stop nog een snoepje in mijn mond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke dan laat ik hem wel richting de uitgang lopen.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik zwaaide even droog de kant op van de jongen die ze net liet verschieten en nam nog wat snoepjes.
    "Welja, ik liep gewoon over de weilanden toen er opeens een kudde koeien kwam aangelopen, ik dacht, shit wat heb ik nu weer gedaan ? Bleek het dat ze gewoon eten kregen".
    Ik haalde mijn schouders op en keek even naar links en rechts over de straat.
    "Laten we naar rechts gaan," zei ik, zonder enige reden waarna ik naar rechts begon te lopen.

    [And again, ik ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.