• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    [oke, kan iemand me vertellen wanneer we les hebben?]

    [@kate, ja is goed. Kom maar gewoon aan ofzo haha. Gino zit in de kantine bij Nova]


    even a white rose has a black shadowx

    Kate Skye Woods
    Als de auto van mijn ouders stopt voor de school stap ik uit waarna ik mijn twee tassen uit de achterbak pak en mijn handtas op mijn schouders neem. In de ene zat voogens mijn ouders ballet spullen, maar dt had ik veranderd. Het enige wat er nog inzat waren mijn Spitzen. Die lagen bovenop zodat mijn ouders het ook echt dachten. Mijn haar zat boven mijn hoofd in een knot. Ik geef ze beide een kus. Ik loop vooruit en als ik ze zie weglopen kijk ik naar mezelf. Ik had een topje en een rokje aan iets wat mij helemaal niet zinde. Ik hield niet van rokjes. Ik loop naar de eerste beste Wc en doe mijn rokje uit om vervolgens mijn favoriete spijkerbroek aan. Er zaten scheuren in, maar hij zat verschrikkelijk lekker. Ik loop er weer uit en pak mijn koffers dier naast stonden. Ik loop de school binnen en naar mijn kamer die ik deel met 4 meisjes. Ik loop naar mijn kamer. Kamer nummer 2 en loop richting een bed waar nog geen koffers bij staan n gooi hem er op. Ik ging later wel uitpakken. Ik loop de kamer weer uit en loop ergens heen Wat uiteindelijk de kantine blijkt te zijn.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:06 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [als het goed is, is er wel hiphoples :p wanneer die begint weet ik niet, maar Axelle en Anna zijn er al =)]

    Anna Bailey Miller
    Ik ga helemaal op in mijn dans, dat ik niet eens merk dat ze weer terug zijn. Ik dans rustig door en herhaal mijn stappen in gedachte. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en zie via de spiegel dat ze er weer zitten. Ik kijk even naar ze en probeer dan een aantal passen te herhalen en een beetje te verbeteren.

    Axelle Julia Jones
    Ik glimlach terug naar Guy als hij naar mij glimlacht. Dan kijk ik even naar Anna die weer staat te dansen. Ik kijk naar guy en zeg dan 'Maar, wat kan ik dan doen, ik weet van mezelf dat wanneer ik alleen maar kijk naar dansers, niks leer. Ik ben hier juist naar toegekomen om beter te worden, niet slechter' Ik zucht en kijk de zaal even rond, mijn eerste 6 tot 8 weken waren nu al verpest.


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Hoe ik jouw in de gaten kan houdem?' Ik denk na. 'Gewoon. je vanaf nu niet meer uit het oog verliezen.' Ik lach even. 'Ik word een spion,' grinnik ik en kijk weer naar het plafond. 'Overal waar jij bent, ben ik vanaf nu ook.' Ik lach even. 'Dus er zijn toch verschillen?' Ik zucht opgelucht. 'Ik kan hem ook nog gewoon vragen om te dansen. Dat weet ik snel wie wie is.' Ik glimlach. 'Het komt wel goed,' lach ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Josh Fracisco Grey

    Ik zucht en slenter wat door de gangen en besluit naar de danszalen te gaan, als ik er volgensmij ben loop ik gewoon een zaal in niet kijkend naar welke style dit precies is en zie een meisje staan in niet echt bepaald hiphop kleren en ze ziet er ook niet echt zo uit. 'Dit is zeker niet de hiphop zaal.' zeg ik dan en kijk de zaal rond en dan naar het meisje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    [als het goed is, is er wel hiphoples :p wanneer die begint weet ik niet, maar Axelle en Anna zijn er al =)]

    Anna Bailey Miller
    Ik ga helemaal op in mijn dans, dat ik niet eens merk dat ze weer terug zijn. Ik dans rustig door en herhaal mijn stappen in gedachte. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en zie via de spiegel dat ze er weer zitten. Ik kijk even naar ze en probeer dan een aantal passen te herhalen en een beetje te verbeteren.


    [Oh, ik ben ook hiphopper hahaha.]


    even a white rose has a black shadowx

    [Bij HipHop is er wel les ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    Ik denk even na. 'Luister oké. We kijken de eerste week aan. Gaat het beter, dan mag je voorzichtig mee doen. Niet voluit. ik houd dan rekening met wat ik je opgeef. Doet dat teveel pijn, wachten we nog een week. het is belangrijk dat je goed aangeeft of het pijn doet. En je kan wel leren van mensen die dansen. Je kan kijken of je hun fouten ziet en hun helpen.' Mijn mondhoeken krullen omhoog. 'Dat doen we. je word mijn assistent. Soms zal ik je vragen of je iemand fouten ziet maken en dan mag je mij uitleggen wat ze precies fout doen. Daar leer jij ook van!' Ik kijk haar aan. 'Hebben we een deal?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Er is nog geen les hoor... Haha. Ik vind eigenlijk dat topic beheerder moet zeggen als de lessen beginnen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [zal ik kate tegenkomen in de gang?]


    even a white rose has a black shadowx

    Coockies schreef:
    [Er is nog geen les hoor... Haha. Ik vind eigenlijk dat topic beheerder moet zeggen als de lessen beginnen]

    [Ja klopt, maar ik weet al niet eens meer, of er nou een dag verder is want in sommige rpg's is het per echte dag. Alleen ik weet dus niet hoelaat het is enzo ahahhaha]


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    [zal ik kate tegenkomen in de gang?]
    [ja is goed :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Axelle Julia Jones
    Ik lach even om Guy zijn reactie en zeg dan op dezelfde manier 'Ja, we hebben een deal' Ik kijk even naar Anna, en vraag dan 'Maar de danspassen mag ik natuurlijk niet voordoen hé?' Dan vervolg ik 'En zijn alleen Anna en ik de gene die aan HipHop doen, of niet?'


    That is a perfect copy of reality.

    [Nee het is geen nieuwe dag. Althans lijkt me van niet. ik denk dat het 8.30 en 9.30 is. Trouwens zijn er eerst biologie lessen en dan pas dansen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne