• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist. Weet nu pas dat er een topic is :S]


    [Niet heel veel volgens mij. Nova is flauwgevallen, maar is nu weer wakker. Axelle heeft gescheurde enkelbanden door dat ze iets verkeerd heeft gedaan met dansen. Verder kennen de meeste elkaar al en is er wat gepraat. Ik weet niet precies waar iedereen is, maar ik ga het proberen te zeggen.

    Lucas en Rosalie zijn in de zithoek
    Anna is in de hiphop zaal,
    Guy en Axelle staan in de gang bij de zaal,
    En verder moet je het aan de andere vragen, straks zeg ik iets verkeerd ofzo.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Europe schreef:
    [Zijn er twee tweelingen op deze school?]


    [nope, Lucas is een tweeling, maar alleen hij zit op deze school. Dus zijn tweelingbroer niet. Dat dus :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [What did I miss en waar kan ik Josh naartoe stren. :Y)]


    [Je kan Penelope wel tegenkomen ? Ik ga ze nu naar de balletzaal sturen, je kan haar daar meeten ofs ?]

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    (...)

    [nope, Lucas is een tweeling, maar alleen hij zit op deze school. Dus zijn tweelingbroer niet. Dat dus :)]

    [Aah, oké]


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Mooi.' Ik help haar terug naar de danszaal, waar Anna met haar ogen dicht staat te dansen. Ik volg even haar bewegingen en glimlach automatisch. Dan richt ik me weer op Axelle en help haar op de bank. Ik kijk haar aan. 'Nou. Zullen we nu maar samen een oplossing bedenken dan?' Ik ga naast haar zitten en kijk even naar Anna. Dan richt ik vlug mijn blik op buiten. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Anna, maar verbied het mezelf. Waarom trekt zij toch zo mijn aandacht? Ja, ze is een mooi meisje, maar nou en? Daar blijft het bij. Een mooi meisje als leerling. Ik kijk naar Axelle en glimlach naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [There is love in the air ;3. Oké, mijn engels faalt xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Waar kan ik Gino naartoe sturen?]


    even a white rose has a black shadowx


    [Lucas staat op de vorige pagina.]

    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Welja" zei ik, waarna ik mijn schouders ophaalde.
    Er ging weer een alarm af, waardoor ik het zuchtend uitzette.
    "Ik moet dansen, het spijt me, ik zie je waarschijnlijk nog wel eens" lachte ik waarna ik mijn tas weer optilde en naar de balletzaal liep.
    Ik deed een kleedje aan dat losjes om mijn lichaam zat, een typische balletbroekkous in het roze en dan uiteindelijk een paar gewone schoentje, geen Pointes.
    Ik bond mijn haren samen tot een strakke dot en zette de muziek op.
    Daarna begon ik te dansen, door de zaal heen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:55 ]

    Intan schreef:
    [Waar kan ik Gino naartoe sturen?]
    [denk naar Kate, maar deze moet volgens mij nog aankomen :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach. 'Zo vreemd ben ik nou ook weer niet.' Ik glimlach even. 'Toch,' voeg ik er iet wat onzeker aan toe. Ik kijk strak naar het plafond en denk na. 'Ik houd je in de gaten Lucas. Mij neem je niet in de maling.' Ik haal de pet van mijn hoofd en gooi die op mijn schoot. Ik ga recht op zitten en kijk zwijgend om me heen. Ik kijk naar Lucas die ook weer op zijn rug ligt en glimlach even. Dan kijk ik weer verder om me heen en laat me onderuit zakken. 'Danst je broer ook?''


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew Cole
    'Oke is goed, doeg'zeg ik en loop ook weg. Ik kijk even rond, waar zou ik nu heen gaan? Ik kende eigenlijk op Penelope na nog niemand hier, ik moest snel wat mensen leren kennen. Ik loop rustig de gang door en hoop een beetje dat ik gauw iemand tegenkom. Ik pak mijn mobiel weer uit mijn zak en kijk even naar de tijd.

    [Maat Josh is een hiphopper en gaat denk ik niet naar de balletzaal als ze les hebben, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Lucas Samuel Sadler.

    Vanuit mijn ooghoeken keek ik haar aan.
    "Hoe kan je me in de gaten houden als Sam als 2 druppels water op me lijkt ?" vroeg ik grijnsend waarna ik mijn hoofd opzij draaide en in haar ogen keek.
    "Hmm, dansen is een groot woord" grijnsde ik waarna ik weer naar het plafond keek, "Hij is meer technisch aangelegd, filmpjes maken en die dingen, daar is hij goed in, humor heeft hij alsins ook genoeg".

    Naomia schreef:
    [Maat Josh is een hiphopper en gaat denk ik niet naar de balletzaal als ze les hebben, haha.]


    [Hij kan verkeerd lopen ? xd Maar ze hebben nog geen les volgens ik weet]