• Dit is serieus. Ik heb een paar weken geleden dit jurkje gekocht en ik ben van plan hem morgen aan te doen (wel met een witte legging eronder!).
    Ik ben net aan een nieuwe opleiding gestart, alles is nog nieuw en zo...
    Maar... uh. tsja. Ik ben nogal onzeker over dit jurkje. Zoals je kan zien valt hij nogal op. En nou weet ik; trek je niets aan van anderen! I know, normaal doe ik dat ook niet en ik vind dit jurkje helemaal geweldig, maar is dit ook leuk om naar school te dragen?



    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat jurkje is leuk:9~!


    Zeker weten dragen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewoon doen! Het staat je leuk en je oogt erg schattig, lief en leuk ;D


    Olive

    Het zou morgen net weer slecht weer worden, dus wat dat betreft lijkt het me niet echt een verstandige keuze. Legging of niet ='D

    Maar voor de rest vind ik het een heel leuk jurkje en als jij niet denkt dat je het koud gaat krijgen, moet je hem gewoon dragen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Te kort om naar school te dragen, vind ik.

    Pardon, legging. Had ik niet gezien. Tsja, dan wel.

    Als je het zou mogen, zou ik het zonder legging doen x

    Cuteness overload.
    Maar ik zou het gewoon doen! :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oeh, me likes(:
    Ik zou hem gewoon aandoen.


    Food.

    1. Jij bent echt Schattig ^^
    2. Ja, dat jurkje is ook echt heel leuk! Gewoon doen!
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Yoda schreef:
    Het zou morgen net weer slecht weer worden, dus wat dat betreft lijkt het me niet echt een verstandige keuze. Legging of niet ='D

    Maar voor de rest vind ik het een heel leuk jurkje en als jij niet denkt dat je het koud gaat krijgen, moet je hem gewoon dragen :Y)


    Morgen wordt het nog net mooi weer hier. Dinsdag gaat het de slechte kant op, volgens mij. ^.^

    En thanks iedereen, hij is inderdaad tekort zonder legging. Een zwarte legging staat er helaas niet onder, dus het wordt een witte.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Viviee schreef:
    Gewoon doen! Het staat je leuk en je oogt erg schattig, lief en leuk ;D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    What about een panty? Vind ik naar eigen mening mooier staan.


    Don't find love. Let love find you.

    LacunaCoil schreef:
    Dat jurkje is leuk:9~!


    Zeker weten dragen.


    26 - 02 - '16

    xTOMMOUGHS schreef:
    What about een panty? Vind ik naar eigen mening mooier staan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xTOMMOUGHS schreef:
    What about een panty? Vind ik naar eigen mening mooier staan.


    Daar ben ik het wel mee een trouwens(bloos)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.