• Dit is serieus. Ik heb een paar weken geleden dit jurkje gekocht en ik ben van plan hem morgen aan te doen (wel met een witte legging eronder!).
    Ik ben net aan een nieuwe opleiding gestart, alles is nog nieuw en zo...
    Maar... uh. tsja. Ik ben nogal onzeker over dit jurkje. Zoals je kan zien valt hij nogal op. En nou weet ik; trek je niets aan van anderen! I know, normaal doe ik dat ook niet en ik vind dit jurkje helemaal geweldig, maar is dit ook leuk om naar school te dragen?



    | Reality is for people that lack imagination |

    Invaesion schreef:
    Te kort om naar school te dragen, vind ik.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Neeeeeeeeeeeee, gooi die elgging weg! Gatverdamme, géén witte legging. Een panty (desnoods met mooi werkje, printje iets) is zoveel beter! EN het is toch een normaal jurkje? Wel wat koud voor nu, doe er anders een leuk jasje/vestje/blazer bij?
    & hij is inderdaad vrij kort voor naar school.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dragonslayer schreef:
    (...)

    nope heb ik al eens geprobeerd (ik draag echt bijna nooit broeken, dus is mijn kast overladen met leggings, panty's etc.), maar het zwarte staat er gewoon niet leuk onder.


    Probeer eens panty's in een kleurtje of met printje? Zoals die rechtsboven?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je hebt zet foto's van dat je je jurk omhoog tilt op internet, maar je durft hem niet naar school aan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gosh, moet je zeker doen zeg! Dat jurkje is überschattig! <3


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou geen leggings met prints eronder aan doen, de print op dat jurkje zelf is al behoorlijk druk. En tsja, ik zie het meer als een uitgaans iets en als je je er niet mee op je gemak voelt op school, doe je het niet en draag je 't in het weekend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is een super mooi kleedje. Je moet het zonder legging dragen, want dat verpest het een beetje ;x


    Only losers can act the way you do

    Ivan schreef:
    Ik zou geen leggings met prints eronder aan doen, de print op dat jurkje zelf is al behoorlijk druk. En tsja, ik zie het meer als een uitgaans iets en als je je er niet mee op je gemak voelt op school, doe je het niet en draag je 't in het weekend.


    Ik bedoel meer met een subtielwerkje of kleurtje, alles behalve witte leggings


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaa ! Dat jurkje staat je echt super leuk! ;D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Cudey schreef:
    Je hebt zet foto's van dat je je jurk omhoog tilt op internet, maar je durft hem niet naar school aan.


    Het was midden in de zomer. Dat is het nu niet meer, zoals je misschien al doorhad. =_=
    &'nd thanks iedereen! Ik heb geen legging aangedaan, maar een witte panty (had er eentje gevonden bij de action ^.^). Een witte panty staat er heel leuk onder. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gewoon doen! Ik was ook heel onzeker over mijn nieuwe knalrode Dr. Martens. Gewoon naar school aangedaan. Er werden niet echt complimentjes gegeven, maar ik werd (bijna) ook niet beledigd.
    Echt een super leuk jurkje.
    Als je van die kleren houdt moet je een keer bij Sjerpenite in Amsterdam gaan kijken.


    Life is full of fake people

    Echt een heel erg leuk jurkje! Het staat ook heel schattig.
    Waar heb je hem gekocht, want ik ben jaloers (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Daemon schreef:
    Dat jurkje is leuk:9~!

    Zeker weten dragen.

    Dit + Je lijkt heel erg op mij tante. Best eng. o_o

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:09 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aurorae schreef:
    Cuteness overload.
    Maar ik zou het gewoon doen! :').


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean


    Why are u so pretty ? ;o

    Oh, and btw, i'm gonna steal that dress with my special powers.