• Dit is serieus. Ik heb een paar weken geleden dit jurkje gekocht en ik ben van plan hem morgen aan te doen (wel met een witte legging eronder!).
    Ik ben net aan een nieuwe opleiding gestart, alles is nog nieuw en zo...
    Maar... uh. tsja. Ik ben nogal onzeker over dit jurkje. Zoals je kan zien valt hij nogal op. En nou weet ik; trek je niets aan van anderen! I know, normaal doe ik dat ook niet en ik vind dit jurkje helemaal geweldig, maar is dit ook leuk om naar school te dragen?



    | Reality is for people that lack imagination |

    Gewoon doen, laat zien wie je bent en niet bang bent om jezelf te zijn. Ik vind 'm super leuk en ik kan alleen maar zeggen: Mag ik 'm hebben als je 'm niet meer wilt? :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, dat jurkje is zo leuk. Ik sta normaal niet met zo'n jurkjes, maar jij absoluut wel.
    Dus zeker dragen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Fainthearted schreef:
    Oh, dat jurkje is zo leuk. Ik sta normaal niet met zo'n jurkjes, maar jij absoluut wel.
    Dus zeker dragen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ken jou ergens van.. :Y)
    Ik zou het naar school aandoen, het is echt mooi!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    xTOMMOUGHS schreef:
    What about een panty? Vind ik naar eigen mening mooier staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blomkvist schreef:
    Gewoon doen, laat zien wie je bent en niet bang bent om jezelf te zijn. Ik vind 'm super leuk en ik kan alleen maar zeggen: Mag ik 'm hebben als je 'm niet meer wilt? :9~


    Hahaha kinda of this.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xTOMMOUGHS schreef:
    What about een panty? Vind ik naar eigen mening mooier staan.


    nope heb ik al eens geprobeerd (ik draag echt bijna nooit broeken, dus is mijn kast overladen met leggings, panty's etc.), maar het zwarte staat er gewoon niet leuk onder.


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    nope heb ik al eens geprobeerd (ik draag echt bijna nooit broeken, dus is mijn kast overladen met leggings, panty's etc.), maar het zwarte staat er gewoon niet leuk onder.


    Doe een lichtere kleur?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    dragonslayer schreef:
    (...)

    nope heb ik al eens geprobeerd (ik draag echt bijna nooit broeken, dus is mijn kast overladen met leggings, panty's etc.), maar het zwarte staat er gewoon niet leuk onder.


    En de 'huidskleurige'/'doorzichtige' however you want to call it?


    Don't find love. Let love find you.

    xTOMMOUGHS schreef:
    (...)

    En de 'huidskleurige'/'doorzichtige' however you want to call it?


    Die heb ik dus niet D:
    Ik ga er morgenmiddag maar een kopen (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Awh, it looks so cute.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou hem zeker aandoen , het staat je super ! al zou ik het wel zonder legging dragen :9~


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ik zou 'm dragen met een zwarte panty dan val je al minder op. Maar ik zou het doen


    even a white rose has a black shadowx

    Ik zou het zelf doen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij is ontzettend leuk, maar dan met een panty, niet met een legging :3


    Destroy what destroys you.