• Sonny Mabel Puckerman is een doodnormaal meisje uit district 4. en is zoals bijna iedereen uit haar district, getraint om op een dag de hongerspelen te winnen. Ze is van plan in de voetsporen van haar moeder te treden, die op dezelfde leeftijd ook de hongerspelen heeft gewonnen en de familie in eren te houden.
    Maar haar opspelende hormonen en gevoelens, gaan het haar nog moeilijk maken in de arena. Zal ze het moment waar ze zo naar toe heeft geleefd, dan toch verpesten?


    Rollen
    Ditrict 1
    -Rosalia 'Rose' Ivy Lima.
    -
    District 2
    -
    -
    District 3
    -
    -
    District 4
    -Sonny Mabel Puckerman
    -
    District 5
    -
    -
    District 6
    -
    -
    District 7
    -
    -
    District 8
    -
    -
    District 9
    -Jayy Kilian von Monroe
    -
    District 10
    -
    -
    District 11
    -
    -
    District 12
    -Rosalynn Denise Smith
    -


    Invullen
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Specialiteiten:
    Slecht in:
    Familie:
    Extra:

    Let op!Niet iedereen is 16 of 17. ik wil ook jongere mensen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mag ik een meisje uit distrct 12 reserveren? Hij komt morgen of straks =)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:24 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik meisje district 1 reserveren, vul hem morgen in . :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    District: 1.
    Naam: Rosalia 'Rose' Ivy Lima.
    Leeftijd: 16 Years.
    Uiterlijk +foto)



    Adriana Lima
    Karakter: Ze is erg arrogant, meedogenloos en ze weet wat ze wilt, veel mensen mogen haar dan ook niet om haar opvliegende en gemene karakter. Maar diep daar onder zit eigenlijk een heel lief, onschuldig meisje, maar ze laat dit aan niemand zien, want ze wilt niet bekeken worden als het zwakke meisje. (Je kan het altijd iets veranderen als je wilt.)
    Specialiteiten: Alles van wapens kan ze goed mee handelen en omgaan, van messen tot boogschieten enz. Verder is ze erg snel. Dit alles heeft ze te danken aan haar speciale trainingen. Ze heeft dan ook geen moeite met mensen vermoorden.
    Slecht in: Verstoppen/schuilen, omdat ze nooit haar mond kan dicht houden en altijd zelf wilt aanvallen en niet wil schuilen voor iets of iemand. Ze is dan soms ook iets te zeker van zichzelf en heeft een grote eigen wil. Hiermee kan ze zichzelf en anderen in problemen brengen, maar dit is vaak niet haar bedoeling.
    Familie: Ze is enigkind en is de dochter van de rijkste familie van district 1 en is daarom ook erg verwend en arrogant en heeft de beste training gehad die er maar is en traint voor deze al haar hele leven en is vastbesloten deze te winnen en haar familie ten ere te houden.
    Extra: Verliefd of realatie of iets anders.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    District:12
    Naam: Rosalynn Denise Smith
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk + foto:



    Ze heeft Donkerbruin tot zwart haar en donkere ogen. En is 1,63 lang.
    Karakter:Rosalynn is een vrolijk meisje. Maar soms kan ze ook nog wel een bitchy uitkomen. Maar als ze je kent is ze wel aardig.
    Specialiteiten:Ze is redelijk lenig dus kan zo makkelijk overal in klimmen en ergens door heen. Ze kan ook een klein beetje overweg met een pijl en boog.
    Slecht in: Vermoorden
    Familie: De opa en oma van Rosalynn komen uit China, daardoor is zijn ook half Chinees. Haar broertje Sam van 10 en natuurlijk haar ouders.
    Extra:-kan nog veranderen-

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 9:09 ]


    Do what people say you can't.

    District 1:

    Naam: Isa Cole
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Vurig en meedogenloos
    Specialiteiten: Boogschieten
    Slecht in: Sprinten
    Familie: enig kind, en dochter van de burgemeester
    Extra: is verliefd op de jongen uit 1

    @Naomia
    Het is geen rpg..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oeps... Veranderen het nu, domme ik, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb het verandert, beter nu??? Alleen er zijn er 2 nu van district 1....

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Klopt, maar aangezien ik niet echt veel aan het karakter van lineke105 heb. omdat ik met ''Vurig en meedogenloos'' niet echt ver kom om een heel karakter op te bouwen. blijf jij over. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik kan de verwarring begrijpen Lamebrain, als je zoek RPG rollentopic staat deze er ook bij $:


    Do what people say you can't.

    Hij staat toch echt in het forum aan rollen verdeling. En niet in die van RPG. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    oke dan kijk ik gewoon verkeerd $:


    Do what people say you can't.

    Is het niet : This is what I live for?


    Tell me about it, stud.

    District: 4
    Naam: Xavier Gonzalez
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Xavier is een vriendelijke jongen die voor iedereen klaar staat. Hij houdt ervan om mensen te helpen. Iedereen vindt hem ook aardig en hij maakt snel vrienden met mensen. Ook is hij natuurlijk getraind hij leert heel snel en heeft al genoeg ervaring of als prof de arena in te gaan.
    Specialiteiten: Rennen,Schuilen en Drietand
    Slecht in: Pijl en boog
    Familie: Xavier is opgegroeid met zijn oma omdat zijn ouders zijn overleden toen Xavier jong was. Hij woont samen met zijn oma en zus in een groot huis aan het meer.
    Extra: Xavier valt op jongens


    Mijn geheim is geheim