• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]

    [Mijn topics]

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ze zitten met zn allen in klas 3Ha (3 havo)
    Brianna Taylor Josephs
    Ik stop een kauwgompje in mijn mond en spring op de fiets. Mijn vriendinnen staan al op de hoek. 'Haaaaiiii.' zeg ik vrolijk tegen ze. Ze zeggen hoi terug en we fietsen met zijn allen naar school. Als ik van de fiets spring zet ik hem in het rek. Ik wil net naar binnen lopen als ik een grote limo langs de school. Nee, hij stopte bij de school! En de eerste die uitstapte had bruine krulletjes. Een van de bruggers begon te gillen. 'Is dat One Direction?' gilt ze. Nu kwam er een beetje van herkenning in me naar boven. Ik was geen enorme directioner of zo. 'Yeah, it is One Direction.' zeg ik schouderophalend. Ik loop naar de limousine en de jongen met krulletjes. 'Hey.' zeg ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Doorlopen, Hazza!' zeg ik en ik duw hem een beetje opzij. Snel stapte ik uit de limo voordat Harry er weer voor ging staan. Ik at een dropveter en keek naar de school. Het was wel groot, en ik was benieuwd hoe het was. Vol bewondering stond ik met een zak dropveters naar de school te kijken. Ik was best zenuwachtig. Zouden ze ons kennen? Vast wel, vele riepen "One Direction!" etc. Ik bloosde een beetje omdat ze allemaal naar de limo keken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik stap de limo uit en kijk rond. 'School, de perfecte gelegenheid om te slapen.' lach ik. Ik leun tegen Niall aan, en kijk naar de school. Groot, best mooi.. Ik keek naar de andere tieners en grijns breed..


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Liam Payne
    Ik stap de limo uit waar Niall de school staat de bewonderen. ik grinnik even en jat heel gauw een dropveter die ik in mijn mond steek. Ik kijk even het plein door, vele leken ons al te herkennen. Hopelijk zouden ze niet de hele tijd achter ons aan lopen en blijven gillen want dan bleef ik echt niet op deze school.

    Emily Elizabeth Johnson
    Ik stapte de bus uit en keek naar de school. 'Ugh, ik haat school.' Mompelde ik en liep naar de poort. Daar stonden verdacht veel meisjes. Ik schonk er geen aandacht aan en liep het schoolplein op. Ik keek wat rond en zag mijn vrienden staan. Moest ik nu echt helemaal alleen over het schoolplein? Ik zuchtte en begon aan mijn wandeling.

    Louis William Tomlinson

    Ik stap de limo uit en spring bij Harry op zijn rug, maar blijf gewoon mijn mond houden gezien hij met iemand stond te praten. Ik moet gewoon even mijn energie kwijt en wie ken mij nu beter dan Hazza. Ik kijk gelijk eventjes rond. 'Niall wees is lief en geef me alsjeblieft een dropveter' zeg ik en zet mijn puppy ogen op. Ja, ik had honger.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew Justin Cole
    Ik zucht even als ik overal meiden hoor gillen. One direction of zo was der en gelijk alle aandacht op hun. Naja ook niet zo gek, ze kwamen gewoon met een limo aan. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en loop langzaam richting de jongens. 'Heey' zeg ik als ik bij ze ben en kijk ze even aan.

    Melody Eliza Lockwood

    Verschillende mensen hoorde ik gillen toen ik het schoolplein op kwam lopen. Verbaasd kijk ik sommige aan en dan blijft mijn blik hangen bij de limo. Ik loop rustig in de richting en hoorde ondertussen al wie het allemaal waren. One Direction. Ik kijk naar de jongens en als laatste kijk ik naar degene met blond haar en die rustig dropveters aan het eten was. Zacht grinnik ik, maar wend dan snel mijn blik weer af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Savannah

    'Tot vanmiddag!' zeg ik, en druk snel een kus op de wang van mijn vader. Ik pak mijn Louis Vuitton tas van de stoel en stap uit de Ferarri die snel wegrijd. Meteen komen een paar van mijn vriendinnen naar me toe. 'Heb je het al gehoord!' roept een, 'DE One Direction is hier!' schreeuwt de ander. Ik knik. 'Leuk' zeg ik, ik begin met lopen en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Goed dan' zei ik en ik gaf de laatste dropveter aan Louis. Hij keek raar omdat hij niet begreep dat ik mijn laatste weggaf. Ik haalde achter mijn rug een zak chips vandaan en maakte hem open. Tevreden at ik de chips en bleef ik bewonderend naar de school staren. Toen ik klein was, dacht ik dat er een prinses in woonde. En nu? Nu is het heel anders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."