• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah

    Ik was toch wel benieuwd wie het waren. Ja ik geef toe, ik ben niet echt een directioner. Ben meer van Chris Brown enzo.. Ik duw wat mensen opzij zodat ik vooraan kom te staan. Mijn mond valt een beetje open. Wow, die blonde en die met zwart haar zijn best leuk...


    El Diablo.

    Emily Elizabeth Johnson
    De laatste meter liep ik en sprong midden in de groep. 'Vrienden!' Riep ik en ging in de kring staan. 'Heb jij ze ook al gezien?' Vroeg mijn beste vriendin. 'Wie?' 'One direction!' Ik hield mijn handen op mijn oren. 'Ik moet niet doof zijn!' Riep ik terug. Ze haalde haar schouders op. 'Ze zijn met een limo...' Zei iemand afkeurend. Ik kreunde en sloeg mijn armen voor mijn borst. 'Waarschijnlijk ego's die denken dat ze meer mogen...'

    Louis William Tomlinson

    Ik glij van Harry zijn rug af om vervolgens op die van Niall te springen. Mijn energie moet ik kwijtraken, maar ben te lui om te lopen. 'Dankjewel Nialler' zeg ik glimlachend en eet de dropveter op. 'Anders hé?' vraag ik glimalachend als ik zie dat bewonderend naar de school kijkt. 'Of zit je met je gedachten ergens anders?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    -is het goed als Brianna en Louis best friends worden?-
    Brianna Taylor Josephs
    Grijnzend kijk ik hoe Louis de dropveter op eet o Nialls rug. Dit konden best goede vrienden worden. Ik liep naar Niall en Louis. Zo te zien was Niall druk in gedachten, dus ik griste snel een hand chips uit de zak. Grijnzend keek ik naar Louis. 'Hay. Vind je het leuk?' Zeiik met een knikje naar de school.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Helemaal in paniek pakte ik de chips die het meisje had gepakt terug. 'Mijn chips' zuchtte ik met een verdrietige blik. 'Watnou als ik dalijk in de les honger krijg? En ik mag niks eten? Wat dan?!' zei ik helemaal in paniek. Gefrustreerd propte ik de chips in mijn mond. Snel at ik alle chips van de hele zak op en dacht na.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik keek naar het groepje, en droomde nog steeds weg bij die twee. 'Savannah!' gilt Jennifer opeens in mijn oor. 'Wat?' zeg ik een tikkeltje geïrriteerd. 'Zit je weg te dromen bij Nialler en Zaynie?' grijnst ze. Ik kijk haar even vaag aan, maar kijk dan weer naar de vijf jongens..


    El Diablo.

    {main topics, ik kom zo moet eerst nog fv douchen}


    Do what people say you can't.

    Liam James Payne
    Ik draai me naar Louis en Niall en grinnik om Niall. 'Je gaat niet door hoor Nialler'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'En anders, heb ik nog wel chocolade koekjes in me tas'zeg ik en heb al gelijk spijt dat ik dat verteld had, die waren zo al op of zo.

    Brianna Taylor Josephs
    Ik grinnikte om Niall. 'Ik denk dat je nog al enorme pech hebt Niall. Het grootste snoep wat je bij de meeste leraren in je mond mag houden is een kauwgompje.' Ik pak mijn pakje en steek hem er een toe. 'Ik ben Brianna trouwens, maar zeg maar Bree.' Ik kijk naar de limo. 'En dit heb je waarschijnlijk nog nooit meegemaakt: de leraren zitten straks allemaal van, One Dire... wat? Leuk toch?' ik dacht dat ze het waarschijnlijk nogal zat waren om echt overal herkend te worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ ik vind het goed]

    Louis William Tomlison

    'Hello. Tot nu toe vind ik het gezellig, maar het kost me wel mijn gehoor' zeg ik grijnzend en loop me van Niall zijn rug afglijden en ga voor het meisje staan. 'Louis William Tomlinson' zeg ik glimlachend en steek mijn hand naar haar uit. Ik kijk even naar Niall en grinnik. 'Ga bij Liam of dat meisje daar eten halen' zeg ik lachend en wijs naar het meisje iets verderop.

    Melody Eliza Lockwood

    Verbaasd kijk naar louis die van Niall naar mij kijk, maar al snel valt mijn blik op de zak snoep die ik nog in mijn handen had en glimlach even. Onderweg had ik ergens wat gehaald aangezien ik geen tijd had om te ontbijten en toch wat wilde eten voor de lessen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Thanks Liam!' zei ik blij en ik zette een bigsmile op. Ik keek naar een meisje die naar mij en Zayn keek en zwaaide vrolijk. Glimlachend liep ik naar haar en keek d'r aan. 'Ik ben Niall!' zei ik vrolijk en ik schudde haar hand. Even keek ik naar Liam, die zei dat ie chocoladekoekjes had, maar daarna keek ik weer naar het meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Niall loopt naar Savannah]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik kijk op, en glimlach liefjes. Ik schud zijn hand, 'Savannah.' glimlach ik. Ik kijk hem even aan, wow. Van dichtbij is hij nog knapper... 'Dus.. Hoe is het om weer naar school te gaan?' vraag ik..


    El Diablo.

    Layla Noa Jones
    Gehaast kom ik aanfietsen. Er staan al wat meiden, en wat jongens. Als ik wat dichterbij kom zie ik dat het de jongens van One Direction zijn, plus Niall die ik altijd al knap heb gevonden. Was Emily er nu maar. Mijn tweelingzus bij wie ik altijd in de klas had gezeten. Nu zat ik zonder haar. Ik zet mijn fiets in 1 van de rekken en loop naar de toe. 'Hey!' zeg ik vrolijk niet wetend wie.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:16 ]


    Do what people say you can't.