• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Nooo niet met jou! hahah ok tot dan Lou x :) Ik schud lachend mijn hoofd. Hou ook nog steeds van jou hoor Hazz en tot straks. Zeg trouwens maar waar en wanneer, dan ik ik je daar wel x stuurik terug en loop naar de keuken opzoek naar iets te eten of drinken. Niall die lig toch nog te slapen en veel zin om terug naar school te gaan had ik niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Moet ik nog ergens op reageren?]

    [Ik denk het niet]

    Brianna Taylor Josephs
    Ik glimlachte. 'Ahw, poor you.'

    [ben inspiloos o.o]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {heb ik nog iets gemist?}


    Do what people say you can't.

    [Oke wil iemand met Liam of Andrew praten?]

    Emily Elizabeth Johnson
    'Awh, poor you.' Glimlachte Bree. 'Maar, moeten we niet naar de les? Er zijn hier zo weining mensen...' Ik keek nog eens goed rond. 'Trouwens, waar is de rest van onze klas?' Vroeg ik nu helemaal verbaasd.

    Harry Styles
    Emily reacheerde erop met een grinnik en Bree met een 'ahw ,poor you.'ik trok een pruillipje."Ik haat school en vroeg opstaan ...En telkens weer een nieuwe wekker kopen."mompelde ik en kreeg weer een berichtje van Louis.Hou ook nog steeds van jou hoor Hazz en tot straks. Zeg trouwens maar waar en wanneer, dan ik ik je daar wel x ik glimlachte weer.Waar zit je trouwens ik ben opzoek naar je :c ?stuurde ik dan terug


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Taylor Josephs
    'Emily, die zitten in de kantine. Het is pauze.' zei ik. Ik glimlachte naar Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    In mijn slaap knuffelde ik de zak chips. Ook mompelde ik: Honger. Eten. Donut.
    Ik draaide me om en begon te snurken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Elizabeth Johnson
    Ik grinnikte toen Bree zei dat ze in de kantine zaten. Ik voelde mij best wel dom nu. 'Dan zal ik maar eens naar daar gaan.' Zei ik. En zonder op een antwoord te wachten was ik al onderweg.

    Louis William Tomlinson

    Waar zit je trouwens ik ben opzoek naar je :c ? Ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht. Zit bij Niall thuis op de bank. Er waren een paar problemen, maar dat is opgelost. Niall lig nu te slapen en droomt weer eens over eten. Maar je zoektocht is nu dus gestopt en moet een dag zonder mij, want komt niet terug. Of jij moet ook deze kant opkomen, maar doe dan wel zachtjes en zorg dan dat niemand je volgt x Ik schiet in de lach als Niall wat mompelt over eten en dan begint te snurken. 'Je bent echt gek Nialler' fluister ik lachend zodat hij niet wakker word.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brianna
    'Nou, school is best gezellig, min huiswerk, min leraren, min leren. Best gezellig, toch?' een glimlach siert mijn lippen. Alweer. Ik bloosde even. Oh, Harry was te knap. Ik was, net als hem, een enorme flirt. Austin was lief, charmant, en de leukste jongen die ik kende. Maar als ik Harry nou wat meer zou leren kennen... AUW, BRIANNA, KAP! schreeuwde door mijn hoofd.

    [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141421&page=last#4046074[/url]

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Emily ging ook naar de kantine"Oké! zie je later nog!"reip ik nog naar haar en kreeg dan weer een berichtje van Lou.Ahw niet eerlijk hij zit bij niall te luieren terwijl ik ga werken op school.Ik stuurde nog vlug iets terug van luiaard en luisterde dan naar war Bree zei,ik vroeg me eingelijk af of dat wel haar echte naam was.'Nou, school is best gezellig, min huiswerk, min leraren, min leren. Best gezellig, toch?'zei ze en glimlachte dan en ik grijnsde even."De pauzes zijn het leukst.En het maken van nieuwe vrienden enzo."zeg ik dan.ze was best niet mis,mooi rood haar en groene ogen voor zover ik kan zien.Een klein rost plukje haar schoof voor haar gezicht en na even aarzelen schijf ik het pluke toch achter haar oor."Sorry dat stukje haar verpeste mijn zich op jou mooie gezicht."zei ik glimlachend wat er in mijn hoofd op kwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( @agentP kan een van je personages naar Andrew of Liam?)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt