• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Bad ass :Y)


    I Love You

    Pyromancer schreef:
    Haha stresskiekens dat jullie zijn. Ik zou pas stressen als mijn naam in de lijst staat en het de dag van de uitslag is. Of misschien ook wel niet ...


    I Love You

    Popcorn :Y)


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik ben gelukkig ook nog niet zenuwachtig, dat komt wel als de uitslag dichterbij komt. Het is wel leuk jullie stresskippetjes te volgen. ;'D

    Ik ga pas stressen als mijn naam op die lijst komt. En dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren dus ik geniet maar lekker van jullie zenuwachtigigheid.
    En het kan nog wel even duren voor de andere mods ook klaar zijn met nakijken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ga pas stressen als mijn naam op die lijst komt. En dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren dus ik geniet maar lekker van jullie zenuwachtigigheid.
    En het kan nog wel even duren voor de andere mods ook klaar zijn met nakijken.


    Haha zo denk ik dus ook xd. Niet echt een positieve gedachten, maar zo raak je toch minder teleurgesteld als je er niet op staat.. Toch? ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Junns schreef:
    Ik ga pas stressen als mijn naam op die lijst komt. En dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren dus ik geniet maar lekker van jullie zenuwachtigigheid.
    En het kan nog wel even duren voor de andere mods ook klaar zijn met nakijken.


    Ja, zo ervaar ik het ook (:
    Ik krijg alleen wel de kriebels bij het idee dat men nu dus gewoon mijn inschrijving zit te lezen en wie wéét hoe ze erop reageren :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lilia schreef:
    Ik ben gelukkig ook nog niet zenuwachtig, dat komt wel als de uitslag dichterbij komt. Het is wel leuk jullie stresskippetjes te volgen. ;'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het enige waar ik zenuwachtig van word zijn al die "Ik ben zo zenuwachtig!" en "Ik ben helemaal niet zenuwachtig!" berichtjes van jullie D:
    Pssht, er zijn trouwens best veel crewleden online atm -wbw-


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Het enige waar ik zenuwachtig van word zijn al die "Ik ben zo zenuwachtig!" en "Ik ben helemaal niet zenuwachtig!" berichtjes van jullie D:
    Pssht, er zijn trouwens best veel crewleden online atm -wbw-


    Je slaat de skijper op z'n kop. De laatste keren dat ik in dit topic kwam waren het steeds zulke berichten. Dát maakt me nerveus, ja. :')


    You are beautiful, you are love.

    Audacity schreef:
    Het enige waar ik zenuwachtig van word zijn al die "Ik ben zo zenuwachtig!" en "Ik ben helemaal niet zenuwachtig!" berichtjes van jullie D:
    Pssht, er zijn trouwens best veel crewleden online atm -wbw-

    Same haha. Daarom kijk ik niet al te vaak in dit topic. ><

    Audacity schreef:
    Het enige waar ik zenuwachtig van word zijn al die "Ik ben zo zenuwachtig!" en "Ik ben helemaal niet zenuwachtig!" berichtjes van jullie D:
    Pssht, er zijn trouwens best veel crewleden online atm -wbw-


    True ;o


    26 - 02 - '16

    Omnivium schreef:
    (...)

    Je slaat de skijper op z'n kop. De laatste keren dat ik in dit topic kwam waren het steeds zulke berichten. Dát maakt me nerveus, ja. :')


    Ik sla graag skijpers :Y). Volgens mij zijn de laatste drie pagina's alleen maar volgespamd met dat soort berichten x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik sla graag skijpers :Y). Volgens mij zijn de laatste drie pagina's alleen maar volgespamd met dat soort berichten x'D.


    Niet op koppen, mag ik hopen? (krul) En ja:



    Haha, maar ja, ik dacht dat de spanningen pas zouden komen als de hoge woorden er uit zijn en er gestemd moet worden. ;)


    You are beautiful, you are love.

    Wat lijkt de tijd traag voorbij te gaan D:
    Ik begin nu echt vet nieuwsgierig te worden naar de uitslagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.