• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    En ook ik ben klaar met nakijken! Ben erg benieuwd naar de uitkomst, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    En ook ik ben klaar met nakijken! Ben erg benieuwd naar de uitkomst, hihi.


    Wow, jullie zijn snel!


    The sun will rise and we will try again.

    Nu ben ik best wel nerveus, haha :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria schreef:
    En ook ik ben klaar met nakijken! Ben erg benieuwd naar de uitkomst, hihi.
    wow, dat is vet snel eemy. :'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Woopwoop. Kan niet wachten voor de uitslag! Succes allemaal!


    ' Nyctophilia '

    De mods zijn goed bezig zo te zien. Ik gok dat ze nog niet eens een week nodig hebben als ze in dit tempo verder gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook klaar. Er zaten een aantal echt hele goede bij n.n


    I am an idiot, I move.

    Mag ik vragen, hoeveel zich er aangemeld hebben?

    Gackt schreef:
    Mag ik vragen, hoeveel zich er aangemeld hebben?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Iets over de 100 ongeveer.

    CyberLord schreef:
    De mods zijn goed bezig zo te zien. Ik gok dat ze nog niet eens een week nodig hebben als ze in dit tempo verder gaan.


    Daar ben ik het denk ik mee eens...
    Wel sneu voor diegene die als laatste gaan kijken. Volgens mij krijg je dan op de 1 of ander manier toch druk.. Terwijl ze nog tijd zat hebben..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'k ben ook sinds gisteren klaar ^^.
    En het waren 103 aanmeldingen als ik me niet vergis =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soubi schreef:
    (...)

    Daar ben ik het denk ik mee eens...
    Wel sneu voor diegene die als laatste gaan kijken. Volgens mij krijg je dan op de 1 of ander manier toch druk.. Terwijl ze nog tijd zat hebben..

    Nee hoor. Niet iedereen heeft evenveel tijd en dat weten we.
    Ikzelf heb nu wel even tijd, maar ik zit op een schoolcomputer en dan is dat niet evident. =P
    Maar ik ben bijna klaar. :Y)

    Er waren 103 aanmeldingen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee hoor. Niet iedereen heeft evenveel tijd en dat weten we.
    Ikzelf heb nu wel even tijd, maar ik zit op een schoolcomputer en dan is dat niet evident. =P
    Maar ik ben bijna klaar. :Y)

    Er waren 103 aanmeldingen. =)


    Niet? Ook niet onbewust? Ik heb dat wel namelijk.. Als ik bijvoorbeeld met een wedstrijd mee doet.. en ik moet als laatste nog inleveren en dan nog gewoon ruim een week de tijd.. Dat voelt dan toch weer raar...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ze hebben tijd genoeg uiteindelijk. 103 inzendingen is namelijk best de moeite. Ik maak er niet van om een week of langer te moeten wachten, want je kan nu moeilijk nog iets aan je inzending veranderen. Maar aan de andere kant is het wel fijn als alles zo rap gaat. Bij de mod verkiezingen waren de inzendingen met moeite gesloten en waren de nieuwe al gekozen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Liever zij dan ik met die 103 inzendingen


    26 - 02 - '16