• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha en dan te bedenken dat wij een paar weken geleden ook zo zenuwachtig waren (;
    Mijn aanmelding was trouwens ook erg kort. Het maakt niet uit hoe lang hij is, de inhoud is belangrijk (:

    Om heel eerlijk te zijn was ik de hele verkiezing alweer half vergeten toen ik op Quizlet kwam en ontdekte dat mijn forum optie niet meer op dezelfde plek stond. :W
    Maar goed, om niet té erg offtopic te laten raken; het is dus inderdaad helemaal niet erg als je een korte inzending hebt. Als een kort stukje tekst overtuigender is dan een drie-pagina's lang essay over het bemiddelaarschap, is de keuze snel gemaakt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Om heel eerlijk te zijn was ik de hele verkiezing alweer half vergeten toen ik op Quizlet kwam en ontdekte dat mijn forum optie niet meer op dezelfde plek stond. :W
    Maar goed, om niet té erg offtopic te laten raken; het is dus inderdaad helemaal niet erg als je een korte inzending hebt. Als een kort stukje tekst overtuigender is dan een drie-pagina's lang essay over het bemiddelaarschap, is de keuze snel gemaakt. :Y)

    Had ik ook hoor. Ik had mijn inzending in een kwartiertje af en zonder overlezen ingestuurd. Het was hooguit vijfhonderd woorden, zeker niet meer en een dag daarna ging mijn computer stuk. Dus toen ik ineens moderator was, was dat wel een hele verrassing. Haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik snap niet waarom mensen nu al zenuwachtig worden. Ik bedoel, alsof je iets kunt veranderen aan de uitkomst. Waarom zenuwachtig worden als je ergens toch niks meer aan kunt doen? Ligt vast aan mij dat ik zo'n instelling heb, maar ach het helpt heel goed op school ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik snap niet waarom mensen nu al zenuwachtig worden. Ik bedoel, alsof je iets kunt veranderen aan de uitkomst. Waarom zenuwachtig worden als je ergens toch niks meer aan kunt doen? Ligt vast aan mij dat ik zo'n instelling heb, maar ach het helpt heel goed op school ^^


    Dat vind ik ook, maar toch zie ik soms op tegen toetsen of zo.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, maar toch zie ik soms op tegen toetsen of zo.

    Dat heb ik like, 5 minuten van de voren, dan begin ik zenuwachtig te worden. Maar zodra ik in het lokaal zit is alles weer goed en kan ik in alle rust aan de toets beginnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat heb ik like, 5 minuten van de voren, dan begin ik zenuwachtig te worden. Maar zodra ik in het lokaal zit is alles weer goed en kan ik in alle rust aan de toets beginnen.


    Dat kan ik niet hoor. Als ik zenuwachtig ben voor een toets krijg ik bijna gegarandeerd een black-out.

    OT: Ik ben niet zenuwachtig, omdat ik weet dat ik er verder niks aan kan doen en dat het waarschijnlijk nog een tijdje duurt voordat we weten wie er door is naar de volgende ronde.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:37 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    Ik snap niet waarom mensen nu al zenuwachtig worden. Ik bedoel, alsof je iets kunt veranderen aan de uitkomst. Waarom zenuwachtig worden als je ergens toch niks meer aan kunt doen? Ligt vast aan mij dat ik zo'n instelling heb, maar ach het helpt heel goed op school ^^


    this. jouw opmerkingen zijn trouwens heel scherp, echt goed.
    en ik bedoel; het is leuk als je het wordt, maar dat nou je hele leven ervanaf hangt... nee


    Miep

    Frodo schreef:
    Stiekem volg ik jullie zenuwachtigheid met plezier :Y)


    Bad ass :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Haha stresskiekens dat jullie zijn. Ik zou pas stressen als mijn naam in de lijst staat en het de dag van de uitslag is. Of misschien ook wel niet ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het stiekem ook wel heel vermakelijk om dit topic te volgen... (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Novak schreef:
    Ik vind het stiekem ook wel heel vermakelijk om dit topic te volgen... (cat)


    Aha, nog meer leedvermaak (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Aha, nog meer leedvermaak (wbw)


    Haha, inderdaad! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb mijn aanmelding ook niet nagelezen, ik had er absoluut geen vertrouwen in, en kijk wat ik nu ben! ^^
    No stress! (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 18:17 ]

    er zijn echt stresskippetjes hierzo :'D
    haha echt amazing om dat zo te lezen


    Miep

    Austerlitz schreef:
    Ik heb mijn aanmelding ook niet nagelezen, ik had er absoluut geen vertrouwen in, en kijk wat ik nu ben! ^^
    No stress! (:

    Je laat me stukken beter voelen hihi! =)