• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom kan ik niet alles bij je kwijt? Of waarom voelt dat zo?


    You are beautiful, you are love.

    Get your fucking ass over here. Pleeeaaaase.


    Food.

    Ik ben echt blij dat ik tenminste bij jou bij filosofie zit, morgen voor twee lesuur! Pleaseed, kom achter me / voor me / naast me zitten!


    The sun will rise and we will try again.

    Meer dan 100 volgers op weheartit, heuj!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omnivium schreef:
    Waarom kan ik niet alles bij je kwijt? Of waarom voelt dat zo?


    Alles is goed, gelukkig. :]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 22:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil niet gaan slapen, ik wil niet naar school morgen :c
    Ik wil SCHRIJVEN!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vond je berichtje vandaag ineens heel leuk omdat ik ook net aan jou dacht (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik kan niet slapen ):

    Nooit meer je armen om me heen. Man, dit doet pijn.


    Life is hard and then we die

    Meh. Dus ik mag niet meer zoveel lachen omdat je je eraan ergert?
    Pardon? Heb je liever een depressief kind als vriendin?
    Pffft, dat jij nou zo serieus bent, betekent niet dat ik me moet inhouden. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De eerste barstjes zijn er al...
    Ik mag je niet plagen en ik mag niet te veel lachen. Wil je soms dat ik een kopie van je ex word? Ik ben nu eenmaal super vrolijk en als ik bij je ben, voel ik me nog vrolijker.
    Maar als jij zo gaat doen, is het voor mij snel klaar. Ik verander me voor niemand!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    De eerste barstjes zijn er al...
    Ik mag je niet plagen en ik mag niet te veel lachen. Wil je soms dat ik een kopie van je ex word? Ik ben nu eenmaal super vrolijk en als ik bij je ben, voel ik me nog vrolijker.
    Maar als jij zo gaat doen, is het voor mij snel klaar. Ik verander me voor niemand!

    Wacht, je mag niet plagen, lachen en vrolijk zijn van je vriend? Tenminste niet zo erg?
    Dat doe je toch juist als je bij je vriend/vriendin bent? Tenminste zo ervaar ik dat.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 0:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wacht, je mag niet plagen, lachen en vrolijk zijn van je vriend? Tenminste niet zo erg?
    Dat doe je toch juist als je bij je vriend/vriendin bent? Tenminste zo ervaar ik dat.

    Ja, ik ben juist iemand die altijd plaagt en vrolijk is, maar hij vindt dat niet leuk ofzo. :')
    Dan zegt hij dat ik me moet beheersen. Pffft. Hij is echt een typische politicus en omdat zijn ex een dom, arrogant en down kind was, is hij natuurlijk niet gewend dat er iemand is die zo doet. Blegh.
    Heb jij raad?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, ik ben juist iemand die altijd plaagt en vrolijk is, maar hij vindt dat niet leuk ofzo. :')
    Dan zegt hij dat ik me moet beheersen. Pffft. Hij is echt een typische politicus en omdat zijn ex een dom, arrogant en down kind was, is hij natuurlijk niet gewend dat er iemand is die zo doet. Blegh.
    Heb jij raad?

    Wat irritant zeg D: Ik ben juist kinderachtiger en plaag meer als ik bij mijn vriendin ben. Nou ja, de enige raad die ik heb voor je is dat je met hem erover moet praten, dat je dit niet leuk vind. Voor de rest kan ik niet zo snel iets bedenken. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat irritant zeg D: Ik ben juist kinderachtiger en plaag meer als ik bij mijn vriendin ben. Nou ja, de enige raad die ik heb voor je is dat je met hem erover moet praten, dat je dit niet leuk vind. Voor de rest kan ik niet zo snel iets bedenken. Sorry.

    Toch bedankt. ^^
    Ik ben echt gek op hem, maar soms word ik daar echt gek van. Of dat hij gewoon amper wat zegt en ik het gesprek op gang moet houden.


    "Well, well. Look who we've got here!"