• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vraag me maar wie ik leuk vind, joh. Ik kan niet zeggen dat ik jou leuk vind, want je hebt een vriendin..

    Pff, geen zin in vanavond -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wauw, 4x gewerkt en €55 verdiend. Zo word ik nog eens rijkXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ZOO BLIJ! Je hebt gezegd dat je mij ook leuk vind! En ik maar denken dat ik geen kans had.

    Mijn vriendinnen van mijn oude school laten me vallen. Fijn.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Praat er met hem over. Ik heb het vorige week ook gehad en het bleek dat er toch een reden was voor zijn negeerpogingen. (:
    En nu is alles weer goed. ^^


    Heb er daarnet met hem over gepraat. Was blij om te horen dat het een beetje aan mijn telefoon lag, en dat hij zich suf verzint voor ene verjaardagsverassing voor me, en dat nogal moeilijk is voor een meisje wat alles al heeft wat ze wil, haha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hé, pff, het is MIJN droom, wat positiever mag wel. -.-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I used to watch this with you, but I screwed up.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    I gladly see you.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil het warm krijgen... NU. En laat het 10 over 10 zijn, God, ik wil die gekke Saga weer zien bitchen in de nieuwe episode van The Bridge.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat je niet de verkeerde indruk van me hebt gekregen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    See, maybe I'm too quiet for you.
    You probably never noticed me.
    But if you're too big to follow rivers,
    how you ever gonna find the sea?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    I love you.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Damn you, mensen die op de kermis werken D:


    yeehh

    Zoooo, klaar gemaakt. Zo even de snacks klaarmaken, en dan kunnen de gasten binnenstromen.


    We'll still love each other, forever and always. <3