• ok k plaats deze omdat k graag wil wete wat jullie vonde van tokio hotel toen jullie ze voor het eerst zage, (op tv, krant, radio enz) zelf ben k fan al sinds k ze heb gezien op tv.

    -xxx-


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ehm

    Een vriendin van mij stuurde bij Tokio hotel - schrei.

    ik wist echt niet wat het was en hat nog nooit van Tokio hotel gehoord. Ik luisterde even en zij later dat he tniet echt iets voor mij is.

    Paar weken later hoorde ik Monsoon een x.
    Wat ik wel gelijk mooi vond.

    Dus ik ging wat meer van ze opzoeken en zo van muziek etc.

    en kwam ik er achter dat ze harstikke goed zijn.

    nahja later ging ik schrei ook wel mooi vinden maar het is niet een van mijn fav nummers van ze.

    x

    Het eerste wat ik van TH zag, was Schrei.. Bill vond ik (alvast sorrysorrysorry) een vaag wijf met debiel haar:$ Haha, maar een tijdje later zag ik een foto van Tom die ik meteen zoooooooo uuuber lekker vond:D Ik werd fan&luisterde wat muziek van TH:P Da was übers, volgens mij:PEerst herkende ik Bill helemaal niet meer terug met dat kapsel, maar later wist ik wel beter:PxD
    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik dacht om eerlijk te zijn dat bill een meisje was xD egt dom.. en ik keek der niet egt naar om ofzoo.. maar toen was ik bij melissa en toen stond tmf vet hard aan en kwam monsoon.. toen dacht ik: tjaa this tog eigelijk best wel een leuk liedje xd en zo werd ik fan


    <3

    ik kende ze all lang voor er een hype was !

    ik kende ze all van in 2006 !
    ze stonden ooit is met een ring-tone dingetje op de achterkant van de joepie en ik dacht direct . wooow zo'n felle gasten <3 . en ben direct gaan opzoeken.

    kvindet well grappig dat nu inneens iedreen fan is ! en eigelijk wees blij dat iedreen is beginnen fan worden . anders waren ze nooit naar beglië gweest . alleehjha x'D

    ik ben al veel langer fan van th dan sinds monsoon, iedereen is fan sinds monsoon en ik vind het pff...

    ze boeide me eerst niet, drna wel ze!!!!!!!!!!

    de eerste keer was toen ik op vakantie was in duitsland ik was viva aan het kijken en toen kwam schrei ik dacht meteen he..

    ik ben meer gaan luisteren en ben nu ong. 1,5 jaar fan


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    van du eerste keer was ut *katsjaboem* xD
    vond Bill direct ALLES en weet ni hoe het komt maar ik d8 meteen da ut ee jonge was
    un liedjes waren ok direct SUPER

    -xXx-

    LiebeDich

    Ik dacht op eht aller aller eerste moment oo dat Bill dus een meisje was, maar toen mijn vriendin zei van net, oen was ik overtuigd. Toen hoorde ik van haar voor eht eerst DDM en gosh, ik vond het liedje direct al leuk. Het blijft zo in je hoofd zitten x'P Dus toen vroeg ik of ze een cdtje met hun muziek voor me wou branden, en zodra ik die had, was ik fan =D En nu nog steeds, en ik GA ZE VOOR HET EERST ZIEN =D niet om iemand jaloers te maken hoor :X ik weet hoe het is maaaar, ik ben sinds 8 oktober 2006 fan, en dat is nu al 1 jaar en 7 maanden and i'm focking proud of it


    Like a phoenix rising from the ashes

    eerst vond ik ze nix *schaam :$* maar nu bn 'k fan hoor :D Gelukkig (H)


    when words fail, music speaks.

    Nie Echt WAAUWIE!
    moest er eignlk nx van WEten :X
    ma dan hoorde ik Durch Den Monsun, en zag ik Bill zijn mooie oogjes enzo, En dan ja, Werd ik superharde Fan !!! :D:D

    x

    Ik moest er eerst ttaal niets van weten.. En achter af heb ik me bedacht.. xD

    k d8 dat TOM een meid was:$
    ik schaam me dood maar ik heb het de hele zomervakantie ged8
    nu vind ik Tom wel lkkrXD


    take me away

    wel kvroeg me eerlijk af : of bill een meisje was of ni
    kvond ze ook ni van de eerste moment goe
    nu wel , heeeeel goed zelfs
    das allemaal gekomen door ready set go op jim .:P
    xx

    Ik dacht serieus dat Bill een vrouw was *schaam, schaam*. Maar vond hem absoluut niet lelijk of stom! Zelfs mijn vader vond het een goed nummer :D Alleen vindt hij de band niks x'D
    Boeiend. Nu weet ik wel beter! (yeah)
    ik d8 dat TOM een meid was:$:$:$


    take me away