• ok k plaats deze omdat k graag wil wete wat jullie vonde van tokio hotel toen jullie ze voor het eerst zage, (op tv, krant, radio enz) zelf ben k fan al sinds k ze heb gezien op tv.

    -xxx-


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Mijn eerste reactie? Oke niet boosm worden nou maar ik dacht:
    Wat is dat voor een wijf? En huh? Hoe kan dat meisje nou Bill heette? Maar toen ik Spring nicht hoorde was ik verkochtxD Ik zag ze namelijk de eerste keer in de HitxD

    xx

    Ik vond ze wel goed maar ik wist toen niet zeker of bill een meisje of jongen was(schaam)


    Thank you that it is the morning of another day..

    ik had de Hitkrant gekocht en toen was er iets van Een kijkje in de koffers van TH en toen dagt ik dus dat Tom! een meisje was. Naja k wist het niet helemaal precies. Maar Bill vond ik wel een jonge.. en toen ongeveer een half jaar later ofzeu werd ik fan. van Tom nogwel (baby)

    ik wist het echt niet dus had 'k het opgezocht


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Uhm.. Tsjaa.. Ik zal bij het begin beginnen.

    Eind 2006 kwam ik in een klas.. Waarbij een meisje fan was van Tokio Hotel.
    Eerlijk gezegd, ik lachte haar uit, omdat ik vond dat het meiden waren XD

    Maar in mei 2007... Zag ik ze op tv. En ik was nu niet te zeggen.. Niet meteen om.. Maar aangezien ik de volgende dag naar Londen zou gana op excursie, dacht ik. Laat ik Monsoon maar effe downloaden... Maar.. Ik deed gelijk wat meer liedjes.. Zodt ik me niet verveelde..
    DAt werden ze ondertussen allemaal..
    En zo ben ik een fan geworden=D

    Onlogisch verhaal XD
    Maar ze zeggen: RAAR maar WAAR:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ik hoorde monsoon op vakantie op mn vriendin haar ipod
    dus k had die nog nooit gezien in een magazine fzo
    k kwam thuis en begon op te zoeke
    en nu ben ik DIE-HARD xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Okeeeej eerlijk?
    Niet boos worden want ik haar melzelf al da ik da heb ged8:P
    Eerste keer was van postertj in de HK.
    Ik zag ze zo en d8 $:$:$:$
    Ok zielig voor dat eene meisje in een groep vol jongens :$:$:$
    Daarna werd mn vriendin fan.
    En was ik weer eens eigewijz en wou niet gelove da Bill een jonge was :$
    En toen besloot ik maar eens een liedj van hun te gaan luister en de tekst op gaan zoeke.
    En zinsdine ben ik fan :P:P:P:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    whaa van de eerste keer dak ze in de joepie zag staan was ik der meteen zot van egt waar zo zalig dak die vond en nu nog ze amai da was egt liefde opt eerste zicht :D
    xxx


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    toen ik monsoon hoorde was het egt een WAUW-moment! ik weet nog heel goed dat ik in mezelf zei: Damn, die groep is goed..

    maar Bill vond ik een wijf! xp drm moest ik in het begin niet zo egt weten vn tokio hotel.. hun muziek vond ik wel geweldig, maar het feit dat de zanger op een zangerES leek, daar kon ik niet mee leven xD

    maar nu vind ik bill de moooiiissstte jongen ter wereld ^^ (omg, hoor me ffe bezig..)


    ghaha, nja bij mij ging het ongeveer hetzelfde xD
    hun muziek vond ik meteen super, & in het begin was ik dan ook fan (ong. jaar gelede) maar toen werd plots iederéén fan & moest ik ze niet meer. :P hun liedjes heb ik wel altijd blijve goed vinde maar ik vond de kerels zo idioot & homo & .. :S ik was dus geen hater maar kon soms wel hater dingen zeggen die er echt over gingen & dat vergeef ik mezelf nog steeds niet !!! Ö maar nu zo'n 5 maand gelede hebbe 2 van mijn vriendinne (al de rest zijn haters :S) samen me quizlet & youtube me toch kunne overtuigen & heb ik een super crush op Bill(H)xD


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik Zag Bill En Dacht, -WOW-
    Dan Ben Ik Schrei Gaan Luisteren, En Kvond Hun Muziek Gwn Zoo Zaalig ! (H)
    Tschüss ! x.

    slechte muziek, bagger.... vooral monsoon toen in het engels..


    na vaker luisteren en er eindelijk achter gekomen te zijn dat Bill een jongen is vond ik de muziek al beter en ging meer liedjes luisteren ;)

    Ik dacht dat Bill een meisje was (bij Schrei) :$
    En ik vond dat hij niet kon zingen, maar hij is nu veel beter geworden :)


    Think before you act.

    Ik hoorde monsoon op de radio en vond het meteen leuk! ;)
    Maar toen ik ze op tv zag dacht ik: OMG wat krijgen we nu toch...
    Maar ik vond het toch wel über hip, ben vanallse over ze op gaan zoeken en van het een kwam het ander! :P


    Träume sind wirklich!!

    Eerlijk?
    kvond Bill eerst een meisje. :$:X
    Maar toen ik Monsun hoorde.
    Was k meteen verkocht en ben k Mega grote fan van Bill!
    Bill(H)
    x

    Ik zag ze volgens mij eerst in een tijdschrift.
    Daar zat zo'n poster met een megauitvergroot beeld van Bill zn hoofd.
    Ik gooide hem in het hoekje van mn kamer omdat ik die poster zo eng vond :'D.
    Die poster hangt nu trouwens aan mijn muur.


    I recycle my thoughts.