• ok k plaats deze omdat k graag wil wete wat jullie vonde van tokio hotel toen jullie ze voor het eerst zage, (op tv, krant, radio enz) zelf ben k fan al sinds k ze heb gezien op tv.

    -xxx-


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    ik ben er achter gekomen door vriendinnen en vond het eerst niet veel aan. Toen ben ik een middag bij mijn Vriendin op de computer geweest en gingen we muziek luisteren( zij dee dus de hele tijd tokio hotel op) toe ben ik thuis de heletijd Durch Den Monsun gaan luisteren.. toen ook allemaal de andere liedjes. Zo is het een beetje gegaan..

    En ik kan me niet meer voorstellen dat ik het in het begin niks aan vond :S

    Ik dacht eerst owhkeej, best leuke muziek, maar nie thelemaal voor mij.... (dat was met liedje Monsoon, was het eerste liedje dat ik van ze hoorde :O )

    Ik zag voor het eerst monsoon op tv en dacht echt WOOOWW wat een geweldig liedje en toen ben ik meer liedjes gaan luisteren en kwam ik erachter dat het ook nog 4 knapperds zijn, vooral Tom (A) :P


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik zag voor het eerst monsoon op tv en dacht echt WOOOWW wat een geweldig liedje en toen ben ik meer liedjes gaan luisteren en kwam ik erachter dat het ook nog 4 knapperds zijn, vooral Tom (A) :P


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    eerlijk gezegd ik vond ze raar toen ik ze op een foto zag!!
    uit nieusgierigheid ben ik ze dan gaan opzoeken op youtube enzo en uiteindlijk vond ik ze fantastisch.

    Wat een mooi verhaal... *euhm euhm*

    Kut mongolen XDDDD
    HAHAH


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Mijn zus kwam naar mij gelopen en riep; Dora! Kheb een prachtig liedje gevonden ö. Ze stak haar mp3 in mijn oren en.. het eerste wat ik vroeg was;
    .. Is dat een vrouw?.. :X

    oke, 'k zal alvast beginnen blozen :$ ik was hmm...om het zo maar te zeggen: een hater :$:$:$
    niet dat ik meedeed aan hatersclan's enzo, maar ik moest gewoon niks van die jongens weten, en telkens als een liedje van hun begon op tv of op de radio, verzette ik het, dus eigenlijk heb ik de muziek pas gehoord toen mijn vrienden me zover kregen om de jongens cool te vinden (wat nu nog steeds is (cool)) en toen besefte ik eigenlijk dat het super is!!! :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik las er eenkeer iets over in een tijdschrift en toen was er geen foto of nix en toen d8 ik dat het een tv programma was.. :S
    domme ik.
    maar toen zag ik ze op tv en toen vond ik ze vet koeeel. :)


    AAP

    Eerst vond ik ze nixx aan :$,,maar nu lieft ik hun :P


    Crack a bottle

    Ik hoorde ze eerst op de radio met het liedjes 'Monsoon'. Ik vond het echt een pracht van een lied en wou ook weten van wie dat liedje was, maar ik vergat altijd te luisteren naar de omroeper(ster) en wist zo niet van wie dat was. Later zag ik ze in de Joepie. En op de foto die toen in de Joepie stond, dacht ik dat Tom een meisje was. Het klinkt misschien raar, maar ik heb nooit gedacht dat Bill een meisje was, van Tom wel.

    xD



    Ik vond Bill eng...

    Goh wat wil je dan.. ik was 8... Bill 12... xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik wilde het gelijk downloaden, ik had helaas een hersenschudding en ik mocht mijn bed niet uit =']

    Ik vond er niks aan, monsoon vond ik een hele saaie clip daarom, vind ik nog steeds, (die engelse dan)
    Maar die andere clips vond ik wel hip, het begon met ready,set,go..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    ik zat op vakantie en kwam monsoon tegen en ik vond het meteen al cool en ben meer over ze gaan zoeken


    Be nyappy