• Jep, zoals de titel dus zegt.. Say what?!
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1499836/2012/09/12/Vrouw-baart-veulen-in-kerk.dhtml


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ieuw, een soort baby of veulen. I don't know, maar ik vind het niet een wonder der natuur. Als je zolang zwanger bent moet je een kind krijgen die niet op een veulen lijkt of een veulen versus mens, en 't kind moet leven. Afschuwelijk en ontzettend creep.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het zo smerig dat ik het gewoon niet kan geloven.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vind het eerlijk gezegd best wel vies.
    Ik kan het neit geloven, tenzij toevallig haar man een paard is--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Shoganai i ne~

    ...o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    That's it: I'm never gonna have children.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is een voorteken dat de wereld snel zal vergaan!
    Eh nee.. Ik vind het eigenlijk gewoon vreemd dat er mensen zijn die dit geloven. Ik bedoel.. Een paard en een mens?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.


    26 - 02 - '16

    Dit is nep... toch?


    Searching heavens for another earth

    Iemand houdt van seks met paarden (cat)
    Mehe, leuke truc van die vrouw, maar ik geloof er geen zak van. 't Lijkt gewoon op een foetus van een paard.


    i put the fun in funeral

    Mijn God, het is Loki's kind O_O Oh nee, die kon in een merrie veranderen, niet in een hengst. Om heel eerlijk te zijn geloof ik het niet echt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Whatthafuck o.o Dat is echt vuil.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Helvetios schreef:
    Dit is nep... toch?


    Ik heb geen idee, maar zolang hier geen video over is waar je het echt ziet gebeuren blijf ik neutraal :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Audacity schreef:
    Iemand houdt van seks met paarden (cat)
    Mehe, leuke truc van die vrouw, maar ik geloof er geen zak van. 't Lijkt gewoon op een foetus van een paard.


    This. Ik geloof er niks van.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:51 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wiarda schreef:
    Mijn God, het is Loki's kind O_O Oh nee, die kon in een merrie veranderen, niet in een hengst. Om heel eerlijk te zijn geloof ik het niet echt.

    Lol, daar dacht ik dus ook aan x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis