• Jep, zoals de titel dus zegt.. Say what?!
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1499836/2012/09/12/Vrouw-baart-veulen-in-kerk.dhtml


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Memoria schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd best wel vies.
    Ik kan het niet geloven, tenzij toevallig haar man een paard is--


    Tell me about it, stud.

    ... dafuq.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat kan niet, dit is biologisch gewoon niet mogelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien heeft de Minotaurus dan ook wel echt bestaan, waarschijnlijk dan ook wel dood geboren maar toch. Zou wel gaaf zijn, vind ik.

    Maar inderdaad zolang er geen bewegend beeld is waarop te zien is dat die foetus word gebaard geloof ik niet helemaal. Daarnaast ligt hij op een kale betonnen vloer en ik denk dat een kerk op zijn minst toch wel een houten vloer heeft. Ik neem aan dat die vochtplek rondom namelijk vruchtwater is of iets wat daarop lijkt.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Misschien heeft de Minotaurus dan ook wel echt bestaan, waarschijnlijk dan ook wel dood geboren maar toch. Zou wel gaaf zijn, vind ik.

    Maar inderdaad zolang er geen bewegend beeld is waarop te zien is dat die foetus word gebaard geloof ik niet helemaal. Daarnaast ligt hij op een kale betonnen vloer en ik denk dat een kerk op zijn minst toch wel een houten vloer heeft. Ik neem aan dat die vochtplek rondom namelijk vruchtwater is of iets wat daarop lijkt.


    Het is in een kerk in Afrika, dat kan je niet weten. De kerk in onze stad heeft ook een betonnen vloer.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Het is in een kerk in Afrika, dat kan je niet weten. De kerk in onze stad heeft ook een betonnen vloer.


    De kerken waar ik binnen ben geweest hadden altijd een stenen vloer met daar onder soms graven (van mensen die dan in de kerk zijn begraven), vandaar dat ik dat zei/schreef.


    Physics is awesome

    In het begin van onze ontwikkeling zijn we hetzelfde als alle andere dieren (we hebben zelfs kieuwen), pas vanaf een bepaald punt begint de eigen ontwikkeling van de soort, maar ik kan niet geloven dat er iets mis kan gaan waardoor die laatste ontwikkeling zo hard misloopt. Volgens mij is het allemaal nep.


    The soul needs autumn.

    Dat vind ik maar raar. Ö


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bizar. Ik weet niet. Geloven of niet, het blijft raar.


    Don't find love. Let love find you.

    I don't believe it. :'D

    Ten eerste: what the fuck?
    Ten tweede: als het echt zo was, moeten ze dat toch gezien hebben op de echografieën dat het niet op een mensenbaby leek...
    En ik geloof er niets van!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:17 ]


    O, look at all the fucks I give:

    Dit is absoluut onzin.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof er geen zak van.
    Dingen die in de kerk plaatsvinden deugen gewoon niet,
    denk maar aan de priesters met hun jongentjes..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dit is onzin,
    Het lIjkt op een publicatiestunt


    •*• Lululu •*•

    Shinhwa schreef:


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!