• Jep, zoals de titel dus zegt.. Say what?!
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1499836/2012/09/12/Vrouw-baart-veulen-in-kerk.dhtml


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Smerig, maar kan prima dit.. zo hebben we toch ook de Liger (leeuw met tijger), de muilezel (paard met ezel) en 101 vuilnisbakrassen voor honden. En honderden dieren die ze hebben geprobeerd te kruizen zonder succes. Zolang de vader maar een zoogdier was kan het prima. De "baby" is alleen dood geboren omdat mens en paard nou eenmaal tever van elkaar af ligt en daarom niet levensfatbaar is.

    hellgirl1417 schreef:
    Smerig, maar kan prima dit.. zo hebben we toch ook de Liger (leeuw met tijger), de muilezel (paard met ezel) en 101 vuilnisbakrassen voor honden. En honderden dieren die ze hebben geprobeerd te kruizen zonder succes. Zolang de vader maar een zoogdier was kan het prima. De "baby" is alleen dood geboren omdat mens en paard nou eenmaal tever van elkaar af ligt en daarom niet levensfatbaar is.


    Die dieren stammen van dezelfde familie af en zijn uitzonderingen. Een paard en mens kan zover ik weet echt niet. Ik weet voor 99% zeker dat dit de foetus van een paard is.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Die dieren stammen van dezelfde familie af en zijn uitzonderingen. Een paard en mens kan zover ik weet echt niet. Ik weet voor 99% zeker dat dit de foetus van een paard is.

    Hitler heeft ook allerlei experimenten gedaan door sperma van dieren bij vrouwen te injecteren hoor. En who gives a fuck als het nou echt is of niet, het blijft gewoon smerig.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wat.


    I live for the applause, you will die for it.

    Skedaddle schreef:
    (...)
    Hitler heeft ook allerlei experimenten gedaan door sperma van dieren bij vrouwen te injecteren hoor. En who gives a fuck als het nou echt is of niet, het blijft gewoon smerig.


    Nou... Er is een verschil tussen een bovennatuurlijk wonder en een zieke grap. Dat vind ik opzich wel belangrijk, ja ^^'. Ik val toch niemand aan?


    i put the fun in funeral

    okay, dat is dus om angst te wekken, in dat soort landen is dat heel makkelijk, Als je niet goed genoeg in god gelooft DAN! gebeuren er dit soort dingen. Lang leve fotoshop!!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    hellgirl1417 schreef:
    Smerig, maar kan prima dit.. zo hebben we toch ook de Liger (leeuw met tijger), de muilezel (paard met ezel) en 101 vuilnisbakrassen voor honden. En honderden dieren die ze hebben geprobeerd te kruizen zonder succes. Zolang de vader maar een zoogdier was kan het prima. De "baby" is alleen dood geboren omdat mens en paard nou eenmaal tever van elkaar af ligt en daarom niet levensfatbaar is.




    Liger en muilezel kloppen. Die zijn zo aan elkaar verwant dat ze nageslacht kunnen krijgen (maar niet verwant genoeg dat het nageslacht in kwestie vruchtbaar is)

    Mens en paard komen echter niet bepaald van dezelfde tak van evolutie. Ze hebben genetisch gezien erg weinig met elkaar te maken. Een paard en een mens kunnen daarom ook geen nageslacht krijgen.
    De stelling dat zolang de vader maar een zoogdier is is ook incorrect. Het is alleen mogelijk in sommige gevallen om binnen dezelfde genus nageslacht te krijgen (zoals de liger, en dan is het nageslacht niet fertiel) of om binnen dezelfde soort nageslacht te krijgen (honden van verschillende rassen, mensen van verschillende rassen) en in dat geval is het nageslacht wel fertiel, omdat beide ouders van hetzelfde soort komen.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Het heeft plaatsgevonden in Afrika, volgens mij weten heel veel vrouwen daar niet eens dat ze zwanger zijn tot hun baby er ook echt uit moet. De geneeskunde daar staat veel verder achteruit dan hier.


    ... Je merkt het wel als je buik boller wordt. Sure, ze weten niet al voor de geboorte of het een jongen of een meisje is, maar verder is het niet zo ingewikkeld om te weten dat je zwanger bent.


    quidquid excusatio prandium pro

    Feline schreef:


    Don't be like the rest of them, darling

    Mordin schreef:
    (...)

    ... Je merkt het wel als je buik boller wordt. Sure, ze weten niet al voor de geboorte of het een jongen of een meisje is, maar verder is het niet zo ingewikkeld om te weten dat je zwanger bent.

    Je merkt het wel wanneer je bijkomt, maar daarom weten ze nog niet dat ze zwanger zijn. Er zijn genoeg gevallen van vrouwen die zo dik zijn dat ze niet eens wisten dat ze zwanger waren. :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)
    Je merkt het wel wanneer je bijkomt, maar daarom weten ze nog niet dat ze zwanger zijn. Er zijn genoeg gevallen van vrouwen die zo dik zijn dat ze niet eens wisten dat ze zwanger waren. :'D


    hm, je hebt altijd nog het ontbreken van de menstruatie?

    Maar het is onzin om te zeggen dat Afrikaanse vrouwen neit weten dat ze zwanger zijn voordat ze bevallen. Zeker, het zal af en toe voorkomen, zoals in nederland ook heel af en toe het geval is. Maar in het algemeen weten ze dat gewoon hoor. Monty Python isn't real life (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Moeten we dit geloven?

    Sorry, ik weet het niet hoor.. Het klinkt zo ongeloofwaardig, dat dit echt uit de baarmoeder van een MENSENVROUW komt..
    Maar als het wel zo is, dan is dat creepy, vies en ieuw.. o.O


    Inspiration can hit you any time

    Mordin schreef:
    (...)

    hm, je hebt altijd nog het ontbreken van de menstruatie?

    Maar het is onzin om te zeggen dat Afrikaanse vrouwen neit weten dat ze zwanger zijn voordat ze bevallen. Zeker, het zal af en toe voorkomen, zoals in nederland ook heel af en toe het geval is. Maar in het algemeen weten ze dat gewoon hoor. Monty Python isn't real life (cat)


    Als je te veel overgewicht of ondergewicht hebt blijft je menstruatie sowieso uit.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Als je te veel overgewicht of ondergewicht hebt blijft je menstruatie sowieso uit.


    Precies. Daarom. De kans dat je zwanger wordt als je niet menstrueert is zo goed als niks

    Dus wat is waarschijnlijker: Dat een vrouw in Afrika die al 11 jaar is getrouwd maar nog altijd kinderloos is, nu toch zwanger is geworden zonder dat ze het doorheeft en dat ze dan bevalt van een veulen, verborgen achter schermen, tijdens een kerkdienst? Of dat ze dat ding heeft meegesmokkeld onder haar jurk en daarvan is 'bevallen' tijdens de kerkdienst?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    hm, je hebt altijd nog het ontbreken van de menstruatie?

    Maar het is onzin om te zeggen dat Afrikaanse vrouwen neit weten dat ze zwanger zijn voordat ze bevallen. Zeker, het zal af en toe voorkomen, zoals in nederland ook heel af en toe het geval is. Maar in het algemeen weten ze dat gewoon hoor. Monty Python isn't real life (cat)

    Het komt vaker voor dan je denk. Veel vrouwen zijn heel onregelmatig ongesteld waardoor het niet opvalt, of ze hebben lichte bloedingen tijdens de zwangerschap(wat best normaal is), wat voor hun op een zwangerschap lijkt. Een vrouw hoeft niet altijd aan te komen, sommige vallen zelfs af. En je hoeft geen last te hebben van de standaard zwangerschap klachten.
    Ik zeg niet dat het perse met Afrikaanse vrouwen gebeurd, het kan met elke vrouw gebeuren.
    En ik zeg ook niet dat dit klopt, want dit kan gewoon niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dus wie is de vader xD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped