• Jep, zoals de titel dus zegt.. Say what?!
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1499836/2012/09/12/Vrouw-baart-veulen-in-kerk.dhtml


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Daar geloof ik dus eerlijk gezegd niets van..


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ze heeft het vast met een paard of zo gedaan. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik hoop dat dit nep is.

    Dafuq..:|


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik geloof het. Waarom zou het niet mogelijk zijn? Je weet niet wat er mis is met de vrouw en met hetgene waarmee ze seks heeft gehad. Ook al is uit experimenten gebleken dat een mens geen kind/wezen/iets kan baren van een dier, wil dat niet zeggen dat het niet kan gebeuren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helvetios schreef:
    Dit is nep... toch?


    Ik hoop het.


    Food.

    Dat is best wel ... Ranzig.


    life is awesome

    Floyd schreef:
    Dat kan niet, dit is biologisch gewoon niet mogelijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Volgens mij kunnen een paard en een mens zich niet mengen. Vandaar dat ik het niet geloof omdat het genetisch gewoon onmogelijk is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Helvetios schreef:
    Dit is nep... toch?


    Life is full of fake people

    ALIENS :O


    even a white rose has a black shadowx

    euwkay... vies en raar, en ik geloof het niet echt...

    CyberLord schreef:
    Ik geloof het. Waarom zou het niet mogelijk zijn? Je weet niet wat er mis is met de vrouw en met hetgene waarmee ze seks heeft gehad. Ook al is uit experimenten gebleken dat een mens geen kind/wezen/iets kan baren van een dier, wil dat niet zeggen dat het niet kan gebeuren.


    Zo kan je van alles zeggen dat het mogelijk is > <. Je denkt serieus dat die vrouw seks heeft gehad met een paard/whatever en dat het dier haar bevrucht heeft? Ik weet niet hoeveel jij van biologie begrepen hebt, maar dat kan niet.
    Ik zie het als een wanhopige schreeuw om aandacht van de vrouw/kerk. Vrouw stopt een foetus van een paard onder haar jurk, begint te schreeuwen en voila: mensen denken dat ze bevallen is van een of ander demonisch wezen.


    i put the fun in funeral

    CyberLord schreef:
    Ik geloof het. Waarom zou het niet mogelijk zijn? Je weet niet wat er mis is met de vrouw en met hetgene waarmee ze seks heeft gehad. Ook al is uit experimenten gebleken dat een mens geen kind/wezen/iets kan baren van een dier, wil dat niet zeggen dat het niet kan gebeuren.

    Het kan niet omdat een paard en een mens niet de zelfde hoeveelheid genen heeft. Als een foetus geen levenskans heeft of te vreemd is, zoals hier, stoot het lichaam het af en krijg je een miskraam. Daarbij ken dierlijk zaad niet eens menselijke eitjes, en andersom, bevruchten. Dat is nu eenmaal bewezen.
    Als bewezen is dat iets niet kan, dan kan het gewoon niet. Moeder natuur is slim genoeg om dit soort dingen tegen te gaan, gelukkig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Steele schreef:
    Ten eerste: what the fuck?
    Ten tweede: als het echt zo was, moeten ze dat toch gezien hebben op de echografieën dat het niet op een mensenbaby leek...
    En ik geloof er niets van!


    Het heeft plaatsgevonden in Afrika, volgens mij weten heel veel vrouwen daar niet eens dat ze zwanger zijn tot hun baby er ook echt uit moet. De geneeskunde daar staat veel verder achteruit dan hier.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.