• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik lach als het hartje in mijn mond gestop word.ik pak een lepel en glimlach san.Ookal was het ijsje halfgesmolten het was nogsteeds heerlijk."euuhm Bree m-mischien moeten we zoiets nog eens doen,zoals een date dus..'stotter ik half en bloos dan heel licht.

    Felix Mc.Down
    Ik stak het muntje in mijn stoel.Deze keer niet derict beginnen aanvallen.Dat mozt ik voor,voor de finishlijn laten houden."Lets do this poo!"grijns ik en kies mijn ventje uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T. Josephs
    Ik glimlach. Hij is zo schattig als hij zo verlegen is. 'Hmmm...' als antwoord buig ik langzaam naar voren, terwijl ik steeds dichterbij zijn mooie, groene ogen. Ik hou mijn hoofd wat schuin en sluit langzaam mijn ogen. Mijn eerste échte kus, met iemand die wel van me houdt. Die me wél mag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik grijns en selecteer gauw mijn auto en personage. Dit keer zou ik iets anders gaan racen. Ik wacht tot Felix ook zijn auto heeft gekozen.

    [is er ook iemand in het lokaal die met Liam wil praten?^^]

    Harry Styles
    Toen ze haar lippen op de mijne drukte,ontplofte er 3 van die vlinderbommen.Het was zo speciaal.Deze keer was er iemand die hield vam me zoals ik was en niet om mijn uiterlijk alleen.

    Felix Mc.Down
    ik ies vlug mijn auto uit en algauw verschenen de cijfers al.en begon het af te tellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Emily zal wel, die zit toch alleen]

    Andrew
    Als nul in beeld komt druk ik mijn gaspedaal plat en lig algauw een stuk op alle auto behalve die van Felix. Ik grijns en blijf rijden, dit keer zou ik nog niet op hem gaan beuken, dat deed ik alleen als het nodig was.

    [doe dat z achter Liam en Dylan zit, dan kunne ze gwn praten xd]

    Felix Mc.Down
    Algauw staan ik en Andrew aan kop en ik grijns.Ik probeerde ook ze ver mogelijk van hem vandaan te rijden en zijn auto in de gaten te houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Elizabeth Johnson
    Ik verveelde me dood, buiten Liam en Dylan was er niemand in de klas. Ik tikte voorzichtig op hun schouders. 'Vinden jullie dit ook zo verschrikkelijk saai?' Vroeg ik fluisterend.

    Andrew
    Op dit moment rij ik naast Felix en ik grijns even. Er komt een scherpe bocht aan en ik neem hem zo dat Felix net door mij een stukje over het zand naast de weg moet waardoor zijn snelheid verminderd. Ik grijns en rij veder, op dit moment aan kop.

    Brianna T. Josephs
    Toen ik zijn zachte, suede lippen op de mijne voelde, voelde ik een paar miljoen vlinders in me zitten, die allemaal tegelijk begonnen te vladderen. Ik sloeg mijn armen in zijn nek en stond op van de rolstoel, en trok daarbij Harry mee.Ik streek na een tijdje met mijn tong over zijn onderlip. Telkens weer onplofte er een nieuwe bom binnen me. Eindelijk iemand die van me hield, niet om met me te pronken, niet vanwege mijn uiterlijk, maar gewoon om wie ik was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik draai me om en knik. 'Waarom zijn er maar zo weinig?' fluister ik en kijk eraan. We waren de enge drie in de klas, dat was toch niet normaal, of misschien ook wel maar wist ik dat niet? Ik bijt even op mijn lip en kijk dan Liz aan.

    Emily Elizabeth Johnson
    'Waarom zijn er maar zo weinig?' Fluisterde Liam en keek me aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Er wordt wel vaker gespijbeld, maar dat is meestal pas halverwege het schooljaar.' Fluisterde ik terug. Waarna ik mijn blik liet glijden over het bord.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 9:57 ]

    Liam Payne
    Ik knik wat en draai me om. Nou leuk, straks zitten we vaker maar met ze 3e in de klas, ik hoopte het niet want dit wat best saai. Ik kijk even naar Dylan en richt me dan even op de docent.