• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Net als ik mijn lippen op de hare wou planten schrok ik me dood als mijn gsm afgaat.Het was Niall.Ik nam dus op enalgauw begon hij vannalles te ratelen over eten."Niall doe eens rustig!als je echt dood gaat eet jezelf dan op he."zei ik ietswat geïriteerd en hangde op."hij weet altijd op hat perfecte moment te bellen."zei ik sarcastish.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik lach even omdat Harry zo geirriteerd reageert. 'Ahw, poor you.' lach ik. Ik pak even mijn mobiel en zoek Niall op. Ik druk op het belknopje. 'Hey Niall. Kun je als je belt, op een leuker moment bellen? Ik wilde net met Harry gaan zoenen.' ik knipoog naar Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou ik zayn kunnen doen ?
    Info komt straks (:


    Dare to dream ~ one direction

    Niall Horan

    'HELP ME! IK GA DOOD!' schreeuwde ik tegen de telefoon. 'LOUIS! help me!' gilde ik toen ik me realiseerde dat Louis hier ergens was. Ik drukte mijn telefoon uit en rende naar Louis, waar ik aan zijn vingers begon te bijten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@CrazyOf1D, sure ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik hoorde Niall van Bree's gsm tot hier roepen.Ik deed een face palm.Soms was Niall echt zo'n...Kleuter."Nou waar waren we."vraag ik moet een wnekbrauwbiebel aan Brianna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    'Ehm, ...' murmelde ik met mijn hoofd vlakbij die van hem. Ik drukte vurig mijn lippen op die van hem. Af en toe hoorde ik een flits, en ik wist wel dat het paparazzi was, maardat boeide me niks.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze drukte vurig haar lippen op de mijne en ik kuste gewillig terug.Mijn lip streek over haar onderlip vragend om toesteming en ik trek haar op mijn schoot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Zodra ik zijn tong over mijn lip voel laat ik hem toe, en mijn tong verkend zijn mond. Dit was fijn. Zo had ik nou nog nooit gezeten met Austin. Ik besefte nu dat ik eigenlijk nooit echt gevoelens voor hem had gehad. Sinds ik Harry had ontmoet, waren er meteen een beetje sprongetjes in mijn buik geweest. Nu voelde ik dat elke keer dat ik bij hem was een nieuwe lading vlinders in mijn buik ontploffen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Weer kreeg ik kriebel in mijn buik,ik glimlachte even tegen haar lippen aan,maar zoende algauw weer verder.Mijne ene hand ging door haar,haar en de ander legde ik op m-haar wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik voelde hoe hij tegen mijn lippen aan glimlachte. Ik glimlachte ook even, maar had me al gauw weer herstelt. Ik leg mijn armen in zijn nek en woel met eentje door zijn krullen. Ik zoende steeds intiemer, nee, verlangender. Eigenlijk vond ik het vreemd, aangezien ik hem nog maar een paar dagen kende, maar ik wilde hem. Ik verlangde naar zijn lichaam, zijn warmte om me heen. Mijn maag wrong zich in allemaal bochten en maakte de vreemdste sprongen. Ik ben nu echt verliefd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik rende naar het park, wetend dat daar Harry zou zijn. Hij zat te zoenen met Brianna. 'Geen tijd! Eten!' gilde ik en ik trok Harry mee. 'Ik moet geld lenen, mijn geld staat op m'n rekening en ik ben het bankpasje kwijt' zei ik in paniek, terwijl ik Harry haast doorelkaar schudde.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Haar handen woelden met mijn krullen en ik grinnik even tussen de kus door ,mijn hand die op haar hand leg plaatste ik nu op haar kont een drukte haar wat dichter tegen me aan."I'm In love with you."prevelde ik tegen haar lippen aan.Maar werd plots weggetrokken door Niall."Dude !!! "gil ik kwaad.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Geschrokken voel ik hoe Harry onder me weggetrokken wordt. 'Niall!' roep ik boos. Hij had ons perfecte moment verstoord. Ik gromde. 'Dat flik je niet weer.' zei ik chagerijnig. Ik pak Harry's hand.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [en ze is weg .]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.