• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grom wat naar Niall en heeft herm dan 1 euro."Hier."mompel ik en vring me los van hem en en ga dan terug naar Bree.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    'Ugh.' mompel ik. 'Ok, op dit moment heb ik echt haat aan Niall. Snapt hij niet wat liefde is ofzo?' zeg ik terwijl ik de dolle Ierse kleuter nakijk. Het begint te schemeren. 'Hey, ik woon in een appartement samen met een paar vriendinnen, maar die wilden vanavond naar de keet. Zin om te komen?' zeg ik wenkbrauwwiebelend. Nee, ik had geen ouders, maar ik wilde ook niet naar een weeshuis.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Ja tuurlijk wil ik wel."zeg ik met een grijns,ik was Louis rats verheten ,we gingen rondgangen na school.Maar ah,1 dag elkaar eens niet zien was toch niet zo'n ramp...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Ik grijns ook. Ik druk mijn voorhoofd tegen die van Harry. 'I'm in love with you too.' fluister ik tegen hem.

    [tijdsprongetje?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    [tijdsprongetje?]


    (Hoe ver ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Hoe ver ?)


    [dat Harry bij het appartement aanbelt van Bree? :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ow ok)
    Harry Styles
    Na een tijdje zoeken had ik dan eindelijk het appartement van Bree gevonden en belde ik aan.Ik had een boeketje bloemen voor haar gekocht,omdat ik ze mooi vond,maar natuurlijk is Brianna veel mooier dan deze bloemen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik strijk mijn jurkje glad als ik de bel hoor. Ik ga op krukken naar de deur en doe die onhandig open. 'Hey.' zei ik. Mijn blik gleed over Harry en bleef hangen bij de bloemen. 'Ahw, wat lief.' zeg ik blij. Ik knuffel hem en laat hem dan binnen. Ik plof neer op de lange bank en zet de krukken er daarna ernaast. Ik klop met mijn hand op de bank. 'Ik heb je gemist.'

    ( jurkje: [url] http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVrnc92Rtx1lxeCXygen-ANjhX_EwOknW8suWxoftRd8Kc-zwtPA[/url]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    ALs ze open deed kwam er een reuze glimlach op mijn gezicht,ze zag er prachtig uit.Ze haf me een knuffel en ik haf haar de bloemen.Ze liet me binnen en plofte dan op de bank waar ze met haar hand op de zetel klot als teken dat ik naast haar mach komen zitten.Ik zette me naarst haar neer "Ik heb je ook gemist."zeg ik met een lichte blos op mijn wangen.En drukte dan een kusje op haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Hij had een schattige lichte blos op zijn wangen, waarna hij een kusje op mijn lippen drukte. Ik glimlachte. 'Ik heb een film gehuurd.' ik pakte het hoesje van tafel. 'Love actually, je lievelingsfilm toch?' zeg ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik glimlach als ik de film zie."wow,je kent me dus goed."zeg ik met een grijns


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    'Ah, zo goed had ik je niet gekend als google niet zou bestaan.' flap ik er uit. Ik word rood. Snel drukte ik op het playknopje. Het is best een zielige film, dus al snel krijg ik tranen in mijn ogen. Ik ga liggen en kruip dicht tegen Harry aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grinnikte zacht toen ze zei dat ze het wist van google.Ik vond het niet erg dat ze dat zei.Er zijn duizenden meisjes die bijna alles van me wisten en ik niets van hen.Of zelf niet weet dat ze bestaan.Als de film begint nestel ze zich dicht tegen me aan en krijgt ze tranen in haar ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Ik draaide me om naar Harry. Ik keek hem diep in de ogen en ik drukte mijn lippen zacht op die van hem. 'I love you so much.' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik druk de mijne er weer op en doe na een paar seconden mijn mond alweer open. Eigenlijk wilde ik meer als zoenen, maar onze relatie was nog niet zo heel lang, en we zijn bijde maar 15 ... Yeah, im pervie, dacht ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (sorry ik was even weg )
    Harry Styles
    "I love you to."fluisterde ik tegen haar lippen aan en zoende direct weer verder.Onze tongen vonden elkaar weer en speelden tikkertje met elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH