• Ik had dus een soort van probleempje met google Chrome, iets geïnstalleerd zodat google niet meer de standaardbrowser was op Chrome en ging hem dus verwijderen. Nou allemaal goed en aardig, maar ik kan hem dus nu niet meer herinstalleren. Als ik hem na het installeren opnieuw opstart, geeft ie een foutrapport.
    My best friend's gone!! :'C

    Maar iemand die wel weet hoe je het moet installeren? Ik vind internet explorer echt irritant gewoon. Kan er niet mee werken. Chrome is veel fijner!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wat was je beste vriend dan? Lol'd, ik snap het niet helemaal denk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uhmm gosh, ik heb niet veel verstand van dit soort dingen, maar kun je echt niet gewoon eerst via internet explorer chrome installeren? En dan explorer verwijderen bij 'configuratiescherm' en dan 'programma verwijderen'.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Uhmm gosh, ik heb niet veel verstand van dit soort dingen, maar kun je echt niet gewoon eerst via internet explorer chrome installeren? En dan explorer verwijderen bij 'configuratiescherm' en dan 'programma verwijderen'.

    Zoiets denk ik ook inderdaad. Maar het moet toch ook wel gewoon mogelijk zijn om Google Chrome opnieuw te installeren? Heb je deze download al eens geprobeerd?


    Don't find love. Let love find you.

    Svenka schreef:
    Wat was je beste vriend dan? Lol'd, ik snap het niet helemaal denk ik.

    Nooit gehoord van 'Google is your best friend.'? Het is vrij populair op het forum. :'D
    OT: Ik zou het echt niet weten. DarkSavior is hier de computerdeskundige. Ik zou het aan hem vragen als ik jou was. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wacht je hebt Chrome gedeïnstalleerd omdat je startpagina veranderd was? Heb je na het de-installeren je pc ge-herstart? En zo ja, wat is de foutmelding?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vader deed iets en hij zei dat er een enorm virus op mij hele laptop is, door een super stomme download.. :'C
    Ik ben nogal gehecht aan mijn laptop en ik weet eigenlijk ook niet of ik morgen de dag wel door kom...
    Maar wij hadden ook eerst een virus op een andere laptop en mijn vader is een week bezig geweest om die te maken! :'O
    Maar ik kan dus geen week zonder laptop..
    Ik kan wel op de computer gaan, maar morgen ben ik eerste 2 uur vrij en ik wil nog leren voor Frans. Maar bij ons is er dus zo'n poets die heel de tijd praat en irritant dingen zit te zeggen van : 'Jullie goed familie. Jij bent mooi meisje..'
    Daar word ik dus gek van :')

    First world problems


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Yeeeeyyyy!!! Mijn vader heeft er een hele tijd mee zitten te klunzen en hij doet het weer!!!!!!!!
    *doet blije dansjes*
    bedankt voor de reacties en hulp en medelijden voor mijn lange laptoploze uur!! Nee, grapje, zo verslaafd ben ik nou ook niet :'D
    Xxx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Gecondoleerd(flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss