• Ik weet niet waarom, maar ik ben vandaag echt supervrolijk, zo vrolijk dat ik loop te dansen op de muziek. Sowieso ben ik de laatste tijd al heel erg vrolijk, vrolijker dan ik geloof ik de afgelopen drie jaar ben geweest! Alles gaat gewoon eindelijk eens een keertje goed, en ook met al mijn goede vrienden gaat het goed en dat maakt me helemaal gelukkig :'D Ik heb heel veel dingen om blij mee te zijn en naar uit te kijken, en ik heb zo veel zin in het leven de komende tijd.
    En dat wilde ik graag even met jullie delen :'D

    Is er iemand ook zo happy als ik op het moment?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is leuk voor je. (:

    Nee, ik voel me niet echt happy. Er gebeuren niet echt bijzonder leuke dingen of zo, en ik zit nog met een aantal problemen.

    Ja, dat denk ik wel :'D
    Maar dat komt ik heel erg verliefd ben en het is deze keer ook eens dat ik normaal met die jongen kan praten en ik weet ook al dat hij mij wel 'interessant' vindt, maar verder niks.
    Maar toch ben ik gewoon vrolijk. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    De laatste tijd ben ik ook happy, want na 4 jaar in een .... te hebben gezeten zit ik nu in een leuke :'D!.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben ook blij
    Want ik heb na 3 jaar weer contact met een jongen, en volgensmij ben ik ook nog eens verliefd op hem

    Lioncourt schreef:
    Dat is leuk voor je. (:

    Nee, ik voel me niet echt happy. Er gebeuren niet echt bijzonder leuke dingen of zo, en ik zit nog met een aantal problemen.


    26 - 02 - '16

    Dat is leuk voor je (:
    Ik zelf ben de hele tijd ziek, geen flauw idee waardoor het komt en het weer hier maakt het er niet beter op. De lucht is donker grijs :'D
    Maar het was wel een leuke week.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Helaas niet. Ik heb vandaag ontdekt dat ik een meisje op school toch wel erg leuk vind en ik voel weer een ellendige tienercrush op komen wellen... ugh. Ik kan daar niet tegen. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik niet, maar wel leuk voor jou dat je blij bent en het weer goed gaat c:

    Dat is mooi om te horen!
    Ik ben niet enorm gelukkig of ongelukkig. Alles gaat z'n gangetje. Ik leer en denk te veel na over dingen. Ik wil alles altijd te graag op een rijtje hebben denk ik.


    You are beautiful, you are love.

    Jup, zo voelde ik me ook de hele vakantie. (krul) Maarja school is weer begonnen... :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Jup, zo voelde ik me ook de hele vakantie. (krul) Maarja school is weer begonnen... :')


    Haha, vlak na de vakantie had ik ook even een dipje, maar die is nu ook al wel weer weg (:
    Ik ben niet de enige met wie het zo goed gaat :'D Wel jammer dat niet iedereen zich zo voelt, maar ja, dat zou ook een beetje lastig zijn op aarde...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Yeah ;D
    I think I'm in loveeee , so that's (yeah)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben ook wel happy de laatste tijd. Dat de goede tijden mogen blijven en de slechte verdwijnen.


    Physics is awesome

    Lioncourt schreef:
    Dat is leuk voor je. (:

    Nee, ik voel me niet echt happy. Er gebeuren niet echt bijzonder leuke dingen of zo, en ik zit nog met een aantal problemen.


    Pretty is just a pretty word.

    Lioncourt schreef:
    Dat is leuk voor je. (:

    Nee, ik voel me niet echt happy. Er gebeuren niet echt bijzonder leuke dingen of zo, en ik zit nog met een aantal problemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer