• Ik weet niet waarom, maar ik ben vandaag echt supervrolijk, zo vrolijk dat ik loop te dansen op de muziek. Sowieso ben ik de laatste tijd al heel erg vrolijk, vrolijker dan ik geloof ik de afgelopen drie jaar ben geweest! Alles gaat gewoon eindelijk eens een keertje goed, en ook met al mijn goede vrienden gaat het goed en dat maakt me helemaal gelukkig :'D Ik heb heel veel dingen om blij mee te zijn en naar uit te kijken, en ik heb zo veel zin in het leven de komende tijd.
    En dat wilde ik graag even met jullie delen :'D

    Is er iemand ook zo happy als ik op het moment?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Awh, ik ben echt blij voor je!
    Maar ik ben in elk geval niet zó blij als jij bent. Ik ben gewoon tevreden. Maar het is niet heel bijzonder ofzo :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lioncourt schreef:
    Dat is leuk voor je. (:

    Nee, ik voel me niet echt happy. Er gebeuren niet echt bijzonder leuke dingen of zo, en ik zit nog met een aantal problemen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nee. Er is zeg maar ruzie gekomen, dus daar ben ik niet zo blij om.


    Food.

    Dat is echt fijn voor je :]

    Meh, voor de rest niet bijzonder happy ofzo.. Maar ik ben momenteel met m'n zusje Gangnam Style aan het leren en dat is uh best wel happy makend ja :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Leuk voor je c:


    Ik zit niet bepaald in de beste periode van mijn leven dus nee, ik ben niet bepaald opgewekt of vrolijk of shit like that.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja verliefdheid voelt goed :]


    It's darkest just before the dawn <3

    Stratosphere schreef:
    Ja, dat denk ik wel :'D
    Maar dat komt ik heel erg verliefd ben en het is deze keer ook eens dat ik normaal met die jongen kan praten en ik weet ook al dat hij mij wel 'interessant' vindt, maar verder niks.
    Maar toch ben ik gewoon vrolijk. :'D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    jawel,
    heb op stage mezelf in mannenvorm ontmoet, kan het ontzettend goed met hem vinden en we hebben enorm veel lol. hij is echt leuk haha
    en ik heb een nieuw kapsel. dus ben wel happy ondanks dat ik vanavond weer moet werken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]