• Geef toe dit is mooi gezongen ;


    (krul)(krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    bomaria schreef:
    Als ik dit filmpje zie krijg ik gewoon een brok in mijn keel en kippenvel over heel mn lichaam, want ik vind zijn manier van zingen echt prachtig. Ik vind ook dat hij voor een gevoel van samenhang zorgt. Er staan daar zoveel mensen op Times Square, het is New Year's Eve, en iedereen heeft het fijn en is trots op zijn staat. Ik vind dat gewoon echt heel mooi, en dat samen met zo'n liedje, daar krijg ik toch echt tranen van in mijn ogen.
    Ik vind het trouwens helemaal niet raar als mensen vinden dat Justin Bieber niet kan zingen, want hij heeft natuurlijk een heel apart stemgeluid, maar sommigen vinden het mooi en sommigen weer niet, ligt aan je smaak. En, het is onzin als mensen boos worden omdat hij een liedje covered van een andere artiest, want zoveel anderen doen dat en die krijgen geen kritiek, dat krijgt Justin Bieber alleen maar omdat hij Justin Bieber is.


    Dat laatste is echt niet waar, als 1D een cover maakt dan krijgen ze ook kritiek en dat zal bij andere artiesten ook zo zijn. Maar hoe meer covers hij maakt, hoe vaker hij kritiek zal krijgen.

    En het spijt mij heel erg maar de rest van je reactie vind ik een beetje over dreven, geef mij maar andere muziek voor Oud en Nieuw.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 16:13 ]


    Physics is awesome

    Belieber, maar zo geweldig vind ik dit niet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Assassin schreef:
    Net een jonge kandidaat bij een talentenshow die het net niet haalt omdat hij er elke keer naast zit. :'D Wat een zeikstem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee. Dit klinkt niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thranduil schreef:
    Nee, dat geef ik toe niet. Omdat 'ie een lied van The Beatles zingt en alleen een select groepje mensen dat mooi zingt. Hij niet :Y)

    This ^


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Nee, absoluut niet. Een lied van The Beatles nog wel. Dat is duidelijk veel te hoog gegrepen!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Niet echt. Bieber kan heus wel goed zingen, maar dit klinkt echt niet. Hij kan het beter bij zijn originele liedjes houden, dan hoeft hij niet zo zijn best te doen om te tippen aan de artiest van het liedje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mwah, hij is wel muziekaal enzo, maar het is niet briljant.

    Warpaint schreef:


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.