• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Beth

    Verveeld trok ik een pandahoodie aan en een shortje. Dit keer deed ik Vans aan en liep de school uit. Ik ging werk zoeken, voor bij te verdienen. In een restaurantje waar ik altijd kwam stond er een bordje. Meteen liep ik naar binnen en glimlachte. 'Ik kom voor het serveersterbaantje' zei ik en na wat te bespreken had ik de baan. Morgen mocht ik begonnen dus ik besloot maar weer naar de school te gaan. Vrolijk liet ik me op mijn bed vallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik had vannacht goed geslapen en het ging al weer beter met me. Ik begon niet meer spontaan te huilen en ik volgde gewoon lessen.. Ik had drie dagen les gemist en was dus een beetje achter geraakt. Ik zat naast Sherina bij krachtbeheersing en de leraar kwam weer naar me toe. 'En heb je je kracht al bedacht' ik had het gevoel alsof hij wou dat ik ging huilen. 'Ja meneer. Ik kan mensen zich gelukkiger laten voelen en ik kan in een panda veranderen.' de leraar was stil en liep maar naar een ander meisje. Ik zat dan wel in de klas maar mijn gedachten waren er niet helemaal bij. Ik moest steeds denken aan die echo van morgen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Die avond kan ik moeilijk in slaap komen. Sarah had me gevraagd of ik mee ging. Ik kon natuurlijk moeilijk nee zeggen, dus nu moet ik morgen mee.


    ©1998

    Rose

    Ferdi en ik liepen naar het dorp. Daar kwamen we Beth tegen, en snel trok ik hem mee naar een donker steegje. Hij stond helemaal tegen me aan gedrukt, omdat het een klein steegje was. Ik vond het niet erg. Beth liep voorbij en toen liepen we verder. We zagen dat er een of ander feest was, dus er zouden veel mensen zijn. We liepen een straat in, en daar stond een man. Hij had een zak bij zich en we hoorden zacht gemiauw uit de zak komen. We besloten om hem te nemen, omdat hij helemaal alleen was. We pakten de man en dronken samen zijn bloed. Toen keken wat er in de zak zat. Ik stopte mijn hand erin en voelde allemaal pluizige dingen.
    http://www.alphen.cc/regionaal/article9861901.ece/ALTERNATES/w470/kittens.JPG
    Het was een zak met jonge katjes erin. Waarschijnlijk wou hij ze vermoorden.
    OOOh! ik vond ze zo schattig. Ik besloot ze mee te nemen. Maar Ferdi zei dat het niet handig was. Dus toen bedacht ik een plan: Ik zou ze vrijlaten en hopen dat ze een goed baasje zouden vinden. Ik haalde katje voor katje uit de zak, en toen ik dacht dat hij helemaal leeg was, zal er nog 1 heel klein kitten in. Hij was kleiner dan de rest en zag er niet goed uit. http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/c0.0.400.400/p403x403/229271_418655431526888_417817669_n.jpg
    Ik keek Ferdi aan met een pruillipje, en toen zei hij: 'Goed dan, die mag je meenemen'. Ik nam het katje mee in mijn armen en zo liepen we samen terug naar de school. Ik besloot haar Sapphire, omdat haar ogen zo mooi blauw waren. Ik hoopte dat ik haar beter kon maken. Toen we thuis waren ging ik op mijn bed zitten met sapphire in mijn armen.

    [Oh mah lawd dat is zo schattig! Sorry. ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [lol xd joa he?]

    Sarah

    Ik lag in bed met Ziva. Ze was zo schattig. Ik had vandaag gewinkeld (zie de rollentopic)en je zag al een klein buikje. Tenminste als je goed keek. Ik was namen aan het bedenken en besloot om morgen, als ik naar de eerste echo moet, met Jade erover te praten. Ik had de goede kanten van het zwanger zijn bekeken en was er wel blij mee. Natuurlijk zou ik het niet expres hebben gedaan maar nu vind ik het ook wel goed. Ik besloot m'n kind goed op te voeden (duhh) maar dan wel zodat hij/zij zijn krachten goed kon ontwikkelen. Ik ging op mijn zij liggen en aaide Ziva over haar hoofdje. Ik viel in deze positie in slaap.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik lag in bed met Ziva. Ze was zo schattig. Ik had vandaag gewinkeld (zie de rollentopic)en je zag al een klein buikje. Tenminste als je goed keek. Ik was namen aan het bedenken en besloot om morgen, als ik naar de eerste echo moet, met Jade erover te praten. Ik had de goede kanten van het zwanger zijn bekeken en was er wel blij mee. Natuurlijk zou ik het niet expres hebben gedaan maar nu vind ik het ook wel goed. Ik besloot m'n kind goed op te voeden (duhh) maar dan wel zodat hij/zij zijn krachten goed kon ontwikkelen. Ik ging op mijn zij liggen en aaide Ziva over haar hoofdje. Ik viel in deze positie in slaap.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (sorry)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Al Live while we're young videoclip gezien en gehoord?

    Klik!

    Voor 1D fans, ofja, geef het een kans! Net 25 min geleden op Youtube gezet en hij is echt gaaf!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Er kwam een best wel knappe jongen naar me toe gelopen. "Hoi, jij bent hier nieuw, hè?" "Ja, dat klopt. Ik ben Angel en dit is Kirisin." Ik wees naar mijn husky Kirisin. "Angel, leuke naam. Ik ben Leon. Wat zijn jouw krachten?" Vraagt Leon. "Ik kan in elk wezen veranderen, kijk maar." Ik veranderde in hem.


    look out for the apple! He's watching you...

    [Waag het niet om in Beth te veranderen o_x]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Waag het niet om in Beth te veranderen o_x]


    echt doen scooter, that wil be great! xD


    ©1998

    [Pfuhh!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha dat zal ik doen:P]


    look out for the apple! He's watching you...