• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Oke: iel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Samen met Sarah liep ik naar de het dorp. Sarah, die bang is dat ze zwanger is, wil een test halen. En ik mocht mee. Wat een eer. 'God wat is dit een pokke end lopen zeg!' roep. We lopen al bijna een half uur. 'Misschien moet je dan eens door lopen.' lacht ze. 'De afstand blijft net zo lang hoor.'


    ©1998

    Beth

    Ik was in het dorp, toevallig omdat ze daar een best gezellige bar hadden. Ondertussen kwam ik Jade en Sarah tegen. 'Hi! Wat doenj jullie hier?' vroeg ik voorzichtig. Bang dat ze weer een preek gingen houden, kromp ik een beetje in elkaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik liep met Jade naar het dorp en we kwamen Beth tegen. We liepen maar gewoon door. We kwamen bij de balie en ik liet Jade het woord doen. Ik was te zenuwachtig. Toen we na lang wachten eindelijk aan de beurt waren geweest liepen we weer terug alleen dit keer had Jade er meer moeite mee en stopten we onderweg een paar keer.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:49 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Gekwetst maar opgelucht liep ik verder. Sarah zou normaal wel gedag zeggen. Achja, dan niet, alsof mij het wat wat boeide. Ze waardeerden het niet dat ik Sam probeerde te vergeten. Dave zat aan de bar en ik kwam naast hem zitten. 'He, Beth!' Zei hij blij. Mijn blik viel op de sigaret tussen zijn vingers. 'Rook jij?' Vroeg ik verbaasd. 'Jij niet dan?' Lachte hij. Ik haalde mijn schouders op en Dave gaf me zijn sigaret. 'Probeer is, de eerste keer is het moeilijk, maar je raakt gewend' vertelde hij. Toen ik het probeerde, moest ik hoesten en ik en Dave schoten allebei in de lach. Na een paar keer gedaan te hebben, raakte ik er inderdaad gewend aan. Ik kreeg van Dave een nieuw pakje en liep weer ondertussen met een sigaret in mijn mond de school in. Dalijk zou ik pas uitgaan. Ik duwde de deur van de zolder open en rookwolkjes vlogen de woonkamer in.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    'Jezus Beth! Wat ben je aan het doen?' zegt Jade. We waren alweer bij school en ik was in de badkamer. Ik was zo bang maar ja ik moest het weten. Na een tijdje kwam ik de badkamer uit lopen. 'En?' vroegen een paar mensen. Ik knikte en begon te huilen. Op de een of andere maniet vond ik het een opluchting. Ik begon al snel dik te worden en had opgezocht dat dat kwam door mijn s.o.k met Floris. Ik had zijn kracht nu ook en had dus een draagtijd een beetje tussen de mens en de panda in. Als ik niet zwanger zou zijn zou ik dus waarschijnlijk een ziekte gehad hebben. Ik stopte al gauw met huilen en iedereen kwam naar me toe om te feliciteren. Ik was aan het rekenen hoelang het nog duurde en ik kwam eruit dat ik een paar dagen voor Jade zou bevallen. Ik zou in een paar weken mega dik wworden en op een gegeven moment bevallen. Wat trouwens heel logisch is als je zwanger bent. Ik ging tegen de muur aan zitten en was blij. Maar dat duurde maar heel even want toen bedacht ik me dat ik het ook nog aan Floris moest vertellen. Hij wasde afgelopen dagen erg lief tegen me geweest. Ook toe Clair zei dat ik zwanger was. Alleen had ik het idee dat hij het steeds ontkende. Dit zou moeilijk worden. Maar na er over nagedacht te hebben hoe ik het hem zou vertellen was ik al weer blij. Het is raar z'n klijn leven in mij.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Jade keek me geschokt aan. 'Ik doe wat ik wil' zei ik simpel. Misschien zou ik nog een piercing ofzo laten zetten? Een knopje in m'n neus leek gaaf. Ik gooide de peuk op de grond en trapte erop met het puntje van mijn pump, die ik weer had aangetrokken. Ik plofte op mijn bed neer en begon meteen een spelletje op m'n mobiel te spelen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Sarah kwam uit de badkamer, knikte en begon te huilen. Ze veegde haar tranen weg en iedereen feliciteerde haar. Ik was zo blij voor haar, maar begreep ook dat ze het nog wel moeilijk zou krijgen. Ze ging tegen de muur zitten en ik vroeg me af hoe ze zich voelde. Ik ging bij haar zitten en vroeg of je al iets aan haar buik kon voelen. Ze zei dat ze dacht van niet en het was weer stil. Sarah stond op. "Ik moet nog wat doen," zei ze, en ze liep weg. Ik hoestte door de rook van Beth. "Nou, goeie timing, wie heeft je dat in de handen gedrukt?" vroeg ik. "Dave," antwoordde Beth luchtig. "Misschien kun je nog even wachten met dat spul? Er zijn hier nu twee zwangere vrouwen," zei ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Dus Sarah was zwanger en zou net voor Jade bevallen. Ik moest dan maar maken dat ik weg kom, want zoveel bloed kon ik echt niet aan. Maar ik ging wel wat leuks doen met Ferdi. Beth was eindelijk terug en ik sprong bij haar op het bed. Ze speelde een spelletje op haar mobiel. Ik maakte me zorgen om haar maar ze was gelukkig. 'Hoe gaat ie?' vroeg ik glimlachend.

    Oh oeps... Verander jij het of ik? Of maakt het niet uit?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Maakt niet uit toch? Hou jij ook van school :D?

    Sarah

    Ik liep naar beneden naar het kantoortje van Aiung. Ik klopte aan en er was geen antwoord. Toch deed ik de deur open en zag dat mevrouw Aiung bezig was op de computer. 'Stoor ik?' vroeg ik met een beverige stem. 'Kom binnen' zei mevrouw Aiung. Ik liep naar binnen en deed de deur achter me dicht. Ik ging op de bank zitten die midden in de kamer stond. Ik begon te paten en ratelde aan een stuk door. Na dat ik klaar was kwam mevrouw Aiung naast me zitten. Ze trooste me want ik was aan het huilen. Toen ik klaar was met huilen begon mevrouw Aiung tegen me te praten. Ze stelde me gerust.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Met rode ogen kwam Sarah terug. 'Waar ben je geweest?' ' Ik was bij Aiung,' Half dood gaat ze op haar bed liggen. Ik klim op mijn eigen bed en hang met mijn hoofd naar beneden. ' Gaat' ie wel goed?' Ze begint te spreken......


    ©1998

    Sarah

    'Ik heb geen idee hoe ik het moet zeggen tegen Floris. Ik ben zo bang dat hij boos wordt.' Ik trek mijn dekbed over mijn hoofd heen. Ik had geen zin in het gesprek met Jade. Wacht dit kan ik niet maken. Dit is mijn probleem niet dat van haar ik kan mijn woede niet op haar af gaan reageren. Ik sla het dekbed van mij af. 'En hoe gaat het me jou dan?" door mijn stomme probleem ben ik bijna vergeten dat Jade ook een kind draagt

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 12:48 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 13:09 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!