• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Jade

    'Het gaat wel goed.' kapte ik de vraag van Sarah af. Ik had echt geen zin om haar alles te vertellen. Het was mijn probleem en ik moest mijn woede niet op haar af reageren, dat is niet eerlijk. Ik ga recht op mijn bed liggen, en trek mijn deken tot mijn kin op. ' Hey!' roept Jake die net binnen komt. ' Hoi' zeggen Sarah en ik monotoon te gelijk. 'Niet te vrolijk hoor,' Hij springt op mijn bed. 'Ik had een ideetje.' begint Jake. 'Als we Floris nou eens hier op zolder plaatsen. Hij kan wel op de plek van Sam.' ' Ja kan wel.' zeg ik weer monotoon. Sarah springt op, ' Ja leuk!' roept ze uit. ' Zal ik hem vragen ik moet hem toch nog spreken.'


    ©1998

    Sarah
    Ik liep even langs de kooi van Cuppy en zag hem niet. Ik maakte de kooi open en stak mijn hand in zijn huisje. Ik voelde hem wel maar geen hartslag. Ik pakte het huisje op en opende het. Cuppy lag er wel in maar hij was dood. Doordat ik sterfelijk was gewordt was hij dat ook. Ik pakte hem op en legde hem in een doos. Ik liep naar buiten en nam een schep mee. Ik begroef hem en kon niet huilen. Daarna liep ik naar Floris' kamer. Ik klopte aan en mocht binnen komen. Ik ging naast hem op zijn bed zitten en begon spontaan te huilen. HIj omhelsde me en vroeg wat er was. 'Cuppy is dood' ik ging tegen hem aan liggen. Ik vertelde hem het nieuws dat hij op zolder mocht komen slapen. 'O wat leuk!' zei hij meteen en hij pakte zijn koffer in.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 13:28 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Floris
    Ik liep met Sarah naar boven en ik pakte mijn spullen uit. Jake kwam binnen. 'Zo je vond het een goed idee?' vroeg hij. 'Heei ik vind het zielig van Sarah en ik wil haar een nieuw huisdier gaan kopen. Ga je mee?' ik hing het laatste kledingstuk in de kast en draaide me naar hem toe.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Angel

    Ik klopte aan en er deed een tibitaans iemand open. 'Loop maar achter mij aan' zei ze met haar lieflijke stem. Ze leidde me naar boven naar een kamer. Ik pakte mijn spullen uit en maakte mijn bed op. Ik liep naar beneden en zag iedereen van lokaal veranderen. Ik liep nar de eetzaal en pakte een muffin ik at hem op en zag een groepje mensen naar me kijken.


    look out for the apple! He's watching you...

    Floris

    Ik was met Jake naar de dierenwinkel geweest en we hadden een hond gekocht. We kochten gelijk ook wat spulletjes zoals een riem, voer, en voer- en drinkbakjes. We liepen terug en we hadden een vreselijke lol. Ik had z'n gevoel dat ik goede vrienden met Jake kon worden. Toen we binnen kwamen liep Jake een andere richting op. Ik liep naar zolder en Sarah was de enige die daar was. Ik liep naar binnen en liet de riem los. Ik had gedacht dat de hond direct naar Sarah zou lopen maar hij rende gauw onder haar bed. Ik maakte Sarah wakker doordat ik de hond op haar buik zette.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    'Aah! niet doen gek!' hoor ik Sarah roepen. Snel, voor zo ver het kan, ren ik naar boven. ' Alles goed?'


    ©1998

    clair

    Ik zit al drie uur niets te doen. Gewoon met mijn rug tegen een boom. Starend naar een punt in de verte. voor me uit pratend tegen de dieren in het bos. Zo ben ik de laatste tijd steeds vaker. Ik heb steeds vaker momenten dat ik gewoon niet eens in staat ben om iets te gaan doen. Ik kan niet opstaan. Het kost me al genoeg moeite om te blijven ademen. Misschien heeft het met de dood van Sam te maken. Ik weet het niet. Ik kan gewoon niet verder gaan, niet echt. Mijn vrienden kan ik niet verdragen. Ik kan het niet aan om in hun aanwezigheid te zijn. Verschrikkelijk vind ik dat. V
    ooral nu sarah ook zwanger is en Jade en zij allebei bijna gaan bevallen. Ik weet niet hoe ik hier overheen moet komen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    'Wat boeit mij het dat ze zwanger zijn. Leuk hoor, maar het is maar een sigaretje' zei ik levenloos. 'Wil je dat ik hem vergeet of niet? Laat me dan lekker doen wat ik wil' siste ik kwaad. 'En ja, het gaat perfect behalve dat Sherina aan mijn kop begint te zeiken' mompelde ik. Ik trapte mijn pumps uit en ging in een kleermaker zitten. Mijn mobiel legde ik weg en ik keek naar de muur die ons scheidde van de jongensslaapkamer. Ik wist precies die plek waar Sam lag, maar dat kon me niks meer schelen.

    [Lol, Beth word echt langzaam een hoertje zo ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:26 ]


    ©1998

    Sarah

    Ik schrok wakker van een of ander dier dat op me stond. Ik deed mijn ogen open en er stond een schattige kleine puppy op mijn buik. 'Aah! niet doen gek ' schreeuwde ik toen hij me begon te likken. Floris kwam naast mij op mijn bed zitten. 'En hoe vind je haar?' vroeg hij. 'Wie is dit en hoe komt hij hier?' vroeg ik. 'Zij is voor jou. Ik heb haar voor je gekocht. Nou ja, samen met Jake dan. Ik dacht dat je vast wel blij zou zijn met een nieuw huisdier.' Ik keek haar in de ogen en gaf haar een kus. 'O bedankt! dit is het mooiste cadeau die ik ooit gekregen heb!' zei ik en het klonk niet echt origineel. Ik lachte. Opeens bedacht ik me dat ik hem nog niet gezegd had dat ik zwanger was. Ik wou net beginnen met praten toen Jade helemaal buiten adem binnen kwam. 'Wat is er!?' vroeg ze bezorgt. Ze zag het hondje en kwam naar me toe. Ik gaf Jade de puppy en hij begon haar te likken. Ik vertel het hem wel wanneer Jade weg gaat. 'Hoe heet hij of zij?' vroeg Jade. 'Ja je hebt haar nog geen naam gegeven.' zei Floris. 'Ik weet het al. Ik noem haar Ziva.' 'Ok. dan hebben we nu officieel een kindje' zei Floris blij. Jade keek mij boos aan en wist dat ik het nog niet verteld had. Nu zei haar blik. 'Floris ik moet je iets vertellen.' Rose kwam binnen. O niet weer iemand. Ik trok Floris aan zijn hand mee naar de jongenskamer waar niemand was en trok de deur dicht. We gingen op Floris' bed zitten. Ik hoorde allemaal gegil door de muur heen. Blijkbaar waren er meer mensen naar boven gekomen en hadden Ziva gezien. 'Ik moet je wat vertellen.' zei ik met een ernstige stem. 'Oh, wat is het? Heb je ook voor mij een hond gekocht.' zei Floris blij. 'Nee het is niet z'n leuk nieuws. Ik bedoel het is heel leuk nieuws maar ik weet niet hoe je zal reageren.' Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Ik ben zwanger.' zei ik en keek direct weg. 'Wat!' zei hij. Ik schrok van zijn reactie. 'Sorry ik moet hier even over nadenken, sorry.' 'Overmorgen krijg ik de eerste echo' zei ik. Ik liep de deur uit naar de meisjeskamer.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Sarah barste voor de zoveelste keer in tranen uit. Zonder iets te zeggen sla ik een arm om haar heen. Alles wat ze nu meemaakt, in samenwerking met de hormonen maken haar kapot. Samen met haar ga ik op haar bed zitten en laat haar uithuilen op mijn schouder. Ze mompelt een paar onverstaanbare dingen.


    ©1998

    Sarah

    Ik huilde uit bij Jade en ik had het gevoel alsof ik geen tranen meer had. Alsof ze op waren. 'Bedankt' zei ik schor.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Whoops, beetje veel gebeurd xD
    Ik heb niet mega veel tijd om terug te lezen, heb even globaal de reacties bekeken, hier speel ik dan ook een beetje op in.

    Ferdi

    Ik had al lange tijd geen lessen meer gevolgd, en ik moest dan ook wennen aan het, voor mijn doen, lange stil zitten. Ik was dan ook blij toen Rose me vroeg 's avonds samen iets te gaan doen.
    De middag kroop langzaam voorbij, vooral omdat Rose bij de andere meiden was en ik verder niemand kende. Ongeveer een uur voor de schemering zou komen zocht ik haar geur op en wachtte tot ze me zou zien.


    You oughta know

    Rose

    Ik had met Ferdi afgesproken. Ik wachtte op hem bij de treurwilg. Ik hoopte dat hij snel zou komen. Toen zag ik niks meer, want iemand had zijn handen over mijn ogen gedaan. 'Hai' zei ik. 'Hoi' zei Ferdi, en haalde zijn handen weg. Ik lachte en pakte zijn hand. 'Zullen we gaan jagen?' vroeg ik hem en trok een pruillipje.

    Ferdi

    Ze was schattig met dat lipje, en ik lachte. "Klinkt goed." zei ik en pakte haar hand zodat ze niet zou struikelen over de boomwortels.
    Ze bleef staan en ik haar aan. "Waarheen?" vroeg ik, Rose was hier bekender dan ik. Ik had wel een paar verleidelijke geuren geroken, maar het leek me verstandiger Rose de jacht te laten leiden voordat ik een belangrijk persoon vermoordde.
    Ze leek mijn dilemma te begrijpen en nam de leiding. Ik liet haar hand los en volde haar als een tweede schaduw.

    (Ik ga zo trouwens even eten maken dus ik reageer niet of laat)


    You oughta know