• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Rose

    'Nee!' schreeuwde ik hysterisch. Ik rende naar hem toe en pakte zijn hand. 'Ik zou het erg fijn vinden als je blijft' glimlachte ik. Toen nam ik hem mee naar mijn bed en zaten we uren laten nog steeds te kletsen, en ik merkte dat ik zijn hand geen minuut had losgelaten.

    Lol dubbel post sorry :S

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 13:58 ]

    Ferdi

    Ik schrok een beetje van haar reactie, ze reageerde zo fel inneens, maar ik was toch ook wel weer blij dat ze niet wilde dat ik ging.
    Het leek me niet het moment haar te vertellen dat ik ook op deze school zo komen. In plaats daarvan praatten we over een heleboel andere dingen, waarvan ik achteraf niet eens meer wist wat ze nou eigenlijk had gezegd.
    Ik genoot van haar hand in de mijne en vond het geen probleem dat ze hem al die tijd angstvallig vast bleef houden alsof ik weg zou rennen als ze 'm losliet.
    Vlak voor de zon zich weer zou laten zien stond ik op.
    "Ik moest maar weer eens gaan." zuchtte ik. Rose knikte. "Zie ik je snel weer?" vroeg ze. Ik lachte. "Sneller dan je denkt. Mag ik nu m'n hand terug?"


    You oughta know

    Beste Brook en anderen.

    Wat er gisteravond is gebeurt, laten we het een beetje uit de hand gelopen noemen. Dat Beth dood is, was een grapje, en moest niet serieus worden opgenomen in het verhaal voor de mensen die dat niet helemaal begrepen. Op school heeft Elise mij er van verteld, wat ik en Nikki fout gedaan hebben en doet net alsof Brook niks fout heeft gedaan, en alsof wij uit het niets zomaar en ineens, uit het verhaal verwijdert hebben. Dit is echter helemaal niet waar, ik wou alleen maar laten zien, dat er met ons net zo goed niet te spotten valt, zoals Brook ons vaak duidelijk probeert te maken. Een paar dingen die Brook heeft gezegd schoten bij gewoon echt het verkeerde keel gat in. Bovendien ben ik niet de eerste die ruzie heeft gemaakt, maar hebben anderen ook dingen gezegd die niet lief waren, en toen bleef ik rustig.
    Conclusie iedereen op dit forum is fout geweest, niet iedereen gaat dit toegeven dus blijven we altijd in die eeuwige discussie. Brook als je terug wil komen, er is altijd plek, kom wanneer je wilt. En de groeten aan de rest.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:18 ]


    ©1998

    Rose

    Ik zuchtte en liet Ferdi's hand los. Hij sprong uit het raam en ik hoopte dat ik hem zo snel mogelijk weer terug zou zien. Ik liep naar de volgende les, dat was Krachtbeheersing, en stelde me in voor een saaie en lange dag. Ik ging alleen zitten, en ik hoopte dat niemand dat erg zou vinden. Ik was niet zo in de mood voor gezellige gesprekken. Ik miste Ferdi nu al heel erg. Er kwamen wat mensen binnen, en iemand ging naast mij zitten. Ik zuchtte en zei verveeld: 'Hier zit al iemand...' Dit was het beste excuus wat ik kon geven zodat diegene weg zou gaan. 'Oh, sorry...' Zei een bekende stem. Ik keek met een ruk op en daar stond hij, in het mooie zonlicht schitterend. Ferdi. Ik huilde bijna van blijdschap (ook al kon ik dat niet) en klopt naast me op zijn stoel. 'Nee laat maar!' zei ik opgewekt. Hij glimlachte en ging naast me zitten. Nu zou het de beste dag ooit worden!

    Beste Jade en anderen,
    Laten we het erop houden dat we allemaal niet aardig waren, alleen de mensen die niet online waren hebben natuurlijk geen schuld. Ik vind het helemaal prima als Beth terug komt.

    Ik ben echt in de war.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gister was het zo van: Brookelle is walgelijk, Brookelle is een kreng.
    En nu is het van: Het is goed als Beth terugkomt. Alles is weer goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Gister was het zo van: Brookelle is walgelijk, Brookelle is een kreng.
    En nu is het van: Het is goed als Beth terugkomt. Alles is weer goed.


    Sommige mensen veranderen van mening.... Dat komt omdat ik gisteravond van irritatie je als niet anders kon zien dan een domme trut. Nu heb ik er nachtje over geslapen en zie ik je niet meer als een..


    ©1998

    Als een wat?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Laat me raden: Een kreng!

    100 punten voor mij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Als een wat?


    doet dat er serieus toe..


    ©1998

    Ik wil graag weten wat mensen van mij vinden. Vind ik leuk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    Ik wil graag weten wat mensen van mij vinden. Vind ik leuk.


    Had je het nog niet door dan gisteren xD


    ©1998

    Oke, ja, toen wel >_>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."