• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    [Waag het niet >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even tussendoor, Sandybeta, speelt nu Jake en Ik speel nu Floris]


    ©1998

    Jade

    De volgende ochtend was ik al vroeg. Ik besloot een overdreven lange douche te nemen. In de badkamer kleedde ik me langzaam uit en stapte onder de douche. De warme stralen gleden over mijn lichaam. Ze namen alle stress mee. Voor even dan, want Sarah begint tegen met te schreeuwen dat ik op moet schieten. Met een diepe zucht, begin ik me af te drogen, ik sla m'n handdoek om en loop de badkamer uit. Ik haal wat kleren uit mijn kast. En met een niet zo'n sneltreinvaart kleed ik me aan. Samen met de andere loop ik naar de aulo om te ontbijten. Als we klaar zijn en gaan Sarah en ik richting het dorp.


    ©1998

    Sarah

    Ik liep samen met Jade naar de dokter. Ik was erg zenuwachtig en zat steeds ergens aan te frummelen. Toen we er een maal waren moesten we nog een uur wachten. Toen ik net naar binnen wou gaan hoorde ik een bekende stem. 'Wacht' hoorde ik. Ik draaide me om. Het was Floris.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik werd wakker en schoot in mijn nieuwe kleren. Snel rende ik als een dwaas naar het restaurantje wat El Davino heette en melde me. Vrolijk mocht ik beginnen en ik liep naar de eerste mensen. 'Hallo, wilt u wat bestellen?' Vroeg ik en ze vertelden wat ze wilden. I schreef het op en even later kwam ik het brengen. Zo was het wel gemakkelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik werd wakker en had geen zin in dat alledaagse eten, dus ik ging naar de stad, in een restaurantje eten. Ik ging zitten en bekeek het menu, en toen kwam Beth naar me toe lopen met een kladblok en pen. Ik keek haar verbaasd aan en toen ze me herkende schrok ze. "Wat doe jij nou hier?" zeiden we tegelijk.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ferdi

    De volgende morgen nam ik een kladblok mee en ging zitten onder de treurwilg waar ik gisteren op Rose had gewacht.
    Een paar keer zuchtte ik en zocht het mooiste perspectief om het landschap te tekenen.
    Ik was halverwege mijn schets toen ik voetstappen achter me hoorde. Ik borg m'n spullen op en kwam overeind.
    Daar stond ze, glinsterend in het zonlicht. "Hoi" zei Rose.
    Ik lachte. "Hee."


    You oughta know

    [@MyDreamStory, LWWY was gistermiddag rond half 3 al uitgelekt, dus ik had 'm toen al gezien, maar hij is echt megatof, ik vind 'm beter dan WMYB, dus ik kan echt niet wachten tot het album uitkomt!]


    You oughta know

    Beth

    Mijn mond zakte open. 'Ik verdien wat bij' zei ik verbluft. Wat deed Sherina nou hier?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    "Ik had even zin in wat anders," zei ik terug. "Maar goed, ik wil wel een tosti met spek en ei."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    'Komt eraan' grinnikte ik en ik schreef het snel op. Daarna liep ik weer naar binnen en binnen een paar minuten kwam ik het naar Sherina brengen. 'Alstjeblieft, eet smakelijk' glimlachte ik en ik liep naar andere mensen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    'Wat ben je aan het doen?' vroeg ik aan Ferdi. Hij glimlachte en liet zijn kladblok zien. 'Ik teken graag' 'O, wat leuk!' zei ik vrolijk. Ik ging naast hem zitten en samen bladerden we zijn kladblok door. Hij had veel tekeningen van landschappen en dieren. En de laatste tekening die hij had was van een meisje. Met bruin haar en... Ik was het! ik bloosde en hij glimlachte beschaamd naar mij. 'Je bent zo grappig als je net doet of je slaapt voor je vriendinnen' zei hij. Blijkbaar was hij naar me toe gelopen toen ik 'sliep'. 'Maak maar een tekening van me als ik wakker ben!' schreeuwde ik lachend. Ik ging in de boom zitten en hij begon met tekenen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:23 ]

    Sherina

    Het was best vreemd zo bediend te worden door Beth, en ze glimlachte er ook nog bij. Volgens mij ging het echt beter met haar. Gelukkig maar. Ik genoot van het eten, betaalde en liep weg.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    In de avond, mocht ik weg en liep ik naar een club waar Dave op me stond te wachten. We liepen naar binnen en gingen op de dansvloer staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik was helemaal alleen. Jade en Sarah zijn bij de echo. Sherina is er vanochtend al vroeg tussenuit gekropen met de tekst "honger, uit eten" iets dat me toch wel redelijk veel zorgen baart. Rose en Ferdie zijn vast ergens klef aan het doen en waar de rest uithangt weet ik niet. Want het is zaterdag en dus heeft niemand les. Maar goed, ik ben dus helemaal alleen, zoals wel vaker de laatste tijd. Ik zou heel graag willen weten wat er mis is met mij, maar hoe ik ook nadenk en zoek, ik weet het gewoon niet. Ik slaap niet. Ik eet niet. Ik zit gewoon ergens en staar voor me uit. En ik weet niet waarom ik me zo ontzettend alleen en afgezonderd van de rest voel. Het enige dat ik wel doe om de vreemde gevoelens te verzetten is jagen. Heel veel jagen. Sinds Rose, Ferdie heeft gaat ze veel minder met mij op stap en dus jaag ik veel alleen. Wat ik niet zo erg vind omdat ik om de een of andere reden moeite heb met mijn vriendinnen om me heen. Eenzaam maar toch niet in staat om met hen te praten. Het is een vreemd gevoel. Jagen, jagen, jagen. Het is zo'n beetje het enige waar ik nog aan denk. Het enige waar ik nog oog voor heb. Ik weet dat het slecht is, dat het uit de hand begint te lopen. Ik gedraag me ontzettend als een nieuweling uit de verhalen over legers die ik gehoord heb. Misschien ben ik ook wel een soort nieuweling. Op het gebied van bloed drinken dan, hoe vaak deed ik dat nu helemaal? Een steek van verlangen schiet door me heen. Ik moet bloed, nu!!! Maar het is ochtend en de stad is al ontwaakt. Ik mag voor de wet van geheimhouding nu niet jagen. Ik kreun, zak op mijn knieën neer en bijt op mijn hand. Hoe moet ik me ooit beheersen?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!