• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    (brook, zou je je reactie aan willen passen het is wel goed maar Jade is even aan het bekvechten met Rose. Kan dit later aub. sorry dat ik tussen haakjes praat maar dit is gewoon even beter)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Rose

    Jade stormde op me af en schreeuwde: 'Waarom zei je dat?' Ik snapte de vraag niet echt maar ik dacht dat ze doelde op mijn zenuwachtig zijn voor morgen en de vraag aan Clair of ze wakker wilde blijven. Dus ik zei: 'Ik maak me zorgen om alle mensen die bij mij in de klas zullen zijn, en ik wil met clair praten omdat zij de enige vampier is hier. Ik ben gewoon benieuwd hoe ze het volhoudt'. Eigenlijk wou ik ook nog zeggen dat we misschien samen nog even konden jagen, maar dat leek me niet slim om te zeggen tegen een weerwolf. Dus zweeg ik verder en was bang voor de reactie van Jade.

    Ik probeer mijn woede te beheersen. 'Laat maar.' zeg ik zacht een klim weer op mijn bed.

    De volgende ochtend ben ik nog steeds niet in slaap gevallen. Vandaag dan maar weer eens niet naar school. Ik zit inmiddels vaker boven, dan dat ik lessen volg. Beth komt bij me zitten. 'Jade wanner ben je uitgerekend?' Ik naar mijn buik, het is niet meer zo doen als vroeger. 'T'duurt nog wel drie maandjes hoor.'


    ©1998

    Rose

    Gelukkig reageert Jade koel, en flipt ze niet. Ik ga helemaal aan de andere kant van de kamer zitten en voel me niet echt welkom. Clair komt naar me toe en fluistert heel zacht, zodat alleen wij vampieren het kunnen horen: 'ik wil wel met je jagen' en glimlacht haar tanden bloot en ik zie haar vampiertanden. Dus zo praten we nog even en wachten tot iedereen slaapt, en gaan dan samen door het raam naar buiten. Ik vraag aan haar waar zij op jaagt, want ik weet nog steeds niet of ze wel mensenbloed drinkt.

    Beth

    Weer sloop ik stiekem weg. Eerst zou ik gaan shoppen, ik had genoeg geld. Weer kocht ik nieuwe kleren . Daarna ging ik weer naar de bar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( btw, kan ik ook bij de personen bovenaan gezet worden? of moet ik dat op de praat RPG vragen?)

    clair

    Rose kijkt me zo ontzettend onzeker en lief aan dat ik haar niet kan weigeren. Hoe is dat mogelijk met Rode ogen? 'Heb je zin in een wandelingetje? Dan vertel ik je zoveel ik weet en als we enigzins dezelfde lessen hebben kan ik je morgen misschien ook wel een beetje helpen.' haar hele gezicht fleurt op 'bedankt'. Dus zo komt het dat we een paar uur lang door het nachtelijke bos zwerven en praten. Ik merk dat ik haar echt heel erg aardig begin te vinden en vertel haar zoveel mogelijk over alle geuren en mijn ervaringen op de school. Zij verteld dat ze Sarah heel moeilijk te weerstaan vind. Iets waar ik mee in moet stemmen. 'Maar het went wel hoor' stel ik haar gauw gerust als ze aan de geur denkt en haar gezicht vertrekt van de pijn. Zonder het door te hebben zijn we steeds dichter bij de rand van de stad gekomen. tegelijk snuiven we de geur van bloed op. rose's ogen verschieten naar zwart en ze grijpt een stevige tak vast in een poging de controle niet te verliezen. Ik pak haar arm en trek haar een stukje naar achteren. 'Dank je' mompelt ze. ik kijk haar bedenkelijk aan. 'wil je misschien wat jagen? ik weet wel een plek om de lichamen te verstoppen' 'Jaag jij?' ze kijkt me hoopvol aan. Ik lach en knik 'soms'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Rose

    We lopen richting het dorp. Ik vertel Clair dat ik zoveel mogelijk op criminelen jaag, en ze zegt dat ze dat goed van me vind. Dus gaan we in een donker steegje staan en vinden daar een paar gemaskerde mannen die blijkbaar een bank hebben beroofd. We pakken de mannen en zuigen hun lichamen leeg. Dan pakken we het geld en brengen het terug naar de bank. We verstoppen de lichamen onder de rotsen en mijn ogen zijn weer mooi dieprood. Die van clair ook, en ik heb ze nog nooit eerder zo donker gezien. 'Zullen ze dat niet merken?'zeg ik. Clair knikt maar gaat er verder niet op in. We hebben nog de hele nacht om ons te vermaken, en we gaan in een grote boom zitten en praten de hele nacht door. Ik vertel over mijn leven als vampier, en zij verteld wat er allemaal gebeurd is op deze school. Zo vliegt de nacht voorbij en ik begin Clair echt heel aardig te vinden. Je zou bijna denken dat we vriendinnen zijn. Als het licht word schitterd mijn huid in de zon, en ik zie dat die van Clair ook een beetje glimt. Ik lach beschaamd en ga wat meer in de schaduw zitten. Even later gaan we terug naar de school. Voordat we naar binnen gaan blijf ik staan. Ik pak Claire's hand en kijk haar aan. 'Bedankt, ik vond dit echt heel fijn' zeg ik. Ik weet dat vampieren niet kunnen huilen, maar als ik dat kon zou ik nu wel kunnen huilen van geluk. Dan springen we door het zolderraam en zien dat Beth weg is. We kijken elkaar verschrikt aan en hopen maar dat ze niks gemerkt heeft van ons avontuurtje.

    Alice24 schreef:
    ( btw, kan ik ook bij de personen bovenaan gezet worden? of moet ik dat op de praat RPG vragen?)


    morgen ok?


    ©1998

    Sarah

    Ik probeer langzaam naar de zolder te sluipen zonder dat ik iemand wakker maak. Ik sluip de kamer in en zie dat Clair en Rose net binnen komen via het raam. Ik reageer er niet op en ga in mijn bed liggen. Net wanneer ik wil gaan liggen gaat Dherina's wekker. Ik doe alsf ik wakker wordt zodat niemand merkt dat ik de nacht het door gebracht met floris.

    Wanneer de bel gaat zitten we weer allemaal in de les. Ik zit naast Clair. Ze vraagt me steeds waar ik was en ik roep iedere keer weer dat ik hett zo vertel. Na heel lang zeuren gaat eindelijk de bel. We lopen naar zolder en pakken onze rugtas in met nieuwwe boeken voor de volgende lessen. Clair vraagt allerlei vragen en ik antwoord erop. Uiteindlijk weet zij dat ik vannacht bij Floris. Ze vroeg me om elk detaail, die ik haar natuurlijk niet gegeven heb. Ik werd er gek van en ging op bed, met mijn hoofd in het kussen, liggen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Weer ging ik naar de discotheek, voor de derde keer. Nieuwe start, nieuw begin, nieuw leven. En het was heerlijk om alles te vergeten. Geen gezeik over Sam. Geen lessen. Geen blindheid. Heerlijk!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Als de wekker van Sherina afgaat, word bijna iedereen wakker. Ik glimlach naar clair en vraag of ik misschien naast haar kan zitten in de les. Ze trekt een grimas en zegt dat ze al naast Sarah gaat zitten. Dus ik loop naar Sherina toe en vraag of ik naast haar mag zitten. Sherina ziet er moe uit en ik vraag me af of zo vannacht wel goed geslapen heeft. Nu ik er over nadenk, clair is ook de hele nacht wakker geweest en ziet er ook erg moe uit. Ik maak me zorgen om hun en ik vraag me ook af waar Beth is. Zo loop ik naar de eerste les en ga naast Sherina zitten. Ik merk dat de lessen echt heel makkelijk zijn en kijk een beetje rond door de klas.


    ©1998

    Beth

    Lachent strompelde ik samen met Dave de school binnen. Nee, we hadden niks gedronken. Ik had mijn lievelings outfit aan en nam Dave mee naar boven. Snel stelde ik hem voor aan iedereen en ging daarna op mijn bed zitten. We praatten wat, en moesten vooral lachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik sta net lekker onder de douche, als ik iemand de badkamer binnen hoor stormen en vervolgens over hoor te geven. Ik sla mijn handdoek om en kijk om het hoekje van de douchecabine. Het is Sarah. 'Alles goed?' vraag ik. Verschrikt kijkt ze op. 'Goh, ik had je niet gehoord.' 'Maar ik jou wel. Gaat het wel goed met je?'

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:39 ]


    ©1998