• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Nieuw topic opgestart zodat we lekker verder kunnen RPG'en.
    MyDreamStory heeft Claire Young erbij gekregen, ik heb Quil Ateara erbij genomen.
    Famous1xx heeft afgemeld bij de RPG door drukte van andere dingen, Seth Clearwater is dus weer een vrije rol op de rollenlijst.
    Regelverandering in de RPG: Drie rollen per persoon is toegestaan.



    || Embry Call
    Na enige tijd begon ik mijn gedachten op een rijtje te krijgen en drong de geur van vampiers weer binnen in mijn neus, waarbij het branderige gevoel automatisch op kwam zetten en mijn drang om weg te rennen steeds sterker werd. Zo sterk dat ik hem uiteindelijk niet kon negeren, zonder Brynn was hier niets meer voor mij. Snel sprong ik op en sprintte zo snel als ik kon naar buiten, de frisse lucht in, op weg naar ... iets onbekends. Na twee kilometer als een dolle dwaas door het bos gerend te hebben ging ik over in een zacht geslof, terwijl mijn gedachten werden overgenomen door de geluiden van het bos.

    || Edward Cullen
    Voor mijn neus sprong Embry ineens in wilde paniek op en sprintte naar buiten. Ik merkte dat Jasper de neiging had hem achter na te rennen om zijn emoties te controleren, maar na een kort oogcontact had ik hem duidelijk gemaakt Embry maar te laten, hij had het al moeilijk genoeg zonder onze bemoeienis. Zachtjes ging ik achter Renesmee en Bella staan, terwijl ik mijn handen op hun schouders legde, ik was nog nooit zo blij geweest met mijn hechte, stabiele familie en een glimlach krulde voorzichtig rond mijn lippen omhoog.

    || Quil Ateara
    Lachend rende ik over het strand van La Push, ik kwam zojuist van Collin vandaan en we hadden de grootste pret gehad om zijn oude, verschrompelde buurman die het niet kon uitstaan als we stonden te voetballen voor zijn huisje. De steentjes knisperden onder mijn voeten terwijl ik een standje hoger ging rennen, en al snel rende ik langs het kleine, blauw huisje van Embry en zijn moeder. Even twijfelde ik of ik langs zou gaan, maar toen besefte ik dat ik maar een ding wilde op dit moment ; naar Claire.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 10:15 ]


    •

    || Main topics + ik post zo een stukje, als ik mijn eten op heb (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Bella Cullen

    Edward legde zijn arm rond mijn schouder en zijn andere rondom die van Renesmee. Embry was zojuist het huis uitgestormd, hij moet zich wel echt heel rot voelen. "Ze komt wel terug." fluistert Renesmee. Ik hoop het niet, maar dat hield ik voor me. Ik legde mijn hand op die van Edward.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Mijn topics]

    Claire Young

    'Prinsesje!' kirde ik vrolijk en ik drukte een suikerprinsesje op de cupcake. Toen ik het aan Emily liet zien, was ik helemaal vrolijk. Quil kwam binnen en ik rende naar hem toe. 'Quil!' zei ik blij en ik knuffelde hem. Quil was mijn allerbeste vriend. Ik liet hem de cupcake zien en gaf hem daarna aan hem. 'Voor Quil' giechelde ik zachtjes.

    Brynn Maddy Danec

    Ik wilde naar huis. Ik wilde naar Renesmee. Ik wilde naar La Push. Ik wilde naar het reservaat. Ik wilde naar Embry. Waarom moest ik zo nodig weglopen? Ohja, die eigendunk van een Edward zei dat ik geen respect had. Hij zal wel opkijken als ik voor z'n neus stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Young

    "Prinsesje!" kirde Claire vrolijk terwijl ze de cupcake verder versierde. Ze liet de cupcake aan mij zien en ik tilde haar op. Ik wreef over haar wangetjes. Quil kwam binnen en ze begon te spratelen. Ik zette haar neer en keek toe hoe ze naar hem toe rende en hem knuffelde. Mijn mond krulde zich tot een glimlach. "Hey Quil." zei ik vrolijk.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Drie rollen per persoon... Mag ik voor god's sake Collin Littlesea? Eigenlijk wil ik hem koppelen aan Brady, maar laat ik dat maar niet doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    [Drie rollen per persoon... Mag ik voor god's sake Collin Littlesea? Eigenlijk wil ik hem koppelen aan Brady, maar laat ik dat maar niet doen.


    |Awwh, cute!|


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    |Awwh, cute!|

    [Wat? Dat ik Collin aan Brady wil koppelen of dat ik Collin wil spelen..?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    [Wat? Dat ik Collin aan Brady wil koppelen of dat ik Collin wil spelen..?]


    | Collin en Brady :3333 |

    + Aztec is nu Overexposed (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    | Collin en Brady :3333 |

    + Aztec is nu Overexposed (:

    [Haha, ik ben altijd iemand die mensen aan elkaar gaat koppelen... :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    | Haha, ik merk het! |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Live topic, live! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Na een aantal uren door het bos gewandeld te hebben had ik mijn gedachten eindelijk op een rijtje gekregen, waren mijn kleren verslonds en smerig geworden en wist ik wat me te doen stond. Op een licht drafje renade ik naar het kleine, blauwe huisje van mijn moeder, dat zowat in de zee stond in plaats van in het reservaat. Zachtjes glipte ik naar binnen en schoot naar mijn kamer, mijn vieze kleren werden vervangen door een spijkerbroek en een zwarte blouse, mijn rode allstars bleven aan. Blousjes, niets voor een wolf, maar het was nu eenmaal zo. Embry Call zou zich nu alleen nog maar richten op school, het krijgen van een fatsoenlijke baan en het leven van een eenzaam leventje zonder zijn inprent. Met mijn dikke algebra boek plofte ik neer op mijn bed, terwijl ik vocht tegen de tranen.

    || Edward Cullen
    Bella legde haar hand op de mijne, waardoor de glimlach rondom mijn mondhoeken nog groter werd. 'Ik hou van jullie,' fluisterde ik zachtjes, 'daarvoor hoeven jullie niet te veranderen.' Ik drukte een kus op Renesmee's haar en een op Bella's lippen. Mijn lieve gezinnetje.

    || Quil Ateara
    'CLAIRETJE BEER,' riep ik enthousiast toen Claire zich in mijn armen stortte. In een zwier had ik haar rondgezwaaid en een kus op haar kruin gedrukt. Met een grote glimlach zette ik haar weer op haar voetjes, pakte de cupcake aan en propte hem in een keer in mijn mond. Terwijl ik met mijn handen over mijn buik wreef gaf ik een goedkeurend geluidje, 'hij was heerlijk, prinses Claire, maar je weet dat Quil nog meer houdt van ... kleine meisjes opeten!' en met een sluwe blik boog ik dreigend voorover.


    •

    Claire Young

    'Neee! Quil niet Claire eten!' gierde ik blij en ik rende snel door het huis. Ik verstopte me onder Emily's en Sams bed en hoorde dat Quil de kamer binnenkwam. 'CLAIRE IS HIER NIET! CLAIRE POEF!' gilde ik, hopend dat ie weg zou gaan. Een giechel ontsnapte uit mijn keel en ik hield mijn handen voor mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Weetjewat, ik verzin wel even dat Brynn het sneller leert etc >;D]

    Brynn Maddy Danec

    Op een recordtempo rende ik naar Embry's huis, ik rook zijn geur. Zachtjes klopte ik op de deur, waarna Embry opendeed. 'Wat is er?' vroeg ik en ik keek naast Embry, waar ik zijn kamer zag en er een algebraboek liggen. 'Sinds wanneer leren weerwolven?' lachte ik. 'Sorry dat ik weg was, ik moest leren dierenbloed drinken' knipoogde ik erna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."