• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    [Het awkward moment dat je oefent om iets tegen een vriendin te zeggen en je moeder net binnenkomt en ziet dat je tegen een pollepel praat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Het awkward moment dat je oefent om iets tegen een vriendin te zeggen en je moeder net binnenkomt en ziet dat je tegen een pollepel praat]


    |Mwhah, dat is idd erg akward! haha |

    + Zie mijn laatste stuk, mijn grooste ooit! hahaha

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Mijn mond gaat al open om tegen Brynn te roepen dat ze moest denken aan wat ik zojuist had gezegd, maar dan sluit ik hem glimlachend weer. Mijn lieve Brynn, mijn unieke lieve Brynn, het hoort bij haar, wie ben ik om haar te veranderen? Verontschuldigend kijk ik naar Edward en Bella, die allebei gefrustreerd Brynn's acties volgen.

    || Edward Cullen
    Ik knijp mijn vrije hand tot een vuist wanneer Brynn binnen komt gestormt en haar relaas begint te vertellen. Zachtjes geef ik een kneepje in Bella's hand ter verduidelijking van mijn gevoel en werp ik een woedende blik op Renesmee. Na een diepe zucht begin ik dan op een lage toon te praten, 'welkom terug, Brynn. Hopelijk weet je je nu wel te gedragen en niet weer je vriend mentaal kapot te maken.' Dat laatste snauwde ik erachteraan, waarna ik een kus op Bella's wang druk en na een korte 'excuseer me' de kamer verlaat.

    [Hij heet Ruud en ik ga zometeen, nog 'f tas inpakken en ik ben weg dus dit was mijn laatste stukje! ;D]


    •

    | N'aaawh, heel veel plezier lieverd (: Ruud is leuke naam, mijn neef heet zo, haha. Best nutteloos, maar heeeeel erg veel plezier en tot morgenmiddag! |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Hierkomen!' lachte ik naar Renesmee en ik knuffelde haar. 'Je ouders zien er niet bepaald vrolijk uit' fluisterde ik in d'r oor. Ik voelde woedende ogen in mijn rug branden. 'Sorry! I just say it!' lachte ik. 'Die prinses van een Sam kan niks meer zeggen, ik drink nu dierenbloed' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ga je er slapen? Is het gewoon kletsen of whoop whoop ^-^?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Edward knijpt een paar keer in mijn hand en ik weet dat hij moeite heeft om zich rustig te houden. Ik wreef met mijn duim over zijn hand heen. Hij werpt weer een woedende blik op Renesmee. En ik wist hoe erg hij het vond dat Renesmee zo deed. Carlisle vond het waarschijnlijk nog erger, ik wist dat hij het haatte als iemand onrespectvol deed tegenover hem of zijn familie. Renesmee ging over de lijn, ik gaf het zelf toe. Als moeder moest ik haar er een keer mee confronteren, maar nu was ik zelf te boos om dat te doen. Edward schraapte zijn keel. "Welkom terug, Brynn." begon hij met een lage toon. Hij probeerde beleefd te blijven, maar ik hoorde de woedende trilling in zijn stem. Renesmee keek op van haar iPad. "Hopelijk weet je je nu wel te gedragen en niet weer je vriend mentaal kapot te maken." snauwde hij. Met een kort excuses en een kus op mijn wang verlaat hij de kamer. De mond van Renesmee valt open. Ik besloot ook maar even weg te gaan hier, dus ik liep naar buiten.

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn mond viel open nadat papa uit de kamer was. Mam schudde haar hoofd en liep naar buiten, met Esme achter haar aan. "Je ouders zien er niet bepaald vrolijk uit." fluisterde Brynn in mijn oor. Ik giechelde zachtjes, onbedoeld eigenlijk. Gelijk had ik er spijt van, mijn ouders waren altijd lief voor me. "Nee.." mompelde ik afwezig. "Die prinses van een Sam kan niks meer zeggen, ik drink nu dierenbloed." ze glimlachte. Het beeld van Sam in een prinsessen jurk kwam in me op en ik proestte het weer uit. Ik legde mijn hand op haar arm om haar het beeld te laten zien. Ik hoorde een woest gegrom van boven komen, papa.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MyDreamStory schreef:
    [Ga je er slapen? Is het gewoon kletsen of whoop whoop ^-^?]


    | Ik denk whoop whoop, haha. Maar dat zijn natuulijk onze zaken niet, hihi. Mensen hea, ik typ ineens lange stukken xd |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ja ik moet wel aan m'n dagelijkse workout komen he, weet je hoeveel calorieen je daarmee verbrand ! :ppp Tot morgen liefies ! ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik schoot in de lach. 'Je bent leuk, Renesmee. Hopelijk word je wat losser. Je hoeft je ouders niet te gehoorzamen. Ik snap dat je van ze houd, en dat zou ik ook doen als ze mijn ouders waren om het zijn goede mensen. Maar af en toe wat brutaler mag wel' knipoogde ik naar haar. Laat d'r lekker, ballerina. Dacht ik naar Edward.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shooter schreef:
    [Ja ik moet wel aan m'n dagelijkse workout komen he, weet je hoeveel calorieen je daarmee verbrand ! :ppp Tot morgen liefies ! ]


    | Haha, wel veilig doen hea! Je wilt natuurlijk niet zo eindigen als Bella. Doei doei, and have fun! xx |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Is Ruud knap? Is ie bruin? Heeft ie een sixpack? Is ie een beetje gespierd? Als ie zoals Justin Bieber is dan zit ik al te kwijlen >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ook Brynn schoot in de lach. "Je bent leuk, Renesmee." ik voelde mijn wangen een beetje verkleuren, gaf ze me nu een compliment? "Hopelijk word je wat losser." ik knikte stilletjes. "Je hoeft je ouders niet te gehoorzamen. Ik snap dat je van ze houd, en dat zou ik ook doen als ze mijn ouders waren want het zijn goede mensen." ze had wel gelijk. Ik hield met heel mijn hart van mijn familie, maar ze waren overbezorgd en over het algemeen heel erg streng in alles. "Maar af en toe wat brutaler mag wel." ze knipoogde. "Ik weet niet hoe." zeg ik zacht en sla mijn ogen neer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Dat gaan we regelen. Als een van je familieleden zegt dat je niet meer met iemand die je beste vriend/vriendin om mag gaan, wat zeg je dan?' vroeg ik d'r. Hopelijk antwoordde ze zoals het zou moeten. Renesmee twijfelde even, maar zei daarna haar antwoord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Dat gaan we regelen." zei Brynn. Ik was zo blij dat ze de moeite nam om me het te leren. "Als een van je familieleden zegt dat je niet meer met iemand die je beste vriend of vriendin om mag gaan, wat zeg je dan?" vroeg ze. Ik twijfelde even. "Euhm.." murmelde ik. "Zoiets als.." begon ik zacht. "Dat bepaal ik zelf wel?" vroeg ik zacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.