• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    "Ik hou van jullie." fluisterde pap zacht. "Daarvoor hoeven jullie niet te veranderen." ging hij verder. Hij drukte een kus ominnen haar, het kriebelde een beetje. Daarna draaide hij zich om naar mama, en liet mij een beetje los. Hij zoende mam en ik zuchte, dit hoefde ik niet te zien. "Ugh.." mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn hoofd draaide. Mam schoot in de lach.

    Bella Cullen

    Edward drukte een kus op mijn lippen. Ik greep me vast aan zijn shirt terwijl nu ik een kus op zijn lippen drukte. Renesmee zuchte en draaide haar hoofd. "Ugh.." hoorde ik zachtjes. Ik schoot in de lach en liet Edward los.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Ik versteende zo'n beetje toen ik de deur opende en zag dat Brynn terug was, mijn mond viel als vanzelf open. 'W-Wat ... Maar hoe?' fluisterde ik zachtjes. Mijn spierden spanden zich aan onder mijn blousje en opeens tilde ik haar op in mijn armen en gooide haar speels op mijn bed, het algebra boek eraf gooiend. 'Wij leren niet,' zei ik zacht, 'maar jij wel, dametje, jij gaat nooit meer weg zonder mij,' zei ik blozend.

    || Edward Cullen
    Ik gniffelde bij het horen van Renesmee's reactie op mijn kus aan Bella. 'Daar is niks vies aan Renesmee,' grinnikte ik, 'alleen jij mag er nog wel honderd jaar mee wachten.'

    || Quil Ateara
    Langs Emily af rende ik achter Claire aan, naar de slaapkamer van Sam en Emily. 'Claire is poef!' hoorde ik nog net vanonder het bed komen, samen met wat gegiechel. 'Claire is poef?' zei ik als reactie, 'dan moet Quil huilen hoor!' En ik zakte op de grond tegen de rand van het bed met mijn handen voor mijn gezicht.


    •

    Claire Young

    'Neeeeee! Quil niet huilen!' gilde ik hysterisch. Ik kwam onder het bed uit en sloeg mijn armen om Quil heen. 'Niet huilen! Quil mag niet huilen!' mompelde ik en ik gaapte. Zachtjes klom ik op Quil's schoot en ging lekker liggen. Snel viel ik in slaap, met Quil's arm vast.

    Brynn Maddy Danec

    Ik trok Embry ook op zijn bed en begon hem te zoenen. 'Ik heb je gemist' mompelde ik tussendoor. Dit gevoel wilde ik nooit meer kwijt. Ik was blij, vrolijk, gelukkig. Ja, gelukkig, dat was het goede woord. Met Embry was ik gelukkig, ik stelde het me al helemaal voor. Niet dom doen, Brynn. Toekomst komt later, nu staat Embry op je eerste plaats.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Quil Ateara
    Ik grinnikte zachtjes toen Claire histerisch onder het bed vandaan kwam, aan mijn arm begon te sjorren en nog geen minuut later in mijn armen in slaap viel. Voorzichtig stond ik op, met haar in mijn armen, en liep terug naar Emily in de keuken, mijn gezicht geen seconde losmakend van Claire's vredige gezichtje.

    || Embry Call
    Ik grinnikte toen ze me op het bed trok, maar dat was snel voorbij toen ze me begon te zoenen. Gewillig deed ik mee en liet ik mijn gedachten de vrije loop. Kort trok ik mijn hoofd terug en nam haar prachtige gezicht in mijn handen, 'ik hou van jou,' fluisterde ik zachtjes, waarna ik mijn lippen zachtjes op de hare plaats.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ook papa lachte zacht. "Daar is niks vies aan Renesmee." grinnikte hij. "Alleen jij mag er nog wel honderd jaar mee wachten." ik rolde met mijn ogen. "Ja, het zal wel." zei ik terwijl ik mijn lach niet kon onderdrukken. Ik liep richting de keuken, waar Esme alles van een afstand had zitten bekijken. "Mag ik wat drinken?" vroeg ik. Esme knikte. "Tuurlijk, wat wil je?" ze deed de deur van de koelkast open en ik nam plaats op een barkruk. "Doe maar fanta ofzo." zei ik met een glimlach terwijl ik de ipad die voor me lag pakte. Er werd een glas naast me op de tafel gezet. "Thanks." zei ik zacht en Esme kwam tegenover me zitten.

    Bella Swan

    Ik grinnikte en draaide me weer om naar Edward. "Ze wordt zo snel volwassen." doelde ik op Nessie. Edward knikte stilletjes.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Mijn topics+ mag ik Seth er dan bij?]


    Because I love him, do I need another reason?

    Brynn Maddy Danec

    Ik voelde weer twee lippen op de mijne. Zijn lippen waren perfect gemaakt voor die van mij. Zijn tong gleed over mijn lippen en ik opende gewillig mijn mond. Embry zoende me niet ruw, maar liefdevol. Hij was gewoon perfect. Zo'n lieve jongen had ik nog nooit ontmoet. Mijn handen klemde in zijn haar en ik glimlachte tussendoor, vanwege het feit dat Embry voor altijd de mijne zal zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Because I love him, do I need another reason?

    [Die pijnlijke stilte als bijna niemand online is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Die pijnlijke stilte als bijna niemand online is]


    | Inderdaad, haha (: |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Zachtjes sluit ik de passionele zoen af door Brynn kusjes op haar neus te geven en mijn blik in de hare boor. 'Je bent de Cullens wel een excuus verschuldigd Brynn, ze wilden je helpen ...' begin ik dan toch aarzelend te vertellen.

    || Edward Cullen
    Zachtjes knik ik naar Bella. 'Naar mijn mening wordt ze iets té snel volwassenen,' brom ik zachtjes terug naar haar. 'Hoe ze zich gedroeg toen Brynn erbij was,' mompel ik terwijl ik mijn hoofd schud. 'Ik wil onze dochter niet kwijt, Bella...'

    [Ik ben vanavond naar le boyfriend, dus ben morgenmiddag pas laat weer aanwezig !]


    •

    [HOE HEET IE]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Have fun! Hoelaat ga je weg? Want anders ga ik vanavond pas hw maken (: |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Ik weet het' mompelde ik met tegenzin. Ineens sprong ik op. 'Kom, we gaan er meteen heen. Dan kan ik naar Renesmee' zei ik vrolijk en ik trok Embry mee. Eenmaal bij de Cullens, had ik geen zin om aan te kloppen en liep naar binnen waar ik Edward en de moeder van Renesmee aantrof. 'Hi ballerina! Hi moeder van Renesmee wiens naam ik niet ken!' zei ik vrolijk. 'Het spijt me van dat ik wegliep, maar dat van respect kan je er zelf wel uithalen' zei ik op een recordtempo. Ik rende naar Renesmee toe en zwaaide.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    "Naar mijn mening wordt ze iets té snel volwassenen." zegt hij met een lage stem. Ik wrijf over zijn haar. "Hoe ze zich gedroeg toen Brynn erbij was." Hij schud zacht zijn hoofd. "Dat hoort erbij." sus ik hem. "Ze is onzeker, Brynn is een soort voorbeeld voor haar." begin ik. "Vermoed ik." zeg ik daarna zachtjes. "Ik wil onze dochter niet kwijt, Bella..." ik sla mijn ogen neer. "Het komt wel goed." ik wrijf weer over zijn haar. "Het komt wel goed." herhaal ik. De rust wordt verstoord door de luidruchtige Brynn die komt binnenstormen. "Hi ballerina!" ik frons mijn wenkbrouwen. "Ballerina?" sputter ik. "Hi moeder van Renesmee wiens naam ik niet ken!" Renesmee proest het uit en ik kijk naar een woeste Edward. "Het spijt me van dat ik wegliep, maar dat van respect kan je er zelf wel uithalen" nog een uitbarsting van Renesmee. "Renesmee." zeg ik geïrriteerd.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik draaide me om door iemand die de kamer komt binnenstormen. "Hi ballerina!" ik zie Brynn vrolijk staan. Ik proest het uit, wat me uiteraard een waarschuwende blik oplevert van zowel Carlisle en Edward. Ik draai me weer om, ik wil niet nog zo'n preek. "Het spijt me van dat ik wegliep, maar dat van respect kan je er zelf wel uithalen." zegt ze heel snel achter elkaar. Ik heb hele erge moeite om mijn lach in te houden. Er ontsnapt een giechel en de rest kan ik niet meer inhouden. Een enorme lachuitbarsting komt uit mijn mond. Ik durf bijna niet meer op te kijken. Papa kookt van de woede en de blik van Carlisle ziet er ook niet zo vriendelijk meer uit. Mama begint ook boos te worden. "Sorry.." murmel ik eruit. Brynn rende naar me toe en zwaaide overdreven. Ik stond op om haar een knuffel te geven.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:03 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.