• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik grinnikte om Renesmee's reactie. 'Ik had zo wat anders in gedachten, maar jou reactie is misschien wel de juiste. En wat als je moeder zegt dat je iets anders aan moet trekken?' vroeg ik daarna. Ik schoot de vragen als vuurballen op haar af. Ze probeerde zo snel mogelijk te antwoorden. 'Gefeliciteerd, je bent geslaagd' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ze grinnikte. "Ik had zo wat anders in gedachten, maar jou reactie is misschien wel de juiste." ik glimlachte opgelucht. "En wat als je moeder zegt dat je iets anders aan moet trekken?" vroeg ze daarna. Weer moest ik even nadenken. "Euhm.." zei ik zachtjes. "Ik draag lekker wat ik wil." de ene vraag kwam na de andere, en steeds werd ik zelfverzekerder. "Gefeliciteerd, je bent geslaagd." lacht Brynn. Ik schiet ook in de lach.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [zou ik alsjeblieft Brady en Collin mogen koppelen? Ik zie het namelijk niet snel gebeuren dat iemand Brady wil... Please? jup, I fully realise I won't get an answer until tomorrow]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Goedemiddag everybody (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [goedemiddag]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Wil je met Sam rpgen? Ik heb Emily voor je (: Of Bella eventueel. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [gimme a second, ik moet even iets bedenken :3 Ik ga wel met Collin]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Is helemaal goed ^^ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Collin Littlesea
    Mijn buurman was naar mijn moeder gegaan nadat Quil en ik voor zijn deur hadden staan voetballen. We wisten allebei hartstikke goed dat hij het niet leuk vond, maar hé, het is niet zijn straat.
    Mijn moeder was boos op me geworden, maar ze wist zelf ook wel dat ik toch niet zou luisteren.
    "Collin, ik wil niet meer dat je met die jong-"
    "Dag mam! Ik ga naar Emily en Sam toe!" Ik had haar gewoon onderbroken, wat heel erg onbeleefd van me was, en was ervandoor gegaan naar Sam en Emily.
    En ik liep nu net daar naar binnen.

    Sam Uley
    Ik was, na heel even met Embry gepraat te hebben, weggegaan met de bedoeling om naar huis toe te gaan. Ik was nog even langs de supermarkt gegaan om boodschappen te halen, sinds Emily me dat vanochtend gevraagd had.
    Terwijl ik af stond te rekenen, kwam er een bekend iemand achter me staan.
    "Bella?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Nu wil ik wel een reactie :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Ik hoor de deur weer dichtslaan, er kwamen dagelijks heel veel mensen hier over de vloer. Ik draaide me om en zag Collin in de deuropening staan. Ik schonk hem een kleine glimlach. "Hey Collin, kan ik iets voor je doen?" vroeg ik terwijl ik vanachter het kookeiland vandaan kwam.

    Bella Cullen

    Ik sloot achteraan in de rij bij de supermarkt, Esme had me gevraagd om wat dingetjes te halen die zij vergeten was. Allemaal voedsel voor Renesmee. "Bella?" ik hief mijn hoofd op en zag Sam staan. Ah, daar kwam die geur vandaan. "Hallo Sam." zei ik met een kleine glimlach. De rij schoof iets op en ik deed een stapje maar voren waardoor ik mijn mandje kon uitpakken. Toen ik klaar was keek ik hem aan. "Hoe gaat het?" vroeg ik zacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ElfCitadel schreef:
    [Nu wil ik wel een reactie :3]


    || Ben tegelijkertijd mijn tas voor vanavond aan het inpakken, over een kwartiertje stap ik op de fiets en ben binnen een uur weer terug. Helemaal vergeten zeg, haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Collin Littlesea
    "Hey Collin, kan ik iets voor je doen?"
    "Hai Emily, ik ben van mijn moeder weggerend toen ze me een preek wilde geven. Zijn er ook anderen hier?"

    Sam Uley
    "Hoe gaat het?" vroeg Bella me zacht. "Het gaat prima, Bella. Ik haal enkel wat boodschappen voor Emily." Ik wist best waar ze het over had maar ik wilde het negeren. Ze keek me doordringend aan en ik zuchtte. "Ik kende die twee, ik kende ze persoonlijk. Ze hebben me drie jaar lang gepest, totdat ik in het laatste jaar voor mezelf opkwam."
    Ik zuchtte.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:06 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    "Hai Emily, ik ben van mijn moeder weggerend toen ze me een preek wilde geven. Zijn er ook anderen hier?" ik lachte, zoiets had ik al verwacht. "Aha, ik dacht al zoiets." zeg ik lachend terwijl ik de ovenschaal met kip in de oven schuif. "Claire was hier net nog, Sam is boodschappen aan het doen en de rest heb ik niet meer gezien." ik glimlach zacht en zette een glas cola voor hem neer op tafel.

    Bella Cullen

    "Het gaat prima, Bella. Ik haal enkel wat boodschappen voor Emily." hij draaide er omheen, dat was duidelijk te zien. Ik keek hem even doordringend aan. Hij zuchte."Ik kende die twee, ik kende ze persoonlijk. Ze hebben me drie jaar lang gepest, totdat ik in het laatste jaar voor mezelf opkwam." weer zuchte hij. Ik knikte voorzichtig. "Zoiets had ik al van Edward gehoord." zeg ik terwijl ik mijn boodschappen afreken. "Brynn is terug." zeg ik daarna. "Ze maakt Renesmee tot een ware hel, ze is zo anders in een keer." ik zucht en sla mijn ogen neer.

    || Als je wilt mag je Bella of Emily wel even besturen. Natuurlijk geen grote dingen etc, ben over een uurtje terug! Sorry dat ik je zo vast laat zitten hiermee. Had er even niet op gerekend dat ik nog moest zingen vanavond, haha (: x ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (mijn topics, heb ik nog wat gemist?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!