• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    [Veel:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brynn Maddy Danec

    'Kom, we gaan naar je kamer' grinnikte ik. Mijn blik ging door naar Embry. 'Embry, ga maar, dit word een meidenavond' gniffelde ik en ik duwde hem de deur uit. Zonder wat te zeggen snelde ik naar Renesmee's kamer en trok d;r mee aan d'r arm. 'Gave kamer' knikte ik. Ik plofte op d'r bed neer en kreeg een idee. 'Wat wil je doen? We kunnen films kijken, muziek luisteren, etc' stelde ik voor. 'Tenzij je een watje bent en geen zin hebt' zei ik daarna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ben ik weer (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Wb (hoera)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Kom, we gaan naar je kamer!" zei Brynn spontaan. Ik schrok me dood, mijn kamer was nou niet echt heel erg stoer ofzo. Zonder verder nog wat te zeggen sleurde ze me mee naar boven. "Gave kamer." zei ze en ik zuchtte opgelucht. Ze plofte op mijn bed. "Wat wil je doen? We kunnen films kijken, muziek luisteren,.." stelde ze voor. Ik knikte zachtjes. "Tenzij je een watje bent en geen zin hebt." zei ze daarna. "Nee, nee!" zei ik snel. Ik bedacht me dat ik niet echt leuke muziek op mijn iPod had staan. Eigenlijk alleen maar klassieke en een paar pop nummers. Ik gris de mand met dvd's uit de kast en plof neer. "Uhm.." ik gooi een paar dvd's op de grond. Er zat niet echt veel tussen..

    || Thanks (: ||

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:00 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek naar de dvd's en zag "Hachi" ertussen, en griste hem meteen eruit. 'Deze film is zo mooi' knikte ik en ik zette hem op. Halvewegen het verhaal liepen de tranen al over mijn wangen. Renesmee staarde me met openmond even aan. 'Sorry, ik ben gevoelig op het gebied met films' grinnikte ik en ik veegde mijn tranen weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ze pakte een dvd eruit. Hachi, las de titel. Ohja, die film ken ik nog wel. Ik had deze zo vaak gezien toen ik klein was. "Deze film is zo mooi." zei ze. Even was ik verbaasd, Brynn leek me meer iemand voor wat stoerdere films. Ze deed de dvd erin en de film begon. Ik had hem al lang niet meer gezien, dus ik vond het wel oke dat we hem keken. Halverwege de film begonnen de tranen over haar wangen te stromen. Ik keek haar kant op en kon mijn verbaasdheid niet verbergen. "Sorry, ik ben gevoelig op het gebied met films." ze grinnikte en veegde haar tranen weg. Ik gaf haar een tissue aan. "Ik merk het!" grinnik ik. We kijken de film af. Ik sta op en zet de tv uit. "Esme zal zo wel klaar zijn met het eten." murmel ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Nog geen minuut later was het eten klaar. We liepen lachend naar beneden en ik snelde even naar Esme toe. 'Sorry dat ik me niet eerder voorstelde. Ik ben Brynn Danec' glimlachte ik en ik schudde d'r hand. Esme leek verbaasd over het feit dat ik nu aardig was. Toen de man die Carlisle werd genoemd binnenkwam, snelde ik ook even beleefd naar hem toe en schudde zijn hand. 'Sorry dat ik zo respectloos was, meneer' knikte ik en ik liep naar Renesmee. Mensen waren verbaasd over me. Ik had gewoon zulke gevoelens dat ik de ene keer aardig was, en de andere keer brutaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Carlisle Cullen
    Ik liep rustig de woonkamer binnen na de troep van Brynn te hebben opgeruimd. Na lang zoeken had ik de juiste bloedtypes gevonden en ik had zelfs het bloed gezocht. Na het opgelost te hebben was ik nog even gaan jagen.
    Zodra ik binnen was kwam Brynn naar me toe lopen en stelde ze zich voor. Ze noemde me zelfs meneer.
    "Ehh... Het is al goed, Brynn, zolang je Renesmee maar niet respectloos maakt, want dat is iets waar we zeer veel waarde aan hechten."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Embry Call
    Even bleef ik met opgetrokken wenkbrauwen staan kijken, toen Brynn samen met Renesmee hadden besloten dat ze een 'meidenavondje' zouden gaan doen. Een tel later haalde ik mijn schouders op, als Brynn maar gelukkig was, dan was alles allang goed. Ik groette de overige mensen in de kamer en liep naar buiten, het bos in, een paar uurtjes slapen op mijn favoriete plekje zouden me goed doen.

    || Edward Cullen
    Midden in het bos bleef ik staan en keek omhoog, Brynn veranderde mijn dochter en ik kon er zelf niets tegen doen. Ik kon ze niet verbieden om niet met elkaar om te gaan, maar ik kon ook niet toekijken hoe ze in een rebel veranderde! Snel flitste ik naar huis, de enige mogelijkheid die me zojuist te binnen was geschoten was de logischte, Renesmee meer vrijheid geven en hopen dat alles goed zou komen.

    || Quil Ateara
    Op een boomstam naast een smeulend hoopje dat nog over was van het kampvuur van gisteravond plofte ik neer, nog steeds met een slapende Claire in mijn armen. Zachtjes begon ik haar favoriete slaapliedje te zingen, terwijl ik haar donkere, chocoladebruine krullen uit haar gezicht wegveegde.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    De geur van eten drong mijn neus binnen en samen met Brynn liep ik lachend de trap af. Eenmaal beneden stelde ze zichzelf voor aan Esme, iets wat ik echt totaal niet had verwacht. Carlisle kwam binnen, en voordat ik het wist had Brynnn zich al naar hem gekeerd. "Sorry dat ik zo respectloos was, meneer." zei ze heel netjes. Mijn mond viel even open van verbazing en ze kwam weer bij me staan. Carlisle was echt heel verbaasd en moest even nadenken voordat hij antwoord gaf. "Ehh... Het is al goed, Brynn." zei hij. "Zolang je Renesmee maar niet respectloos maakt, want dat is iets waar we zeer veel waarde aan hechten." pff, dat heb ik nou al 10 keer gehoord. "Dat doet ze helemaal niet." zeg ik met een brutaal ondertoontje in mijn stem. Het kwam er zelfverzekerder uit dat ik zelf dacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Hmm, ik houd wel van een uitdaging' zei ik weer. 'Renesmee, na het eten iets leuks doen? Ik weet wat perfects' grinnikte ik en ik nam plaats aan tafel, waar ik het eten netjes met mes en vork sneed. Mijn tafelmanieren had ik wel, en ook gewone manieren.

    [Beetje kort >_>]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Reageer zo, nadat Carlisle en Edward dat hebben gedaan! Eerst even Engels maken (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Edward Cullen
    'Dat doet ze helemaal niet,' hoor ik Renesmee met een brutale ondertoon in haar stem tegen Carlisle zeggen. Mijn woede tegenover Brynn borrelde weer op in mijn gedachten toen ik zag dat Brynn juist degene was die netjes aan tafel zat te eten, met de tafelmanieren van een welgesteld persoon. Zou Renesmee hier daadwerkelijk zelf voor kiezen? Hield ik haar zo hard in bedwang? Wanhopig keek ik haar richtig op toen ik ervoor koos om niets te zeggen.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa kwam binnenlopen, mijn laatste zin had hij gehoord. Zijn blik begreep ik niet helemaal, het had een vleugje wanhoop erin. Ik trok mijn wenkbrauwen even op. "Hoi pap." zei ik koeltjes terwijl ik naast Brynn aan tafel ging zitten. Carlisle had ik nog niet gehoord, gelukkig. "Renesmee, na het eten iets leuks doen? Ik weet wat perfects!" ze grinnikte. "Hell yeah!" zei ik lachend waarna ik een slok van mijn drinken nam.


    But calm, white calm, was born into a swan.