• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 7:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en de grijns word alleen maar groter. Ik begin vrolijk op en neer te spirngen. 'Hazza is verliefd, Hazz is verliefd' zeg ik lachend en stop na een paar keer weer met springen. 'Vertel me alles en ze weet wel dat ze je moet delen hé? Ik kan namelijk niet zonder mijn beste vriend'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik hoor hier niet bij , maar ik verveel me echt regelmatig dood.. Zijn de meisjes echt al vol? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    "Niet hier oké en tuurlijk zal ze me moeten delen met jou Boo."bij het laatste grijns ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Layla Noa Jones
    Ik kijk Emily smekend aan maar eigenlijk wist ik al dat dat niet zou werken. Aan het gezicht van haar te zien dacht ze na. 'Nou dat ze je knap vindt, en dat soort dingen, dat ze je mega leuk vindt, en dat ze met je wilt trouwen.' Bij dat trouw gedeelte werd ik weer rood. Waarom had ik dat gezegd? 'En je snapt denk ik wel waar ik heen wil.' zegt ze.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    'Dan gaan we zometeen naar huis en dan ga je me daar alles vertellen' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Mooi zo en daar ben ik blij mee'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik werd een beetje rood. Daar kwam mijn verlegenheid weer. 'Dat is erg lief' grinnikte ik zacht. Geen een meisje had dat verteld. Ja, oke, de fans echt wel maar toen Emily zei wat Layla zei, voelde het anders. Ik zei dat ik weg moest en at snel al mijn eten op.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik grijnsde naar Louis en keek an naar Niall,vreemd die laat zijn eten wachten om met een meisje te praten?Dat moest ik zien.Ik liep naar het tafeltje toe en glimlachte dan."Hoi ik ben Harry Styles."zei ik grijnzend.Als Niall mijn momentjes verpeste deed ik hetzelfde bij hem.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik wierp Harry een duivelse blik toe. Snel duwde ik ongezien Harry weg. Even moest ik mijn lach inhouden omdat Harry tegen Louis opbotste en Louis viel. 'Oeps' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wajo, ik pas m'n stukje aan en dan doe jij het ook ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ok aangepast)
    Harry Styles
    Niall wierp me een duivelse blik en duwde me dan weg,waardoor ik tegen Louis opbotste en hij viel."Sorry Louis ,Niall duwde me!"zei ik met een kinderachtig stemmetje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oke nu word het ingewikkeld XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Niall terwijl ik nog steeds op de grond lig. 'Waarom?? Lach me trouwens niet uit, want dan ga ik eens voor wat leuks zorgen' zeg ik met een onschuldige glimlach aangezien ik zijn blik ondertussen al had gezien en het Harry ookal was opgevallen. 'Maak niet uit en een beetje hulp allerliefste Hazza' zeg ik en steek een hand naar hem uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Layla Noa Jones
    Ik glimlachte nog voordat hij weg ging maar val dan gelijk Emily aan. 'Gek kind! Waarom deed je dat nou?' zei ik. 'Tja, het moest toch ooit.' antwoordde ze. Ik zuchtte. Zonder iets te zeggen at ik mijn eten op.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    Ik hielp Louis recht en klopte het stof dan van zijn kont(haha had zin dit te schrijven) en grijnsde dan."alstublieft."grijns ik naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    quin98 schreef:
    Liam Payne
    Ik pak mijn mobieltje en steek die in mijn zak. Daarna loop ik naar de deur en ga vervolgens het huis uit. Als ik de deur heb gesloten stop ik mijn handen in mijn zakken en loop over straat. Na een stukje lopen zie ik iemand in de verte en kom steeds dichterbij. Na een tijdje herken ik degene als Dylan en glimlach even. 'Heey Dylan'zeg ik als ik dichterbij hem ben en stop met lopen.