• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold

    Blake kijkt me grijnzend aan en verteld vervolgens dat ik zijn kamergenootje ben, waardoor ik grinnik. Problemen had ik er niet mee, Blake leek me een ontzettend lieve jongen, absoluut geen macho, dus wat kon er nou mis gaan?
    'Aha, roommates dus,' zeg ik glimlachend, 'en kamer twee komt goed uit want dat is mijn geluksgetal!, al heb ik vandaag nog niet zo'n geluk gehad,' zeg ik lachend, wijzend op het kapotte wieltje van mijn koffer.


    •

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Ik kijk naar het kapotte wieltje van haar koffer. Tja, dan moet je sjouwen met dat ding. Ik bijt op mijn lip, doe het, help haar, gaat er door mijn hoofd. Waarom ook niet?
    'Ik help je wel,' zeg ik,'Laten we naar onze kamer gaan.' Ik til de koffer op en loop dan met de koffer omhoog, de trap op. Ik loop langs Allison en Chris (die nog steeds op zijn kop staat, maffe jongen, maar wel grappig) en duuw kamer 2 met mijn elleboog open. Ik zet de koffer neer en haal mijn rugzakken, die nog steeds bij Chris en Allison staan.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Oh dat hoeft niet, hij is heel ...' maar Blake heeft de koffer al opgetild en is al op weg naar boven. Glimlachend loop ik achter hem aan, aardige jongen, heel aardige jongen, schiet het kort door mijn hoofd. De jongen, die op zijn kop staat, en het meisje dat we boven tegenkomen overvallen me een beetje. Snel steek ik mijn hand op en stel me voor, 'Chloe,' en loop dan snel achter Blake onze kamer binnen waar mijn mond even openvalt. 'Wauw Blake onze kamer is echt heel mooi!' roep ik spontaan uit terwijl ik mezelf op een van de bedden laat vallen.


    •

    Blake Dillon White, Pool vos
    'Wauw Blake onze kamer is echt heel mooi!' Roept Chloe achter me. Ik draai me nu ook om, weg van mijn rugzakken. En kijk naar haar.
    Een grijns gaat over mijn gezicht als ik haar op een bed laat vallen.
    Ik kijk naar de kleuren van de kamer. Raar, het lijkt wel alsof ze de kamer doormiddel van die kleuren hebben opgesplitst. Die van mij is héél licht groen, bijna wit. En de andere kant, die van Chloe, is in haar lievelings kleur.
    'Slimme aanpak,' merk ik op. Ik loop naar mijn bed, het bed met het groene beddengoed, ik plof net zo als Chloe erop neer.
    'Ik denk dat ik het hier wel ga overleven,' grijns ik naar haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Dammn, ik moet gaan! D:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Wanneer Blake zich ook op bed laat vallen merk ik op dat de kamer is opgesplitst, een heel licht groene kant voor Blake, en een heel licht blauwe kant voor mij. De kleur van de lucht, schiet even door mijn gedachten, waardoor er een glimlach rond mijn lippen verschijnt.
    'Ik denk dat ik het hier wel ga overleven,' grijnst Blake.
    Wild knikkend spring ik overeind van mijn bed, 'anders ik wel!' roep ik enthousiast.
    Even laat ik mijn blik rondglijden door de kamer, waarna ik rustig naar Blake's bed toe loop en in kleermakerszit naast hem op het bed kom zitten. 'Blake, wat voor eh ... wat voor dier ben jij eigenlijk?' vraag ik zachtjes, terwijl ik hem geinteresseerd aankijk.

    [Geeeft niet ! Ik moet vanmiddag om 2 uur pas gaan en ben waarschijnlijk pas om 7 uur terug, dus dan weet je dat :c]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 11:12 ]


    •

    Bradley MacGreggor
    Nog voordat ik mezelf kan voorstellen zijn ze al weg, tsja, volgende keer beter. Als ik de lijst opmerk loop ik er heen om te zien dat blijkbaar alle kamers ingedeeld in een jongen-meisje schema de naam: Aoife Keant stond er naast die van mij op de lijst. En zonder daar verder op te letten besloot ik eerst maar opzoek te gaan naar mijn kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb nu pauze, hierna nog.. 3 lessen.. Dan om half 3 naar Piano les en dan kan ik weer online :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik lach naar de mensen die voorbij komen en ga weer normaal staat. Dan kijk ik Allison aan. "Hij verlaat ons zomaar." zeg ik met een pruillipje en spring op en neer.
    "Ik wil iets leuks doen, awoooh!" roep ik met een wolvenhuil en draai supersnel rondjes. Ik vergeet dat er een trap is en val er met luide bonken vanaf. "Auwww..." piep ik en begin weer te lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {wil er iemand Bradley meeten? Moet nu gaan.. Ben ongeveer 3 uur terug }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ben nu uit, kom anders chrissie helpen xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    net iets boven me zie ik een jongen en een meisje staan, de jongen begint iets te snel en onvoorzichtig themes te rennen en is blijkbaar vergeten dat er een trap is en licht binnen no-time een eindje bij me vandaan op de grond. 'Gaat het?' vraag ik hem waarna ik hem een hand aanbied om hem overeind te helpen


    Don't be like the rest of them, darling

    YouAreMyLove schreef:
    (Ik ben nu uit, kom anders chrissie helpen xd)


    {:c be online!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Dillon White, Pool vos!
    'Blake, wat voor eh ... wat voor dier ben jij eigenlijk?' Chloe vraagt het zachtjes en ik zie dat ze naast me op bed zit in de kleermakerszit.
    'Ik? Een pool vos, zie je het al aan me?' Vraag ik grijnzend,'En jij?'
    Ik bekijk haar en probeer het te raden. Blonde haren, fel blauwe ogen, volle lippen. Die blauwe ogen drukken nu grote nieuwschierigheid uit.
    'Hmmm...' zeg ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    "Hé? Ja het gaat, lief dat je hetvraagt." zeg ik en pak zijn hand vast om overeind te komen. "Christian is de naam." zeg ik en buig even diep. "En dit is de tweede keer dat ik val, ik viel namelijk ook al van mijn hoogslaper." zeg ik met een brede glimlach. Ik ga plof op de grond zitten en kijk even wezeloos om me heen. "En jij bent?" vraag ik en kijk omhoog naar de jongen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.