• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    ( veranderd hoor(; )


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Samanta Alexandra Jozephs
    Ik was heel blij toen Violet me naar de kamer begeleide.Best wel jamer dat ze weer weg was.Ik legde mijn tasje op een kastje en bewonderde de kamer.Het zag er echt mooi uit.De kleuren waren ook rustgevend en straalden warmte uit.Ook was er een raam ,ik liep ernaar toe en keek naar uiten.Veel sneeuw en het mooie was dat er een besneeuwde boom voor de ruit was ,waar er een vogeltje op zat en zijn daglied zong.Een glimlach sierde mijn lippen en ik plofte me op 1 van de bedden.Ik zonk er bijna in weg.Zo donzig en zacht!Ik stond op toen ik nog een deur zag.Nieuwsgierig ging ik erheen en zag een giga badkamer alles was mooi blinkend en verzorgd.Ook zat het vol met verzorg spllen en make-up enzo.Ik wilde hier wel langer blijven dan 4 weken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    Jaymina Dé La Garté
    Ik liep de trap op en hoorde uit één van de kamers muziek uit komen. Ik liep - zonder te kloppen de kamer binnen en trof een meisje een beetje dansend aan. Ik grinnikte en ze keek me raar aan.
    Nu moest ik me zeker weer voorstellen? Leuk. Ik ging op één van de bedden in de kamer zitten , zonder iets te zeggen. Ik had even zin om raar te doen. Een beetje nep-afstandelijk. Ik moest me inhouden om niet te lachen. Uiteindelijk zei ik toch iets. ''Jaymina Dé La Garté. Oh god.. Zeg maar gewoon Jay.. Oké? Deal?'', ratelde ik door. Ik glimlachte een beetje vreemd. Ze keek me raar aan en ik glimlachte weer.


    Camile Abigail Turner

    Het liedje was net afgelopen en ik luisterde net naar de beat van het volgende liedje om er in te komen, toen ik plots iemand hoorde grinniken. Lichtelijk geschrokken draaide ik mij om naar het meisje, dat al op één van de bedden was gaan zitten. Was zij mijn kamergenote? Ze zag er op zich wel stoer uit, dus dat zou nog niet zo erg zijn waarschijnlijk.
    Ik haalde de oortjes uit mijn oren, aangezien dat wel zo netjes was. Ze leek nog niet echt van plan iets te gaan zeggen en ergens kreeg ik het gevoel dat ze moest lachen om iets. Ik hoopte maar voor haar dat het niet om mij was, want dat zou ik dus echt niet pikken.
    'Jaymina Dé La Garté. Oh god.. Zeg maar gewoon Jay.. Oké? Deal?' Zei ze uiteindelijk. Het was alsof ze alles in één keer over haar lippen perste, zo snel kwam het achter elkaar. Ze glimlachte vreemd, wat mijn wenkbrauwen deed opvliegen.
    'Okeeej. Ik ben Camile Abigail Turner, maar mij mag je best Cam noemen als je wilt. Ben jij mijn kamergenote?' zei ik kalm, waarna ik op de pauze knop van mijn Ipod drukte.


    Happy Birthday my Potter!

    Jaymina Dé La Garté
    Ik glimlachte. ''Nee, ik ben hier gewoon om de andere meisjes te leren kennen.'', zeg ik eerlijk. Ik had namelijk niets anders te doen. Ik stond op en pakte haar iPod van haar af. Ik zocht naar mijn tas en pakte mijn speakers eruit. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen naar Camile. Ik sloot de iPod op de speakers aan en drukte op de pauze knop. Heerlijke muziek kwam door de boxen , waar ik erg van genoot. Ik begon gek te dansen en hard te zingen. Wat had ik te verliezen?

    [beetje kort:$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dawn

    Toen Niall weg ging stond ik schouderophalend op. Hij viel op zich wel mee, maar was ook niet bijzonder aardig of zo. Ik liep zuchtend naar de keuken en trok de koelkast open. Ugh, die was leeg. Jezus, je bent miljonair en je vult je koelkast niet eens? Ik liep zuchtend een paar rondjes door de kamers en liep toen naar boven. Ik zocht mijn kamer en vond hem na een tijdje. Grijnzend liep ik naar binnen en liet me op mijn bed neerploffen. Ik glimlachte. Ik hoopte dat deze vakantie nog leuker zou worden, aangezien ik aardig van voetbaltrainingen zou missen. Niall was niet overdreven entausiast over voetbal dus ik denk dat hij niet zo goed is. Ik stond weer op en begon door de kamer te ijsberen, en liep weer terug naar beneden. Dit zag er vast idioot uit. Ik keek een beetje rond en zag toen achter de bank een bal liggen. Mijn gezicht klaarde op en ik pakte de bal op, waarna ik hem begon hoog te houden.

    [Wie wil Dawn meeten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Camile Abigail Turner

    'Nee, ik ben hier gewoon om de andere meisjes te leren kennen,' zei Jay. Ik moest toegeven dat ik dat jammer vond. Ik was gewoon zo nieuwsgierig naar mijn kamergenote! Ik wilde mijn mond openen om te vragen of zij al wist bij wie ze was, maar ze pakte mijn Ipod uit mijn handen.
    In eerste instantie wilde ik boos worden, maar de speakers die ze tevoorschijn toverde, maakte het eigenlijk al gelijk weer goed. Vijf seconde later klonk mijn muziek door de hele kamer. Blijkbaar vond Jay het wel leuk, want ze begon hard te zingen en lichtelijk vreemd te dansen.
    Er verscheen een grijns op mijn gezicht. 'Ik mag jou wel,' zei ik over de muziek heen. Ze was misschien een beetje hyper, maar in ieder geval wel gezellig en tja... vrij.
    Met een zwierige sprong belande ik op één van de leuningen van de bedden. Het evenwicht was geen probleem en vrolijk ging ik weer door met dansen. Dit zou niemand mij ooit kunnen verbieden, ook mijn stiefvader niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan

    Uitgeput rende ik naar beneden. 'Het eten is op' jammerde ik en ik ging mokkend naast een meisje zitten waar ik geen moeite deed om me voor te stellen of haar naam te vragen. Liam zou toch wel wat te eten halen? Louis toch ook wel? 'Mmmh, een wonder dat ik dit zeg maar nu is het geen tijd voor eten' besloot ik. Ik riep iedereen naar beneden en pakte mijn gitaar. 'Wie heeft er zin om een liedje te zingen?' grijnsde ik. Eerst stemde ik mijn gitaar even en daarna vroeg ik welk liedje ik moest spelen. 'Om er even in te komen speel ik even Gotta be you' mompelde ik en ik sloeg de akkoorden aan van Gotta be you, waarna ik het begon te spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (@Panday Samanta wil wel ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Beetje kort, maar dat heeft iedereen wel is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {hoiii, heb ik nog iets gemist?}


    Do what people say you can't.

    [Okeey, waar is ze?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik moet even weg , kom zo terug:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Okey, tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Panday schreef:
    [Okeey, waar is ze?]

    (wel aangezien Niall iedereen naar beneden roepte komt ze naar de woonkamer)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {wat kan ik doen met Jessy?
    wacht, ik moet eerst douchen kom zo ^^}

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:22 ]


    Do what people say you can't.